Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و بهداشت محیط حرفه‌ای در گشت‌های مشترک، یکهزار و ۱۳۲ مورد بازرسی از واحد‌های نانوایی سطح شهر و روستا انجام دادند که نتیجه آن ۵۵ پرونده تخلف به ارزش ۸۳ میلیون ریال در این شهرستان تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در مهاباد افزود: از این تعداد ۹ پرونده مربوط به گران فروشی، ۲۰ مورد مربوط به کم‌فروشی، ۱ مورد مربوط به عرضه خارج از شبکه به عرضه خارج از شبکه، تعطیلی خودسرانه ۴ مورد و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی ۲۲ مورد و ۳۳ مورد نیز مربوط به شکایات مردمی بوده است.

بیشتر بخوانید

ارجاع ۹ واحد نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی در مهاباد

تخلف ۴ واحد نانوایی روستایی در مهاباد

جهین با بیان اینکه در مهاباد ۳۲۶ واحد نانوایی و خبازی مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: از این تعداد ۱۲۶ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار ،۴ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز، ۹ واحد نان لواش سنتی آزادپز در داخل شهر و ۲۸ واحد نان لواش ماشینی سهمیه‌دار و ۳۵ واحد نان لواش سنتی سهمیه‌دار، ۱۰ واحد نان لواش ماشینی آزادپز و ۲ واحد نان لواش سنتی آزادپز نیز در بخش روستایی مشغول به فعالیت هستند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اضافه داد: تمامی نانوایان موظف به نصب دستگاه کارت‌خوان به جای دریافت وجه نقد بوده و باید یک نفر مشخص مسئول دریافت کارت از مشتریان باشد.

جهین از برخورد قاطع با نانوایی‌های متخلف و کم‌فروش در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: با نانوایانی که مطابق دستورالعمل‌های بهداشتی رفتار نکنند، به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد بیان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از قبیل کم‌فروشی، گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و ساعت کاری و جابجایی مشکوک آرد موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گزارش دهند.

شهرستان مهاباد با ۲۴۰ هزار نفر جمعیت دارای ۶ هزار و ۸۰۰ واحد صنفی است.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی تعزیرات حکومتی نانوایی متخلف بازرسی و نظارت معدن و تجارت مهاباد واحد نانوایی اداره صنعت سهمیه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۷۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل نسبت به دریافت وجه اضافه در کمیسیون معاملات مسکن هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علی رحیمی‌آذر اظهار کرد: دریافت هر مبلغی بالاتر از میزان قانونی کمیسیون در معاملات مسکن، تخلف است و متخلفان تحت عنوان گران‌فروشی محکوم خواهند شد.

وی با اشاره به رسیدگی قاطع به پرونده‌های تخلفات مشاوران املاک افزود: اخیراً نیز با شکایت یک شهروند بابت پرداخت اضافی حق کمیسیون معامله ملک، جریمه پانصد میلیون ریالی برای واحد صنفی متخلف اعمال شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل با بیان اینکه مشاوران املاک ملزم به نصب نرخ‌نامه حق‌الزحمه در محل کسب و در دید مشتریان هستند، ادامه داد: شهروندان اردبیلی در صورت پرداخت مبلغ مازاد بر تعرفه قانونی به مشاوران املاک، می‌توانند با مراجعه حضوری یا از طریق سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی و همچنین مراجعه به اتحادیه مشاوران املاک شکایات خود را پیگیری کنند تا نسبت به تشکیل پرونده و برخورد تعزیراتی اقدام قانونی به عمل آید.

کد خبر 746934

دیگر خبرها

  • ضبط ۷۰۰ کیلوگرم لاشه گوشت مرغ در کرمانشاه
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • دود سیگار قاچاق به چشم قاچاقچی رفت
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • تخلفات مشاوران املاک زیر ذره‌بین تعزیرات حکومتی استان اردبیل
  • دخانیات و لوازم خانگی بیشترین کالای قاچاق در قم بود
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت
  • بازرسی بیش از ۵۰ پارکینگ کرمانشاه
  • صنایع برنامه‌محور خراسان رضوی حمایت ویژه می‌شوند