Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی شانس همراهی پورتو در نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر پرتغال را دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه Abola پرتغال، مهدی طارمی می‌تواند یکی از بازیکنان جدید پورتو باشد که در جمع 11 بازیکن اصلی بازی فردا شب برابر براگا در چارچوب هفته نخست فصل جدید لیگ برتر پرتغال جای بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارمی یکی از پنج خرید تابستانی پورتوست که از ریوآوه به این تیم انتقال یافت.

بر اساس این گزارش، در خط حمله پورتو در بازی برابر براگا یک جایگاه باید برای مهدی طارمی هم در نظر گرفته شود.

پورتو که در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال به جام قهرمانی دست یافته بود در نخستین بازی فصل جدید این رقابت‌ها میزبان براگا خواهد بود.

پیروزی پورتو در دیدار تدارکاتی با گلزنی مهدی طارمی

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی تیم فوتبال پورتو پرتغال مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد که داوران شاغل در لیگ برتر پرتغال، قصد ندارند سرنگونی های مهدی طارمی در محوطه جریمه رقبا را خطا بگیرند حتی اگر برخورد واقعی نیز به روی مهاجم ایرانی صورت گرفته باشد، فشارهای رسانه ای تیم های رقیب پورتو، کاملا روی ذهنیت داوران اثر گذاشته است.

طارمی برای دومین هفته متوالی به طرز مشکوکی در محوطه جریمه حریف روی زمین افتاد. این بار اینیا میهاج مدافع آلبانیایی فامالیسائو بود که در برخورد با مهاجم بوشهری پورتو، منجر به سرنگونی او در محوطه جریمه میهمان شد ولی گوستاوو کوره‌آ داور بازی هیچ اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

هفته گذشته نیز در جدال برابر ویتوریا گیمارش بود که بازیکن ایرانی اژدها در دقیقه 74 برای زدن ضربه سر به هوا بلند شد که پس از برخورد با گلر میهمان روی زمین افتاد. ژرژ کوروآدو کارشناس داوری روزنامه اوجوگو اعتقاد داشت که این برخورد یک خطای پنالتی به روی طارمی است که البته برخی کارشناسان دیگر پرتغالی نظر متفاوتی داشتند.

در دیدار شب گذشته و زمانیکه پورتو نیمه نخست را با شکست دو بر یک به رختکن رفت، مهدی طارمی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین مسابقه شد. او در دقیقه 54 و در شرایطی که قصد داشت وارد محوطه جریمه شود، توسط اینیا میهاج سرنگون شد و در شرایطی که داور کاملا به صحنه نزدیک بود، هیچ خطایی تشخیص نداد و VAR نیز در این صحنه دخالت نکرد.

باشگاه پورتو در پایان این بازی اطلاعیه ای را منتشر و به داوری بازی با فامالیسائو اعتراض کرد. آنها نوشته اند: یک پنالتی واضح دیگر برای ایجاد فرصت گلزنی به سود پورتو گرفته نشد، این بار خطا روی مهدی طارمی. این سومین بازی متوالی بود که این اتفاق افتاد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: گزارش این اشتباه داوری به معنای توجیه اشتباهات انجام شده توسط تیم در زمین مسابقه نیست، اما عدم گزارش آن به منزله چشم پوشی از کسانی است که به باشگاه پورتو آسیب می زنند.

در بخش پایانی این بیانیه نیز ذکر شده: از ابتدای سال 2024، پورتو در سفر به بسا، آروکا و استوریل و در میزبانی از تیم های ریو آوه، ویتوریا گیمارش و فامالیسائو توسط داوری به شدت جریمه شده است.

ژرژ کوروآدو کارشناس داوری روزنامه اوجوگو در شماره امروز این روزنامه پرتغالی درباره برخورد میان مهاجم ایرانی پورتو و مدافع میهمان گفته است: میهاج با پا جلوی حرکت طارمی را گرفت و سپس با انداختن این بازیکن، او را متوقف کرد. جریمه این خطا پنالتی است.

البته دو کارشناس دیگر اوجوگو نظرات متفاوتی دارند اما به هر حال مهدی طارمی برای دومین هفته متوالی به صورت مشکوکی در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما خبری از اعلام پنالتی نبود.

دیگر خبرها

  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • طارمی- کارشناسان داوری پرتغال اضافه‌کار می‌گیرند!
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • طارمی ، پورتو را از شکست نجات داد
  • مهدی طارمی از روی نیمکت بلند شد و به داد پورتو رسید
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • فرار پورتو از شکست خانگی با گلزنی طارمی
  • (عکس) مهدی طارمی سرانجام در پورتو آفتابی شد
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو