Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@01:56:58 GMT

افتتاح بیمارستان شفای سقز توسط رئیس جمهور

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۷۸۸۴

افتتاح بیمارستان شفای سقز توسط رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در افتتاحیه بیمارستان شفای سقز که به صورت ویدیوکنفرانس و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: این بیمارستان، سومین بیمارستان شهر سقز است که برای خدمت به مردم این شهرستان افتتاح شد.

فرزین رضاعی تصریح کرد: بیمارستان شفا سقز با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان در مساحت ۴۷ هزار و ۶۵۰  مترمربع به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بیمارستان شفای سقز در چهار طبقه با 160 تخت مصوب و 235 تخت فعال به بخش داخلی مردان و زنان، بخش زایمان، جراحی زنان و مردان، بخش بستری کودکان، اتاق عمل، ccu و ICU ، NICU،  PCCU ، بستری تحت نظر و اورژانس، اتاق زایمان (LDR) و گهواره نوزاد سالم، مجهز است.

رضاعی با اشاره به دیگر امکانات این بیمارستان تصریح کرد: ظرفیت‌های سی‌تی‌اسکن، تحت نظر، داروخانه، موتور خانه، سردخانه، آزمایشگاه، استریل مرکزی، اکسیژن ساز، اسناد پزشکی، درمانگاه، پد هلی کوپتر، نماز خانه، آشپزخانه و غذا خوری، رختشویخانه و سیستم امحای زباله و پارکینگ از دیگر قسمت‌های این بیمارستان است.

وی با بیان اینکه شهرستان سقز با جمعیتی بالغ بر 225 هزار نفر در شمال استان کردستان دومین شهر این استان دارای ۲ بیمارستان امام خمینی(ره) و تامین اجتماعی است، افزود: امروز با همت مسئولین  سومین بیمارستان این شهرستان افتتاح شد.

انتهای پیام/2330/70

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان رئیس جمهور زنان سقز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۸۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال و تیم ملی از یک حادثه رانندگی جان سالم به در برد و در بیمارستان بستری شد.

به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی مدافع اسبق استقلال که سابقه حضور در ۲ جام جهانی را نیز در کارنامه ورزشی‌اش دارد، امروز دچار سانحه رانندگی شد.

صادقی که در این حادثه با آسیب‌دیدگی شدید از ناحیه سر، دست و پا، در بیمارستان بستری شد.

خوشبختانه وضعیت این بازیکن پایدار است و خطری او را تهدید نمی‌کند.

پیگیری‌ حاکی از آن است که صادقی از ناحیه دست تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. کاپیتان اسبق استقلال با انتشار پیامی در فضای مجازی، تصویری از خود در بیمارستان منتشر کرد و نوشت: «چون می‌گذرد غمی نیست»

دیگر خبرها

  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • دومین سفر استانی رئیس جمهور به سمنان
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • تولد نوزاد افغانستانی در آمبولانس تخت جمشید
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • طرح‌های عمرانی با حضور وزرا در شهرستان‌های سمنان افتتاح می‌شود
  • راه اندازی بخش VIP در بیمارستان امام خمینی (ره) شیروان
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان