Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@21:53:38 GMT

سرانه فضای آموزشی لرستان با استاندارد فاصله زیادی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۸۰۰۶

سرانه فضای آموزشی لرستان با استاندارد فاصله زیادی دارد

ایسنا/لرستان مدیرکل نوسازی مدارس لرستان می‌گوید: سرانه فضای آموزشی استان با میزان استاندارد، فاصله ملموس و شایان توجهی دارد.

امیر غفوری‌نژاد بیست‌وهفتم شهریور ماه در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی لرستان که با هدف ساخت مدارس در مناطق محروم استان برگزار شد، به تبیین طرح آجر به آجر پرداخت و افزود: از فروردین ۹۸ و بعد از حادثه سیل، نوسازی مدارس استان با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، ۹۳ پروژه را در مناطق سیل‌زده در دستور کار خود قرار داد که از این میزان ۶۲ مدرسه آماده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تشکر و قدردانی از همه خیرین حقیقی و حقوقی اظهار امیدواری کرد که پتروشیمی گام بلندی را در جهت ساخت مدارس ایمن و مستحکم بردارد و باعث کم‌رنگ شدن محرومیت استان شود.

غفوری با مقایسه سرانه فضاهای آموزشی شهرستان‌های استان، خاطرنشان ‌کرد: سرانه فضای آموزشی به ازای هر دانش‌آموز در لرستان پنج متر و ۳۳ سانتی‌متر است که در مقایسه سرانه کشوری به نظر می‌رسد دارای جایگاه مطلوبی است اما با میزان هشت متر و ۳۴ سانتی‌متر که به‌عنوان استاندارد تعریف شده، فاصله ملموس و شایان توجهی دارد.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان یادآور شد: در شش ماهه گذشته، ۱۳۰ قرارداد جدید ساخت مدارس در اقصی نقاط استان امضا شده و در سال مالی ۹۸ توانستیم بیش از ۱۰۰ میلیارد اعتبار را جذب کنیم و علاوه بر آن بیش از ۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین مدرسه‌ساز در استان سرمایه‌گذاری شده است.

در ادامه این دیدار مهندس توسلی، مدیرعامل پتروشیمی لرستان گفت: هدف از ایجاد این شرکت و موارد مشابه آن، محرومیت‌زدایی و افزایش تولید و به مثابه آن ایجاد رونق اقتصادی در استان است.

وی تنها هدف و انگیزه پتروشیمی لرستان را در ورود به امر ساخت مدارس، ایجاد فضاهای مستحکم، ایمن و زیبا عنوان کرد و افزود: ما در راستای احساس وظیفه اجتماعی خود این امر خطیر را انتخاب کرده‌ایم و امیدواریم با مشارکت نوسازی مدارس، گام نخست را محکم برداریم و در پیمودن گام‌های بعدی با ثبات قدم بیشتر حرکت کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی نوسازی مدارس نوسازی مدارس ساخت مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز

به گزارش روابط عمومی ارم سبز؛ اردو‌های دانش آموزی از مجموعه ارم سبز در بخش‌های بازدید از باغ وحش، شهربازی‌های روباز، سرپوشیده و فضای سبز مجموعه برگزار می‌گردد ودانش آموزان با حضور در این مجموعه ضمن استفاده از دستگاه‌های بازی و بازدید علمی و تفریحی از باغ وحش، میتوانند از فضای سبز منحصربفرد مجموعه لذت برده و یک روز خاطره انگیز را رقم زنند.

لازم به ذکر است؛ مدارس می‌توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۲۷۲۰ و ۴۴۱۴۰۸۰۰ از کلیه اماکن مجموعه ارم سبز با لحاظ تخفیفات ویژه مدارس بازدید نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • استقبال ویژه اردو‌های مدارس از مجموعه ارم سبز
  • بازگشایی و بهسازی پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!