Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-23@20:30:52 GMT

رفت و آمد خودروها در سطح شهر تهران روان است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۷۷۲

رفت و آمد خودروها در سطح شهر تهران روان است

تین نیوز

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی صبحگاهی پایتخت در روز پنج‌شنبه ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۹ اظهار داشت: بار ترافیکی پایتخت امروز در تمام معابر اصلی و بزرگراهی روان گزارش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر شهر تهران مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام پذیرفت و ترافیک روانی را شاهد بودیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس

به گزارش خبرگزاری مهر، شهریار افندی‌زاده مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران ضمن دیدار با سید مرتضی روحانی شهردار منطقه ۶ شهرداری تهران، علیرضا صادقی بخش معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۶، از پروژه‌های حمل و نقل و ترافیکی این منطقه بازدید کرد.

شهریار افندی‌زاده ضمن بازدید از اقدام‌های انجام شده و تعدادی از طرح‌های ترافیکی منطقه ۶ گفت: با توجه به موقعیت مرکزی و عملکرد فرا منطقه‌ای و همچنین تمرکز مراکز مهم آموزشی، اداری، تجاری، فرهنگی و تفریحی، این منطقه یکی از پر رفت و آمدترین مناطق پایتخت به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران افزود: آغاز عملیات اجرایی ساخت پایانه حمل و نقل عمومی، راه‌اندازی ۳ جایگاه سوخت کوچک مقیاس، نصب سازه‌های ترافیکی (دروازه‌ای و صلیبی)، ۲۰۰ پنل دیوار صوتی در بزرگراه کردستان، اجرای بیش از ۳۴ کیلومتر گاردریل و ۵ کیلومتر حفاظ طولی میانی، ۱۴۷ متر حفاظ بتنی طولی، نصب ۴۸۸ تابلو ترافیکی، احداث ایستگاه‌های بی. آر. تی، مطالعات شبکه و تغییر جهات، انجام اصلاح هندسی با رویکرد ایمن سازی، از اهم پروژه‌های منطقه ۶ در حوزه حمل و نقل است.

افندی‌زاده با اشاره به وجود بزرگ‌ترین پایانه مرکزی شهر در این منطقه گفت: از مهمترین پروژه‌هایی که می‌بایست در این منطقه اجرا شود، می‌توان از یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی، ضرورت شناسایی و ساماندهی ترافیکی در نقاط توزیع و جذب سفر و همچنین نظم بخشی منطقه‌ای و شهری با اجرای پروژه پارک حاشیه‌ای نام برد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در پایان با تاکید به سیاست‌ها و برنامه‌های مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل و ترافیک، به منظور توسعه حمل و نقل پاک در این منطقه، از شهرداری منطقه ۶ خواست تا گزارشی از مکان‌یابی ایستگاه‌های شارژ خودرو برقی، مکان‌یابی مسیرهای قابل توسعه در استفاده از دوچرخه و اسکوتر در معابر و شریان‌های پرتردد تهیه و برای بررسی بیشتر در کمیته‌های کارشناسی به سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران ارسال کند.

افندی‌زاده همچنین با عنایت به وجود خوابگاه دانشجویان در محدوده خیابان کارگر شمالی و دانشگاه تهران در محدوده میدان انقلاب اسلامی و همچنین وجود بوستان لاله، خواستار ارسال نیازمندی‌های این منطقه برای احداث پارکینگ عمومی و طبقاتی شد تا ضمن مطالعات جامع و بررسی آن اقدام‌های بعدی انجام گیرد.

کد خبر 6086666

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی جایگاه‌های سوخت کوچک مقیاس
  • رویداد ویژه ایمنی و حمل و نقل در پایتخت
  • آغاز رویداد «ایمنی حمل و نقل» در پایتخت از امروز
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید
  • معابر پایتخت لغزنده است،مراقب باشید/ معابر تهران پر تردد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت
  • پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی در انتظار نامه شورای عالی ترافیک
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۲ اردیبهشت
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