Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@08:13:40 GMT

حضور احتمالی طارمی در ترکیب اصلی پورتو

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۷۵۸۸

حضور احتمالی طارمی در ترکیب اصلی پورتو

به گزارش افکارنیوز،

 مهدی طارمی می‌تواند یکی از بازیکنان جدید پورتو باشد که در جمع 11 بازیکن اصلی بازی فردا شب برابر براگا در چارچوب هفته نخست فصل جدید لیگ برتر پرتغال جای بگیرد. طارمی یکی از پنج خرید تابستانی پورتوست که از ریوآوه به این تیم انتقال یافت.

بر اساس این گزارش، در خط حمله پورتو در بازی برابر براگا یک جایگاه باید برای مهدی طارمی هم در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پورتو که در فصل گذشته لیگ برتر پرتغال به جام قهرمانی دست یافته بود در نخستین بازی فصل جدید این رقابت‌ها میزبان براگا خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ برتر پرتغال مهدی طارمی جام قهرمانی طارمی پورتو لیگ برتر پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!

روزنامه مشهور پرتغالی به تمید گل مهدی طارمی مقابل فامالیکائو پرداخت.

طرفداری | مهدی طارمی، مهاجم ایرانی پورتو، با گلزنی در دقایق پایانی بازی مقابل فامالیکائو، از سومین شکست پیاپی تیمش در لیگ برتر پرتغال جلوگیری کرد و مانع از ثبت یک رسوایی بزرگ شد.

در دیداری از هفته بیست و نهم لیگ برتر پرتغال، پورتو در استادیوم خانگی خود میزبان فامالیکائو بود. این بازی تا دقیقه 82 با نتیجه 2-1 به سود فامالیکائو دنبال می‌شد، اما طارمی با گلزنی در این دقیقه، پورتو را از شکست نجات داد و این بازی را به تساوی 2-2 کشاند.

روزنامه اوجوگو در شماره امروز خود، تصویر اصلی خود را به مهدی طارمی اختصاص داده و با تیتری درشت نوشت که مهاجم ایرانی، از یک رسوایی بزرگ جلوگیری به عمل آورده است.

منظور اوجوگو از این تیتر، فرار پورتو از سومین شکست پیاپی در رقابت‌های لیگ برتر بوده است. پورتو پیش از این برابر تیم‌های استوریل پرایا و ویتوریا گیمارش شکست خورده بود و در صورت باخت به فامالیکائو، هت‌تریک باخت‌های متوالی خود را ثبت می‌کرد.

گل طارمی در دقایق پایانی بازی، مانع از ثبت این رکورد منفی برای پورتو شد و این تیم را از یک رسوایی بزرگ نجات داد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • ضربه ۱۴۰ میلیاردی به طارمی قبل از انتقال به اینتر!
  • عکس| مهدی طارمی پورتو را از رسوایی نجات داد
  • (عکس) مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!
  • مهدی طارمی پورتو را از یک رسوایی بزرگ نجات داد!
  • بیانیه تند پورتو بابت پنالتی گرفته نشده روی طارمی
  • طارمی ، پورتو را از شکست نجات داد
  • طارمی برای پورتو گلزنی کرد +فیلم
  • طارمی ناجی پورتو شد
  • حضور «مهدی طارمی» روی نیمکت پورتو مقابل فامالیکائو
  • طارمی غایب احتمالی پورتو در مقابل فامیلیسائو