Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن کنجکاو منفرد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تمامی تیم‌های لیگ امسال قوی و برنامه‌محور هستند، افزود: ۲ تیم یزد برای رقابت با حریفان خود باید تمرین خود را بر اساس شرایط و نیاز آینده به صورت فنی دنبال کنند.

وی ادامه داد:  هرچند در ۲ مسابقه گذشته لیگ برتر، این ۲ تیم برای کسب نتیجه و رقابت مناسب تمام تلاش خود را در برابر  رقبا جدی انجام دادند، هراندازه میان بازیکنان هماهنگی بیشتری باشد کسب نتیجه بهتر زودتر محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارشناس والیبال خاطرنشان کرد: در والیبال  استان ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد ، اگر به درستی با همکاری بخش‌خصوصی و  صاحبان صنایع همراهی شود نتایج ارزشمندی در آینده نصیب این رشته می‌شود و باید مسوولان حمایت و پیگیری کنند.

به گفته منفرد، تقویت باشگاه‌های والیبال، برگزاری لیگ استانی، میزبانی مسابقات و برگزاری دوره‌های آموزشی برای مربیان و بازیکنان جزو عوامل موفقیت این رشته است هرچند تاکنون اقدام هایی انجام شده ولی کافی نیست و به تلاش بهتری نیاز دارند .         

در هفته دوم لیگ شب گذشته تیم‌های والیبال شهداب یزد سه بر ۲ و خاتم اردکان سه بر صفر به ترتیب در برابر تیم‌های ساپیا تهران و شهرداری ارومیه شکست خوردند.

در لیگ امسال تیم‌های هورسان رامسر، شهروند اراک، آذرباتری ارومیه، شهرداری ورامین، خاتم اردکان، سایپا تهران، شهداب یزد ، شهرداری ارومیه، راه‌یاب ملل کردستان، فولاد مبارکه اصفهان، پیکان تهران، شهرداری گنبد، لبنیات هراز آمل، فولاد سیرجان و شهرداری قزوین حضور دارد.       

سی و چهارمین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال ایران به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

استان یزد با حدود یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت  ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه  دارد که حدود ۲ هزار نفر آنها در رشته والیبال فعالیت دارندو

برچسب‌ها یزد والیبال والیبال شهداب یزد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد والیبال والیبال شهداب یزد یزد والیبال والیبال شهداب یزد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • معرفی ۱۰ چهره برتر هنر انقلاب اسلامی استان بوشهر
  • یورگن کلوپ به استراحت نیاز دارد
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • میرحسینی: نیاز تیم ملی والیبال،‌ مدیریت بازیکنان است
  • اجرای ۳۱ رشته مسیرگشایی با ۲۰ کیلومتر طول در تبریز