Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه سفر وزیر امور خارجه اتریش به یونان و قبرس بر اثر ابتلای یکی از کارکنان این وزارتخانه که جزو هیات همراه بود لغو شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از روزنامه اتریشی "وینر سایتونگ"، برنامه سفر "الکساندر شالنبرگ"، وزیر امور خارجه اتریش به یونان و قبرس که برای روزهای پنج شنبه و جمعه برنامه ریزی شده بود به دلیل ابتلای یکی از کارکنان وزارت خارجه این کشور که جزو هیات همراه در این سفر بوده است لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه اتریش روز چهارشنبه به خبرگزاری اتریش گفته بود که یکی از اعضای هیات اعزامی به یونان و قبرس تست کرونایش مثبت اعلام شده است.

فروش 100 میلیون دوز واکسن روسی کرونا به هندرکورد شکنی مجدد تعداد مبتلایان روزانه کرونا در هندوعده سفیر اسپانیا در بغداد؛ رئال مادرید بعد از کرونا به عراق سفر مى‌کندآخرین آمار مبتلایان به کرونا در ترکیه/ افزایش تعداد مبتلایان و جان باختگان

تست کرونای وزیر امور خارجه اتریش منفی اعلام شده و چون در ارتباط مستقیم با فردی که به کرونا مبتلا شده قرار نداشته در قرنطینه قرار نمی گیرد. فردی که تست کرونایش مثبت شده از کارکنان وزارت خارجه اتریش است و گفته می شود که علامت مشخصی نداشته و اکنون در قرنطینه خانگی به سر می برد.

اینکه سفر وزیر امور خارجه اتریش و هیات همراه وی به قبرس و یونان کی انجام خواهد شد هنوز اعلام نشده است.

مناقشات گازی بین یونان و ترکیه از مهم ترین موضوعاتی بود که قرار بود در سفر شالنبرگ مطرح شود. مسئله مهاجرت در اروپا هم به ویژه بعد از آتش سوزی گسترده در اردوگاه موریا در یونان از دیگر موضوعات مهمی بود که قرار بود در سفر وزیر خارجه اتریش به قبرس و یونان به آن پرداخته شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا وزیر امور خارجه اتریش خارجه اتریش سفر وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «فیصل بن فرحان» وزیر امور خارجه عربستان سعودی در سخنانی از انفعال جامعه جهانی در برابر جنایت‌های جاری در نوار غزه انتقاد کرد.

بن فرحان گفت: جهان با کشته‌شدن ۷ تن از نیروهای امدادی در غزه دست به اقدام زد، اما کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی تاکنون را نادیده گرفته است.

وی افزود: تلاش‌های صورت‌گرفته برای آتش‌بس برقراری آتش‌بس در غزه کافی نیست و ما باید ورود کمک‌ها را تسریع ببخشیم. ما خواهان آتش‌بس فوری در نوار غزه هستیم و نمی‌خواهیم تنش بیش‌تری در منطقه رخ بدهد.

وزیر امور خارجه عربستان ادامه داد: جان‌باختن ساکنان غزه به دلیل گرسنگی موید این موضوع است که نظام بین‌الملل در برخورد با وضعیت نوار غزه کاملاً شکست خورده است.

بن فرحان افزود: هیچ توجیهی برای جلوگیری از رسیدن کمک‌ها به دست ساکنان غزه وجود ندارد. درباره فاجعه غزه استانداردهای دوگانه در جریان است.

کد خبر 6080109

دیگر خبرها

  • عضویت فلسطین در سازمان ملل را به رسمیت می‌شناسیم
  • ورود وزیر امور خارجه به نیویورک
  • چین و اندونزی خواستار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه شدند
  • ترکیه : نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • ترکیه: نتانیاهو در صدد کشاندن منطقه به جنگ است
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • جهان چشم خود را بر کشتار بیش از ۳۳ هزار فلسطینی بسته است
  • باقری به روسیه سفر می‌کند