Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@19:47:57 GMT

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با استاندار کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۳۲۸

دیدار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با استاندار کرمانشاه

دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد. دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دکتر مجید مشکینی مشاور و نماینده تام‌الاختیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی فداکار سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه دیدار دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نشست صمیمی مقام معظم رهبری با دانشجویان در ماه مبارک رمضان امسال نیز برگزار گشته و برای دانشجویان شرکت کننده خاطره ساز شد.

بر اساس روال هرساله این دیدار رمضانی تعدادی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی نیز میهمان این ضیافت بودند که در گفت وگویی صمیمانه جویای حس و حال آنها از این دیدار شدیم و نظر آنها را درخصوص شعار سال معظم له پرسیدیم که اینگونه حس و حال خود را بیان نموده و پاسخ سوال را دادند.

بیشتر بخوانید: دانشگاه اولویت یک تشکل‌ها باشد

علی چراغعلیئی دبیر تشکل دانشجویی دانشگاه آزاد شهر قدس دیدار مقام معظم رهبری را جز خاص ترین و بهترین دیدار ها دانست و گفت: این دیدار برای ما جز بهترین ها محسوب می شود چرا که تنها دیدن چهره معظم له باعث احساس آرامش و امید می گردد، حال استماع بیانات و رهنمود های ایشان دیگر جای خود را دارد. در این دیدار بدون تعارف بودن مقام معظم رهبری با بچه ها و تشکل ها اهمیت خاصی برای من داشت از نظر من اینکه ایشان نظرشان را صریح بیان نمودند و جواب ما را دادند نکته قابل توجه دیدار به حساب می آمد

در پاسخ به سوال دوم باید عرض کنم که تشکل ها دو وظیفه را در این خصوص دارند: یک ایجاد شرایط تحقق شعار سال در داخل مجموعه خودشان و دانشگاه و وظیفه دوم این است که شرایط جامعه را برای تحقق شعار سال مهیا نماید و موانع تحقق شعار سال در سطح جامعه و ادارات را مطالبه کنند تا برطرف شود. حال برای هر دو بخش نیاز به حمایت جدی دانشگاه و اداره کل تشکل ها وجود دارد چرا که تحقق شعار سال در دانشگاه نیاز به حمایت مالی دارد و امکان این حمایت از جانب خود تشکل ها نیست.

دانیال اسلامی‌پناه فعال دانشجویی و قائم مقام سابق اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: نکته حائز اهمیت در دیدار اخیر دانشجویان با رهبر معظم انقلاب توصیه ایشان به دو مسئله واقع‌بینی و ارائه تحلیل درست، واقع‌گرایانه و منطقی بجای غلبه عواطف در بیان دانشجویان و مسئله دیگر جهت اتخاذ دو رویکرد تشکل‌های دانشجویی در تاثیرگذاری درون دانشگاهی و برون دانشگاهی به صورت توامان بود و تفهیم این نکته که زمانی دانشجو می‌تواند منشا اثر در جامعه باشد که فعالیت موثری در داخل دانشگاه و ایفای نقش اصلی خود در فضای دانشجویی نیز داشته باشد.

وی باتوجه به سوال دوم افزود: توجه به اینکه دانشجویان در آینده نه چندان دور از دوره تحصیل وارد فضای کار و چرخه تولید کشور اعم از تولید محصول، خدمت یا علم می‌شوند تشکل‌ها می‌توانند با اتکا به رشد علمی اعضا خود و تمرکز بر کاربردی کردن علوم و تحقیقات در حوزه‌های مختلف و همینطور با ایجاد حلقه‌های واسطه میان دانشگاه و جوامع و اقشار مختلف از طریق برنامه‌ریزی بازدیدهای مستمر دانشجویی، نقش ترغیب‌کننده در ایجاد انگیزه و احساس نیاز به مشارکت در تولید و تزریق این فکر به جامعه مخاطب خویش را در دستور کار و فعالیت‌های خود داشته باشند.

سید محسن باهمت دانشجوی دانشگاه یادگار امام در رشته علوم تربیتی و مسئول تشکل اسلامی سیاسی صدرا حس وحال خود را اینگونه بیان نمود: حس و حال من از دیدار با رهبر عزیزم قابل توصیف و بیان نیست. آرزوی بزرگی بود که به آن رسیدم. همه ی خوبی ها وزیبایی ها را در نگاه و چهره و جمال حضرت آقا مشاهده کردم. اما آنچه بسیار قابل توجه بود دقت ایشان به صحبت ها و سوالات دانشجویان منتخب جهت ایراد سخنرانی و حتی توجه به همه ی دانشجویان حاضر درجلسه بود. وقت گذاشتن و اهمیت دادن برای نسل جوان خیلی جالب بود و خوشحالی ما دانشجویان را به همراه داشت.

وی باتوجه به شعارسال گفت: که جهش تولید بامشارکت مردم است تشکل ها میتوانند با کمک دانشجویان وتشویق آنها نسبت به تولید محتوای علمی وفرهنگی ودینی مناسب درفضای مجازی و نوشتاری همچون مقالات و برگزاری همایش های مختلف نقش ارزنده ای را درتحقق شعار سال ایفا نمایند.

علیرضا قدوسی¬پور دانشجوی واحد اضفهان و عضو تشکل جامعه اسلامی نیز گفت: اگر بخواهم خلاصه حس و حال خود را بیان کنم این است که با یک نگاه اولیه به حضرت آقا تمام خستگی صبح که داخل صف ایستاده بودم و منتظر بودم از تنم رها شد. ابهت حضرت آقا در لحظه اول جمعیت عقب را به جلو آورد، جوری که همه کیپ به کیپ نشسته بودند وسخنان ایشان را گوش میدادند.

در مورد سوال دوم هم باید بگویم امسال که سال جهش تولید با مشارکت مردم است وظیفه تشکل‌ها را این می‌دانیم که در این زمینه دانشجویان را ترغیب کنند که به سمت تولید بروند. کارهایی که در این زمینه می‌توان انجام داد شامل معرفی کارهایی است که دانشجویان میتوانند با اندک سرمایه انجام دهند. دعوت از افرادی که در این زمینه موفق بوده‌اند به دانشگاه نظیر کارآفرینان موفق نیز مثمرثمر است.

متین جمالی از واحد کرج و عضو تشکل نسل آفتاب گفت: حس و حال من حس و حالی کاملاً معنوی و سرشار از یک ارتباط بسیار عمیق با پدر معنوی خود بود و در آن لحظات مملو از شور و اشتیاق و اعتماد به نفس بودم. بیان بسیار ساده و شیوا و رسای امام که حس امید آفرینی در لا به لای کلیه مشکلات اقتصادی و اجتماعی به ارمغان می آورد نظر بنده را بسیار جلب کرد.

درباره سوال دوم نیز میتوان گفت: تشکل ها از آنجا که مردمی و متشکل از مردم هستند دارای ظرفیت هایی نظیر توان علمی و هنری بسیار فراوان و گسترده هستند. باید تلاش نمود تا از تمامی ظرفیت ها در راستای تولید و پیشرفت کشور استفاده نمود. همچنین با توجه به تفاوت اقلیمی که در بین گروه های مختلف مردمی و تشکل ها موجود است می توان از تمامی ظرفیت های کشور در راستای شعار سال بهره برد. برای مثال تشکل¬ها می توانند در راستای تولید خودرو با توجه به ظرفیت علمی و تحقیقاتی و ایجاد ارتباط بین آحاد مردم و صنعت مؤثر باشند.

حامد موحد نژاد از واحد داراب و عضو تشکل گام دومی ها گفت: من برای بار اولین بار بود حضرت آقا را از نزدیک زیارت کردم. حرف های رهبری برای من پند و اندرز است و بسیار خوشحال و مسرور هستم که اینچین رهبر فرزانه ای، رهبری جامه اسلامی را بر عهده دارند و امیدوارم در زیر سایه امام زمان همیشه سالم و تندرست باشند.

ایشان در پاسخ به سوال دوم بیان نمود: در خصوص شعار سال رهبر معظم انقلاب و اهمیت راهبرد جهش تولید با مشارکت مردم، تشکل دانشجویی ما به عنوان حلقه های میانی می توانند در گفتمان‌سازی، فرهنگ‌سازی و جریان‌سازی نقش ایفا کنند.

