Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از برگزاری مسابقه برترین عکس خبری با موضوع دفاع مقدس و سپاه به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

«ابوذر شفیعی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بجنورد گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، مسابقه برترین عکس خبری با موضوع دفاع مقدس و سپاه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول روابط عمومی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا 15 مهرماه 1399 به آدرس اینترنتی ravabetomomisetad2@chmail.ir  و یا سامانه سروش به شماره همراه  09157878700 با درج مشخصات شخصی و شماره همراه ارسال کنند.

 

وی بیان کرد: به آثار برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

پایان پیام/140

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسابقه عکس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ شهردار همدان در این مراسم گفت: از سوم تا نهم اردیبهشت هفته زمین پاک با شعار مشارکت مردم در برابر پلاستیک نام گذاری شده است و به همین منظور مسابقه فرهنگی و هنری را برای گروه‌های دانش آموزی درباره دست سازه‌ها و نقاشی با موضوع بازیافت برگزار کردیم.

مسعود حسینی افزود: ساخت روگذر‌ها در همدان نقش مهمی در کاهش ترافیک و سلامت هوا داشته است و از سوی دیگر اجرای آبیاری بارانی و قطره‌ای در ۵۱ درصد فضا‌های سبز شهرداری کمک زیادی به کاهش مصرف منابع کرده است.

او همچنین گفت: برای داشتن زمینی پاک و حفظ محیط زیست شهرداری همدان ساخت دو بوستان اکباتان و منطقه حیدره به مساحت ۴۸ هکتار، ایستگاه دوم سنجش هوا و تعویض اتوبوس‌های فرسوده را در برنامه دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • تجلیل از برترین های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی با ۱۵ برنامه در سپاه ساری
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • لزوم نگاه منصفانه به شکست‌ها و پیروزی‌ها در جنگ
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان