Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:46:56 GMT

اخبار کوتاه از نیروی انتظامی استان قزوین

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۹۶۳

اخبار کوتاه از نیروی انتظامی استان قزوین

به گزارش روز پنجنشبه ایرنا، سردار "مهدی حاجیان" افزود: در پی انتشار کلیپی از سرقت طلا و جواهرات از یک شهروند قزوینی توسط ۴ سارق در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی و وقوع چندین فقره سرقت طلاجات از دیگر شهروندان، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه با اتخاذ تمهیدات لازم برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: با رصد اطلاعاتی، اقدامات فنی و تلاش شبانه روزی کارآگاهان، مخفیگاه سارقان در استان تهران شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی و مراقبت های نامحسوس پلیسی، مأموران در یک عملیات منسجم ۲ نفر از سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان در مواجهه با شاکیان، مستندات و ادله متقن پلیس به ۳۵ فقره سرقت طلا و جواهرات با تهدید از شهروندان در استان های قزوین، البرز و تهران اعتراف کردند.

فرمانده انتظانی استان قزوین با بیان اینکه ۲ نفر از همدستان سارقان نیز شناسایی و به زودی با گسترش چتر اطلاعاتی پلیس دستگیر خواهند شد، افزود: دیدن کلیپ منتشر شده در فضای مجازی و سرقت از یک زن، خاطر هر انسان را مکدر می کند و پلیس در برخورد با هنجارشکنان و گردنکشان مصمم است و با کسانی که بخواهند به حق و حقوق مردم تعدی و تعرض کنند با اقتدار برخورد خواهند کرد، چراکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و ما تا پای جای برای امنیت مردم ایستاده ایم.

* کشف ۲۳ دستگاه ماینر بدون مجوز در شهرستان البرز 

فرمانده انتظامی شهرستان البرز از کشف ۲۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (بیت کوین) قاچاق در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "بهرام منصوری" در تشریح جزئیات این خبر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در محدوده شهر صنعتی البرز موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام شدند و در بازرسی از آن تعداد ۲۳ دستگاه استخراج بیت کوین کشف کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با اشاره به اینکه ارزش تقریبی دستگاه ها توسط کارشناسان ۲۳۰ میلیون ریال تعیین شده است، گفت: ماموران در این پرونده یک نفر متهم را شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
 

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین مزرعه بیت کوین اتحادیه طلا و جواهر تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین مزرعه بیت کوین اتحادیه طلا و جواهر تهران فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران استان قزوین مزرعه بیت کوین اتحادیه طلا و جواهر تهران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ"محمد حسین نبی پور"با اعلام این خبر گفت:در پی نارضایتی شهروندان از پاتوق و رفت و آمد به یک منزل قدیمی در میبد، ماموران پلیس آگاهی میبد بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. 
وی، بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی قضائی، مخفیگاه این افراد را تحت مراقبت قرار دادند و در یک عملیات غافلگیرانه ۴ نفر را به دام انداختند. 
نبی پور ضمن اشاره به کشف مقادیری مواد مخدرو اموال مسروقه از مخفیگاه سارقان معتاد ادامه داد: خوشبختانه با توجه به سرعت عمل ماموران، بیشتر اموال مسروقه در مخفیگاه سارقان موجود بود که به مالباختگان تحویل شد. 
فرمانده انتظامی شهرستان میبد در پایان ضمن اشاره به کشف ۱۰ فقره سرقت و تحویل سارقان به دستگاه قضایی، به شهروندان توصیه کرد: موتورسیکلت‌های خود را به قفل زنجیر مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری ۳ سارق سابقه در گرمسار/ ۵۰ قبضه چاقو و قمه کشف شد
  • قتل خانم ۸۲ ساله در آباده و سرقت طلاجات او
  • انهدام باند سارقان کابل برق با ۱۲ فقره سرقت در شاهین شهر
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان منزل در زنجان
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • اعتراف دو سارق به ۴۰ فقره سرقت از تالار و باغ ویلاهای اطراف کرج