Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@01:05:41 GMT

بهره برداری از چند طرح بیمارستانی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۳۷۸

چند طرح بیمارستانی و درمانی با حضور رئیس جمهور به طور ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ۸ بیمارستان و مرکز درمانی با ظرفیت ۱۴۰۰ تخت، در چهارمین آیین پویش «ره سلامت» به بهره برداری رسید. این بیمارستان‌ها در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، مازندران، تهران، گیلان، اصفهان و سیستان و بلوچستان افتتاح خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این طرح‌ها با هزینه‌های بالغ بر ۶ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار ساخته شده و برای ۳ هزار و ۷۰۰ نفر اشتغالزایی خواهد کرد.

همچنین هزار و ۴۰۰ خانه هلال در کشور به بهره برداری رسید. رئیس جمعیت هلال احمر گفته خانه‌های هلال، شعبه کوچک جمعیت هلال‌احمر است. در این خانه‌ها، واحد‌های جوانان، امداد و آموزش؛ فعال است. برچسب ها: بهره برداری ، رئیس جمهور ، طرح بیمارستانی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: بهره برداری رئیس جمهور طرح بیمارستانی بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛فرماندار شهرستان فلاورجان در حاشیه بازدید از طرح تعریض پل فلاورجان در اتوبان ذوب آهن، محل تامین اعتبار این طرح را با برآورد ۵۶۰ میلیارد ریال را از طریق بودجه‌های ملی و استانی بیان کرد و افزود:تا کنون ۳۰ درصد از اجرای این طرح پیشرفت فیزیکی داشته که با تلاش شبانه روزی مرحله اول آن تا پایان سال جاری و مرحله بعدی در ۶ ماهه سال آینده بهره برداری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور وارد فرودگاه بین‌المللی شهدای شاهرود شد
  • بهره‌برداری از پست ۶۳ کیلو ولت تاریخانه دامغان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • معاون رئیس‌جمهور پاسگاه محیط‌‍‌بانی مهدیشهر را بهره‌برداری کرد
  • معاون رئیس‌جمهور پست ۶۳ کیلوولت دامغان را بهره‌برداری کرد
  • بهره‌برداری از طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار و نیروگاه خورشیدی
  • بهره برداری از عملیات تعریض مرحله نخست پل فلاورجان تا پایان سال
  • بهره برداری از ۷۱ طرح درمانی طی دو سال گذشته در لرستان
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین