Web Analytics Made Easy - Statcounter

آشتاب گفت: تاکنون اعتباری بالغ بر ۱۱۱ میلیارد تومان در قالب تسهیلات به صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا ارائه شده است.

« علی آشتاب» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: صاحبان مساغل آسیب دیده از کرونا  تا پایان شهریور ماه جاری برای ثبت دریافت تسهیلات فرصت دارند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: بنگاه های آسیب دیده از کرونا که فاقد بیمه و کد کارگاهی می باشند تا پایان شهریور ماه فرصت دارند تا در سامانه کارا تقاضای خود را ثبت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: تا کنون مبلغ111 میلیارد تومان به متقاضیان آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

 

آشتاب خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار در قالب تسهیلات جبران خسارت کرونا به 13 هزار 9 پرونده با اشتغال 14 هزار و 792 نفر پرداخت شده است.

 

وی با بیان اینکه سهم لرستان را از تسهیلات حمایتی آسیب دیده از کرونا را مبلغ 696 میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته با بانکها و دستگاههای اجرای روند پرداخت شتاب بیشتری گرفته که تاکنون 26 هزار و 140 پرونده با مبلغ 259 میلیارد تومان اعتبار و اشتغال 32 هزار و 409 نفر برای دریافت تسهیلات کرونا به بانکهای عامل استان معرفی شده اند.

 

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان در ادامه به تسهیلات پرداخت شده از محل اشتغال روستایی اشاره کرد و اظهار کرد: مبلغ 227 میلیارد تومان به تعداد یک هزار و 251 طرح اشتغال روستایی استان پرداخت شده است.

 

آشتاب افزود: در سایه ارائه تسهیلات حمایتی به تعداد یک هزار و 251 طرح اشتغال روستایی استان بیش از پنج هزار و 44 فرصت شغلی ایجاد شده است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشاغل آسیب دیده از کرونا سامانه کارا پرداخت تسهیلات آسیب دیده از کرونا میلیارد تومان پرداخت شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده

روسیه به‌سرعت توانست واحدهای پالایشی آسیب‌دیده از حمله‌های پهپادی اوکراین به پالایشگاه‌های نفت این کشور را احیا کند.

به گزارش خبرگزاری رویترز، محاسبات این خبرگزاری نشان داد روسیه توانسته است به‌سرعت بعضی پالایشگاه‌های نفتی کلیدی خود را که هدف حمله پهپادهای اوکراینی قرار گرفت تعمیر کند و توان بهره‌گیری از ظرفیت پالایشی را افزایش دهد.

اوکراین از ابتدای سال ۲۰۲۴ میلادی حمله‌های پهپادی به زیرساخت‌های انرژی روسیه را تشدید کرد که این اوضاع افزایش قیمت نفت را در پی داشت.

از زمان حمله به واحد پالایشی تانکو در دوم آوریل، هیچ گزارشی مبنی بر حمله‌ به پالایشگاه‌های بزرگ روسیه گزارش نشده و این کشور به‌سرعت در حال تعمیر پالایشگاه‌های خود است.

بر اساس محاسبات رویترز، مجموع ظرفیت پالایش نفت اولیه روسیه که هدف هواپیماهای بدون سرنشین قرار گرفته از روزانه ۹۰۷ هزار بشکه گذشته به ۶۶۰ هزار بشکه رسیده است.

دیگر خبرها

  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • اشتغال بیش از ۴ هزار نفر در معادن شهرستان بردسکن
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • پرداخت بیش از یک هزار فقره تسهیلات اشتغال در ایلام
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • ثبت برند بدون دریافت مجوز امکان ندارد
  • سرعت‌ عمل بالای روسیه در احیای ظرفیت پالایشی آسیب‌دیده