Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل باشگاه تراکتور تبریز در پرونده رشید مظاهری گفت: آنچه که آیین نامه به روشنی بر آن دلالت می‌کند بحث غرامت و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی منتظر پس از خروج از جلسه رسیدگی به پرونده رشید مظاهری اظهار داشت:

در مورد نتیجه جلسه نمی‌توانم صحبتی کنم چون ممنوعیت آیین‌نامه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلسه خوبی بود، امیدواریم بر اساس آنچه آیین نامه دلالت می‌کند، دوستان کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال همان طور که تکلیف دارند، با حسن نیت و مستقل عمل کنند. چنین انتظاری از آنها می‌رود و جلسه هم چنین امری را می‌رساند.

منتظر در مورد این که آیا باشگاه تراکتور با توجه به قرارداد مظاهری و این که خود این دروازه‌بان اعلام کرده بود شرایط فسخ داشته، مدارک و مستندات جدیدی ارائه داده، گفت:

او ادعایی داشت که استمهال شده و منتظریم در جلسه دیگری یا با ادله‌ای که ابراز می‌کنند ان‌شاالله به این موضوع رسیدگی شود.

وی در خصوص این که آیا باشگاه تراکتور قصد دارد مظاهری را به این تیم برگرداند، گفت:

این تصمیم برعهده مدیران ارشد باشگاه است. وکالت ما در این پرونده حاضر است.

وکیل باشگاه تراکتور در مورد این که چه تنبیهاتی ممکن است به خاطر این رأی در نظر گرفته شود گفت:

آنچه که آیین نامه به روشنی بر آن دلالت می‌کند بحث غرامت و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی است. با فرض این که استدلالات ما در این پرونده صحت داشته باشد. تشخیص غرامت برعهده ما نیست. بر اساس آیین نامه اظهارات مسؤولان در جلسه محرمانه است ولی طبیعتا ما مطالب را به اطلاع مدیران باشگاه می‌رسانیم و اگر آنها صلاح دیدند در باره آن صحبت می‌کنند.

در دیدستان هم ببینید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رشید مظاهری تراکتور تراکتور رشید مظاهری لیگ برتر باشگاه تراکتور آیین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!

رفتارهای غیراخلاقی و هنجارشکنانه برخی اهالی فوتبال به جایی رسیده که باید خواستار برخورد قاطع و ریشه کن کننده ارکان قضایی فدراسیون بود.

سرویس ورزش مشرق- فوتبال کشورمان دچار یک وضعیت آشفته و نامتقارن فرهنگی شده که هر روز نیز ابعاد جدیدی از آن منتشر و رویت می شود. در این دوره لیگ نیز شاهد پدیده ای نامتعارف و هنجارشکن توسط برخی بازیکنان و مربیان هستیم که با حرکات و اقدامات فیزیکی خود، واکنش های غیراخلاقی را به هواداران یا رقبای خود دارند. اگرچه این ماجرا در گذشته و به صورت نادر و معدودی دیده می شد اما اکنون به روندی تبدیل شده که هر هفته به نمایش گذاشته می شود.

بیشتر بخوانید: جشن بزرگ دلالان فوتبال ایران در راه است! از قزوینی ها یاد بگیرید! استقلال در خطر/ به داد این تیم و هوادارانش برسید!

اگرچه ارکان قضایی فدراسیون به این ماجراها ورود کرده و محرومیت و جرایمی را آغاز کرده اند اما انتظار بر اقدامی قاطع تر و فوری تر است. در عمده مواردی که در فصل جاری دیده می شود، بایستی با جرایم سنگین تر و حتی محرومیت های سنگین تر، ریشه این ناهنجاری ها خشیکده شود تا شاهد تداوم آن نباشیم. البته، می بایست باشگاه ها نیز مورد تنبیه قرار گیرند که ابتدایی ترین موارد و آموزش های اخلاقی و رفتاری را مورد غفلت و فراموشی قرار داده اند. یکی از اصلی ترین متهمان این اتفاقات، باشگاه هایی هستند که همگی عنوان فرهنگی را یدک می کشند اما دریغ از یک اقدام درست و اصولی.

فدراسیون فوتبال و ارکان قضایی آن بایستی بدانند که اغماض و کوتاهی در این موارد، آثار مخرب و ویرانگری را در پی خواهد داشت که آینده اخلاقی و سلامت این رشته را تهدید می کند. در نتیجه باید اقدامات قاطع و بازدارنده را در پیش بگیرند تا ریشه این وضعیت برای همیشه خشکانده شود.

دیگر خبرها

  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم/غرامت نگرفتم
  • تیشه به ریشه آنها بزنید و تمام!
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • محرومیت سنگین یک پرسپولیسی تعلیق شد