Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@01:13:16 GMT

پرداخت وام خرید لپ تاپ و موبایل به دانشجویان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۸۱۲۲

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: اولویت اختصاص وام ضروری در سال تحصیلی جدید با دانشجویانی خواهد بود که وام را برای تهیه اقلام مورد نیاز آموزش مجازی می‌خواهند.

به گزارش مهر، ناصر مطیعی درباره اختصاص وام ویژه کمک خرید تجهیزات ارتباطی با آموزش‌های مجازی در سال تحصیلی جدید گفت: در این رابطه طی بخشنامه‌ای که قرار است به دانشگاه‌ها ابلاغ کنیم، اولویت اختصاص وام ضروری با دانشجویانی خواهد بود که این وام را برای توسعه ابزار هوشمند آموزش مجازی می‌خواهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قابل‌توجهی که وام ضروری در سال تحصیلی جدید دارد می‌تواند بخشی از مشکلات دانشجویان را در زمینه آموزش مجازی حل کند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: مشکلات جامعه برای همه مردم از جمله دانشجویان و خانواده آن‌ها وجود دارد شاید همه را ما نتوانیم حل کنیم ولی در حد توان و امکانات خود وام ضروری را ارائه می‌دهیم تا دانشجویان بتوانند به وسیله آن گوشی هوشمند، لپ تاپ و در کل ابزار آموزش مجازی که نیاز دارند را تهیه کنند.

به گزارش مهر، مطیعی پیش از این گفته بود: رویکرد اصلی صندوق در سال تحصیلی جدید، تقویت وام‌های دانشجویی است؛ به طوری که وام تحصیلی از ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومان به ۱.۵ میلیون تا ۲ میلیون تومان و وام ضروری از یک میلیون تومان به ۲ تا ۵ میلیون تومان در موارد خاص افزایش یافته است.

به گفته وی وام شهریه از حدود یک میلیون تا پنج میلیون تومان برای سال تحصیلی جدید افزایش دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: فیلم خورشید روح الله زم حسین انصاریان قرارداد الجزایر توافق اسرائیل و بحرین پرداخت وام لپ تاپ موبایل دانشجویان آموزش مجازی فیلم خورشید روح الله زم حسین انصاریان قرارداد الجزایر توافق اسرائیل و بحرین سال تحصیلی جدید میلیون تومان آموزش مجازی وام ضروری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است

به گزارش خبرنگار مهر، محمود مشکی صبح سه شنبه در همایش تخصصی مدیران مدارس متوسطه دوره اول ناحیه یک اردبیل اظهار کرد: تقویت خود آگاهی دانش آموزان در دوره اول متوسطه ضروری است و باید دانش والدین را باید نسبت به زوایای مختلف هدایت تحصیلی افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تمامی برنامه ها در این دوره تحصیلی باید به سمتی حرکت کند که دانش آموزان به خودآگاهی، خودشناسی و محیط شناسی برسند.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اردبیل با تاکید بر اینکه اگر خودشناسی در دوره اول متوسطه اتفاق بیافتد، دوره آرامش بعدی اثر بخش خواهد بود، افزود: طراحی مسیر زندگی در دو سال آخر متوسطه اول روی می دهد.

مشکی گفت: باید با برنامه ریزی درست علاقه دانش آموزان را پیدا کرده و زمینه بالفعل شدن استعدادهایشان را فراهم کنیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش اردبیل تغییر نگرش در مدیران مدارس دوره اول و دوم را یادآور شد و بیان کرد: تغییر نگرش در مدیران باید به گونه ای اتفاق بیافتد که نگاهشان نسبت به هدایت تحصیلی نزدیک به هم و اقداماتشان مکمل یکدیگر باشد.

مشکی گفت: هدایت تحصیلی یک فرآیند است به طوریکه پایه نهم برای دانش آموزان دوره اول متوسطه از یک سو پایان و از سوی دیگر آغاز یک انتخاب است.

کد خبر 6086356

دیگر خبرها

  • جنگ غزه کلاس‌های درس دانشگاه کلمبیا را مجازی کرد
  • با کالاف دیوتی موبایل استعدادتان را به چالش بکشید و بهترین شکل خودتان را نشان دهید!
  • طرح جدید آموزش و پرورش ؛ کدام مدارس از 10 شهریور باز می شوند ؟
  • آیا امسال سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور آغاز می شود؟!
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • آگاهی والدین از هدایت تحصیلی دانش آموزان اندک است
  • امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • زمان آغاز سال تحصیلی 1403 مشخص شد | امسال مدارس کی باز می‌شوند؟
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور