Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با سالروز تشکیل نیروهای سه‌گانه زمینی، هوایی و دریایی سپاه پاسداران دست‌خط امام راحل در این باره به فرمانده وقت سپاه منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در سالروز تشکیل نیروهای سه‌گانه سپاه دست‌خط امام(ره) منتشر شد.

امام راحل در سال ۶۴ در این نامه به محسن رضایی، فرمانده وقت سپاه نوشتند:

با توجه به اینکه در اصل ۱۵۰ قانون اساسی ادامه نقش سپاه در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن تصریح شده است و نظر به اینکه انجام این نقش بدون آمادگی‌های سپاه از جهت تجهیزات و آرایش جنگی و فنون دریایی، زمینی و هوایی امکان‌پذیر نیست، شما ماموریت دارید هرچه سریع‌تر سپاه پاسداران را مجهز به نیروهای زمینی، هوایی دریایی قوی نمایید تا در موارد لازم با همکاری و هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور حفاظت نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  ۲۶ شهریور ۱۳۶۴         انتهای پیام/ک

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها

آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلی امام خمینی (ره) این شهر اظهار داشت: در روز‌های ابتدایی تاسیس سپاه پاسداران وظایف سنگینی بر عهده داشت، حفاظت از پرواز، جهاد سازندگی و حضور در دفاع مقدس در کنار ارتش گوشه‌ای از خدمات ارزنده سپاه پاسداران است، نقش سپاه در دفاع مقدس همواره موجب ترس دشمنان ایران بوده است.

به گزارش ایرنا، وی افزود: خداوند در آیه‌ای که آرم سپاه به آن مزین شده است، می‌فرماید با تمام قدرت بر دشمنان وارد شوید و آن‌ها را بترسانید و آگاه باشید در این مسیر هرچه هزینه دادید خداوند جبران خواهد کرد.

آیت الله طباطبایی‌نژاد ادامه داد: بعد از هشت سال دفاع مقدس ارتش و سپاه پاسداران خدمات فراوانی را از جمله دستیابی به تجهیزات مدرن دفاعی داشتند، عملیات وعده صادق بسیار پیچیده و در نوع خود بی‌نظیر بود، بسیاری از موشک‌های ایرانی علی‌رغم ادعا‌های دشمنان به هدف برخورد کرده است.

امام جمعه اصفهان گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند خسارات طوفان الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌ناپذیر است و قطعا عملیات وعده صادق نیز خسارات جبران ناپذیری برای رژیم غاصب صهیونیستی به همراه داشته است.

وی افزود: امروز جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه موجب شده است برخی ملت‌های جهان حتی در آمریکا علیه جنایات رژیم غاصب فریاد بکشند.

طباطبایی‌نژاد اضافه کرد: امروز صهیونیست‌ها به آلت دست آمریکا و انگلیس تبدیل شده اند، جنگ غزه درس‌های فراوانی برای ما دارد، با این عملیات پیروزمندانه توانستیم از دیوار آهنین و حریمی که دشمن صهیونیستی و حامیان آن به ظاهر برای خود ساخته بودند و به آن می‌بالیدند به مدد الهی عبور کنیم و این نشان داد که این دیوار‌ها از تار عنکبوت نیز سست‌تر است.

وی با اشاره به انهدام امروز ریزپرنده‌های دشمن توسط پدافند هوایی گفت: دشمن نتوانست غلطی انجام دهد و پرواز‌ها نیز در کمال آرامش از صبح امروز در حال انجام است.

وی اذعان داشت: مقاومت و نابودی هیمنه رژیم صهیونیستی نشانه پیروزی اسلام و جبهه مقاومت است و با برجا گذاشتن خسارت‌های جبران‌ناپذیر دشمن را درهم شکست.

نمازگزاران اصفهانی بعد از اقامه نماز جمعه با اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی از عملیات غرور آفرین وعده صادق حمایت و از مصلی امام خمینی تا چهارراه فرایبورگ با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و سپاه مچکریم راهپیمایی کردند.

دیگر خبرها

  • واکنش امام جمعه اصفهان به شلیک پدافند هوایی به ریزپرنده‌ها
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • تشکیل سپاه پاسداران نتیجه هوشمندی و درایت الهی امام راحل بود
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • عملیات «وعده صادق» درس انسانیت به همه جهانیان داد
  • سپاه پاسداران همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است
  • مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آصفری، نماینده مجلس: هر کشوری حریم هوایی، دریایی و زمینی‌ خود را در اختیار اسرائیل قرار دهد مورد هدف قرار می‌دهیم/ ممکن است اهداف غیرنظامی را هم بزنیم
  • تلاش ارتش در حوزه خودکفایی و ارتقا امنیت کشور ستودنی است
  • یگان‌های پیاده نیروهای ۴ گانه ارتش در رژه تهران شرکت کردند