Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد  نماینده ولی فقیه خوزستان گفت: امنیت از سری نیاز‌ها و مطالبات به حق مردم که در کشور ما حفظ و نشر آن بر عهده نیروی انتظامی است و برای برقراری امنیت پایدار در جامعه نیاز به مولفه‌های بسیاری است که در کنار هم موجب نشر و تولید امنیت خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: نیروی انتظامی کشور و بخصوص فرماندهی انتظامی استان به راستی و از روی انصاف تاکنون به خوبی پای کار بودند و در طول شبانه روز برای امنیت مردم با هوشیاری و مجدانه تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد ادامه داد: به طبع وقتی سایر مولفه‌ها به میدان نیایند و در کنار هم قرار نگیرند موجب وقوع برخی سرقت‌ها و جرایم در جامعه می‌شود که این خود به تنهایی نمی‌تواند نافی زحمات دوستان نیروی انتظامی باشد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان اظهار داشت: سردار عباس زاده فرمانده انتظامی خوزستان از نیرو‌های پرتوان، زحمت کش و پرتلاش هستند که در تمام موارد بخصوص در راهپیمایی اربعین حسینی، راهیان نور و سیل در کنار مردم پای کار بود و کلیه مجموعه نیروی انتظامی را در برقراری امنیت بکارگیری کرد که واقعاً کار بزرگ و قابل تقدیری بود.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه برقراری امنیت مطالبه بحق مردم است،گفت: نیروی انتظامی تاکنون با تمام توان در صحنه بوده هرجند که برای پایداری پایداری و برقراری امنیت می‌بایست کلیه مولفه‌های مورد نیاز در جامعه در کنار هم قرار گیرند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نظم و امنیت نماینده ولی فقیه نیروی انتظامی برقراری امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند

ایسنا/تهران روحانیون و ائمه جماعات با حضور در بیت آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین دیدار کردند.

آیت الله سیدمرتضی محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین صبح پنجشنبه در جلسه روحانیون و ائمه جماعات شهرستان ورامین که به مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام الله دوازدهم فروردین و روز جهانی قدس در بیت امام جمعه برگزار شد، اظهار داشت: امروز دشمنان قسم خورده این کشور، اعتقادات و باورهای ملت ایران را نشانه رفته اند و در این راستا باید روحانیون و ائمه جماعات در این عرصه به وظیفه خود عمل کنند.

امام جمعه شهرستان ورامین افزود: امروز روحانیت بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و انسجام است و در صورت همدلی روحانیون، بسیاری از توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین ادامه داد: دشمن به دنبال تفرقه افکنی است و از هرفرصتی استفاده می کند تا با استفاده از تفرقه، به اهداف خود برسد و در این راستا باید روحانیت به روشنگری و آگاه سازی مردم بپردازد.

وی گفت: روحانیون باید در تمام زمینه ها بویژه در حوزه عملکردی و رفتاری مراقب باشند تا اجازه سوءاستفاده به دشمن داده نشود.

وی یادآور شد: حضور روحانیون در میان مردم و پاسخ دادن به شبهات و دغدغه های آنان یک وظیفه است و باید همه به وظیفه خود عمل نمایند.

در این جلسه برخی روحانیون به بیان دغدغه های مردم پرداخته و خواستار توجه مدیران به رفع مشکلات شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در سال گذشته روند حرکت اکثر شاخص‌ها و نمودارها مثبت شد
  • دیدار روحانیون و ائمه جماعات با نماینده ولی فقیه در ورامین
  • روحانیون و ائمه جماعات ورامین با آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه دیدار کردند
  • نیروی انتظامی جان خود را برای امنیت مردم تقدیم می کند
  • دشمنان تلاش دارند چهره قم را تخریب کنند
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • تلاش پلیس برای خدمات رسانی در ایام تعطیلات
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعفی به مردم خدمت رسانی می‌کند
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • دعوت نماینده ولی فقیه در لرستان از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس