Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام کیائی از برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه در روز (۲۸ شهریور) در همه شهرهای استان گلستان خبر داد و گفت: این آیین عبادی در شهرهای بندرگز، رامیان و کردکوی اقامه نمی شود.

حجت الاسلام «محسن کیائی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بنا بر آخرین وضعیت اعلام شده توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و با هماهنگی استاندار گلستان، نماز جمعه (۲۸ شهریور) در شهرهای بندرگز، رامیان و کردکوی برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان افزود: همچنین نماز عبادی-سیاسی جمعه در مناطق دیگر استان گلستان با رعایت اصول و مقررات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهرستان گرگان نیز به امامت آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با رعایت فاصله شرعی و پروتکل های بهداشتی در مصلی وحدت گرگان برگزار می شود.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمازجمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سیدعلی میرقاسم پورگفت : اعزام زائران از استان گلستان از ۱۲ خرداد از فرودگاه گرگان آغاز می‌شود و تا ۲۱ خرداد ادامه دارد.

مدیر حج و زیارت گلستان ادامه داد: در حج آتی از استان گلستان 5115 نفر در قالب 39 کاروان( 4975 نفر زائر و 140 نفرعوامل ) برای انجام مناسک حج به سرزمین وحی مشرف خواهند شد .  وی خاطرنشان کرد: همه متقاضیان اعزام به سفر حج تمتع سال ۱۴۰۳ باید دارای گذرنامه حداقل با تاریخ اعتبار ۲۰ آذر ۱۴۰۳ باشند. گفتنی است در این سفر معنوی ۳۰ روزه، ۱۴۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی، به زائرین خدمات رسانی خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • انقلاب اسلامی ایران بر جریان‌های استعماری دنیا مسلط شد
  • قدردانی از ۱۹۰ فعال ترویج فرهنگ نماز در بخش مرکزی جرقویه
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح
  • مهندس حسینی، مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان شد
  • صنایع کم‌آب می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • صنایع کم‌آبی می‌تواند در قزوین پا بگیرد
  • اعزام ۵ هزار گلستانی به حج تمتع از ۱۲ خردادماه