Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسینی مسئول کمیته امداد امام خمینی شهرستان بوانات، گفت: گلخانه تولید فلفل دلمه با زیر بنای ۳۰۰ متر مربع با حمایت کمیته امداد امام خمینی و دریافت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی افتتاح شد.

او، بیان کرد: این گلخانه  با تولید روزانه ۵۰ کیلو فلفل دلمه و ایجاد اشتغال برای ۳ نفر راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرستان بوانات در فاصله ۲۳۱ کیلومتری استان فارس واقع شده است.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد افتتاح گلخانه تولید فلفل دلمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای مرمزی با اشاره به اهدای ۲۵ سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی حمیدیه گفت: برای خرید هر سری جهیزیه را ۴۱ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: جهیزیه‌های اهدایی دارای ۵ قلم کالای اساسی شامل؛ یخچال، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، اجاق گاز و تلویزیون تولید داخلی هستند و برای تهیه مجموع آنها ۲۵ سری ۱۰ میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.


مرمزی ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی حمیدیه در سال۱۴۰۲ تاکنون ۱۳۳ سری جهیزیه میان نوعروسان زیر پوشش تهیه و اهدا کرده است.


رئیس کمیته امداد امام خمینی حمیدیه هدف از اهدای جهیزیه را ترویج ازدواج آسان و سنت حسنه پیامبر اکرم (ص)، تحکیم بنیاد خانواده و جوانی جمعیت عنوان و اضافه کرد: از خیرین و نیکوکاران برای کمک و تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند و سایر نیاز‌های مددجویان زیر پوشش در زمینه بسته‌های معیشتی، پوشاک، بسته‌های آموزشی و تحصیلی، اشتغالزایی و ... دعوت بعمل می‌آید.

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان حمیدیه
  • ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی اهدا شد
  • اهدای ۴۷ سری جهیزیه به نوعروسان مهابادی
  • ۱۶۱ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در خواف به بهره برداری رسید
  • واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در قم
  • رئیسی: افزایش تولید مسکن مؤلفه مهم تحقق شعار سال است
  • اقدامات صورت گرفته برای رفع موانع ساخت و ساز مؤید پیشرفت در هدف‌گذاری‌ها بوده است
  • افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
  • واگذاری ۱۷۴ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان یزد
  • ۹۴۰ واحد مسکونی مددجویی در استان کهگیلویه و بویراحمد به بهره‌برداری رسید