محدثه سادات حسنی عضو تشکل مجمع اسلامی دانشجویان واحد اصفهان نیز اینگونه بیان داشت: از حس و حال آن روز که حقیقتش هنوز هم باورم نمیشود که از نزدیک آقا را دیدم باید بگویم بسیار برایم عجیب و دور از باور بود. از شدت هیجان زمانی که در کمترین فاصله با ایشان بودم و سرم را پایین می‌گرفتم به کل یادم می‌رفت که در آن لحظه کجا هستم و حس میکردم از قاب تلویزیون صدای حضرت آقا را می‌شنوم ومجدد برای اینکه باور کنم در بیت رهبری و در حضور ایشان هستم از بین جمعیت نگاهشان میکردم.

چیزی که نظرم را به شخصه جلب کرد فضای گرم و صمیمی بود که در جو آنجا حاکم بود و من واقعاً انتظار این صمیمیت را نداشتم. با تمام خستگی که آن روز در گرما برای همه ما اتفاق افتاد اما کسانی که آنجا بودند برخورد عالی داشتند و کاملاً محترمانه با میهمانان آقا برخورد نمودند.

در جواب سوال دوم هم باید بگم و تشویق تشکل ها هم باشه فقط با همین یک جمله آقا که گفتن من بیشتر از همه از شما تشکل ها انتظار دارم و کارتون برام مهمه، چی بهتر و بیشتر از این جمله؟

اعظم شاهینی دبیر تشکل جمعیت اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان از اولین تجربه دیدار خود اینگونه یاد کرد: من بعنوان اولین تجربه دیدار مقام معظم رهبری، از آنجایی که سایه پدرم از دوران کودکی از سرم کم شد، با دیدن حضرت آقا، واقعاً فکر میکردم پدرم را دیدم و شور و شعف وصف ناپذیری بهم دست داده بود و واقعاً دلم میخواست همچون فرزندی که سر بر زانوی پدرش میگذارد، سرم را بر زانوان حضرت آقا بگذارم و ایشان بر سرم دست محبت خودشان را بکشند.

وی در پاسخ به سوال دوم گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند باید تشکل ها از داخل خود دانشگاه شروع کنند و اینکه خود باور باشیم، اگر مشکلی در کشور دیده میشود در عوض خوبیهای زیادی هم هست. باید تلاش وافر در جهت رشد و شکوفایی داشته باشیم. این تلاش باید همه جا و توسط جوانان صورت بگیرد تا شعار سال محقق شود.

محمد آدیگوزل زاده عضو جامعه اسلامی دانشجویان از واحد تهران شمال حس و حال خود را غیر قابل وصف دانست و گفت: حس و حال آن روز من هیچ شباهتی با دلتنگی های دیگر که تا به امروز داشته ام نداشته است.

نگاه حضرت آقا به تشکیلات و انتظار ایشان از تشکل ها خیلی بالاست و این نگاه والا در هیچیک از مسئولین نیست. تشکل ها انتظار زیادی ندارند همین که به حرف آنها در زمینه های فرهنگی که بدون چشم داشت دغدغه دارند، توجه بشود، نتیجه مطلوب حاصل می شود و انگیزه دوستان تشکلی هم به مراتب بالا می رود.

محمد امین آنیره دانشجوی کارشناسی رشته حقوق دانشگاه آزاد همدان و عضو جامعه اسلامی دانشجویان نیز حس و حال خود را وصف نشدنی خواند و گفت: دیدن روی ماه حضرت آقا ضرورت کار تشکل های دانشجویی و تشکیلاتی است.

وی در پاسخ به سوال دوم گفت: به نظر بنده فرمایشات حضرت آقا که فرمودند اول نگاه ما باید درونی و داخل دانشگاه باشد مهمترین نکته برای ما دانشجویان تشکلی میباشد تا بتوانیم برای تحقق شعار سال اقدام کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227310 برچسب‌ها تشکل‌های دانشجویی

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • نیاز دانشگاه آزاد اسلامی دستیابی به منابع پایدار درآمدی است
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • بخشنامه متناقض دانشگاه آزاد برای حجاب! | آقای طهرانچی کلاهتان را بالاتر بگذارید 
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • بیانیه حمایت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در پی حملات موشکی سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با دانشگاه‌های خارجی
  • همکاری مشترک دانشگاه آزاد کرمانشاه با برخی دانشگاه‌های خارج کشور