Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@16:57:52 GMT

افزایش محسوس دما در خراسان رضوی در ابتدای هفته آینده

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۸۰۹۷

افزایش محسوس دما در خراسان رضوی در ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، براساس تحلیل نقشه‌ها و خروجی مدل‌های هواشناسی طی امروز در نیمه شمالی استان گاهی افزایش ابرناکی و در ارتفاعات این مناطق با احتمال رگبار پراکنده و برای نیمه جنوبی به ویژه مناطق بادخیز جنوب شرق گاهی وزش باد نسبتا شدید توام با گردوخاک پدیده جوی غالب خواهد بود.

به لحاظ دمایی طی امروز و فردا کاهش نسبی دما و در روزهای شنبه و یکشنبه هفته آتی افزایش محسوس دما در غالب نقاط پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۵ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۳۳ درجه سلسیوس گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.

طی این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد به ترتیب ۱۵ و ۲۹ درجه سلسیوس بوده است. همچنین بیشترین سرعت وزش باد از ایستگاه هواشناسی بردسکن با سرعت ۵۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی خراسان رضوی افزایش دما گرد و خاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی اعلام کرد: وزش باد از عصر امروز، جمعه  ۳۱ فروردین در نیمه غربی استان و مناطق مستعد شدت می‌گیرد  و این پدیده در مناطق بادخیز خراسان رضوی همراه با خسارت خواهد بود.

براساس این گزارش افزایش دما نیز از دیگر پدیده‌های جوی است که از دیروز خراسان رضوی آغاز شده است و تا اوایل هفته آینده ادامه خواهد داشت.

هم اکنون آسمان در خراسان رضوی صاف است و به جز برخی بارش‌های پراکنده خفیف در مناطق کوهستانی، پدیده خاص دیگری وجود ندارد.

براساس اعلام اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی در شبانه روز گذشته، قوچان با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس و داورزن با بیشینه دمای ۲۷ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۲ تا ۲۴ درجه را به ثبت رسانده است.

دمای کنونی  مشهد ۱۵ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی امروز بین ۱۱ تا ۲۶ درجه در نوسان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۱ فروردین
  • شرایط جوی نسبتا پایدار و یکنواخت در خراسان جنوبی
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • افزایش دمای هوا در اردبیل
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • آغاز بارش‌های رگباری در خراسان رضوی/افزایش دما تا اوایل هفته آینده در استان ماندگار است
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد / کاهش کمینه دما در اصفهان
  • بیشترین بارش در شهرضا ثبت شد/ کاهش کمینه دما در اصفهان
  • پیش‌بینی وضع آب و هوای استان‌های کشور در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین