Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت که توافق بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی باعث بیدار شدن ملل اسلامی و جلو انداختن زوال رژیم صهیونیستی می‌شود.

ابراهیم رضایی در گفت‌وگو با ایسنا در واکنش به توافق عادی سازی روابط میان امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی گفت: ترامپ برای تضمین انتخابات آمریکا تلاش کرد که این توافق رخ دهد چون دستاوردی در حوزه سیاست خارجی نداشته و می‌خواست از آن بهره‌برداری انتخاباتی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف صهیونیست‌ها از این توافق تضمین امنیت‌شان و نفوذ رسمی به حوزه خلیج فارس است؛ حال اینکه این توافق نه تنها امنیتی برای رژیم صهیونیستی ایجاد نمی‌کند که باعث ناامن‌تر شدن رژیم صهیونیستی شده و خشم ملت‌های مسلمان را در پی خواهد داشت. مقام معظم رهبری پنج سال پیش فرمودند که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نمی‌بیند. امروز می‌گوییم که این رژیم 20 سال آینده را نخواهد دید. لذا می‌توان گفت که توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی باعث بیدار شدن ملل اسلامی شده و زوال رژیم صهیونیستی را جلو می‌اندازد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: شیوخ خلیج فارس یعنی امارات و بحرین خیلی قابل توجه نیستند، آن‌ها مستعمره سیاسی آمریکا بوده و اراده خاصی از خودشان ندارند. برخلاف میل و نظر ملت‌هایشان عمل می‌کنند و نقش گاو شیرده را برای آمریکا و شخص ترامپ دارند که به دنبال گدایی رأی است پس نباید به آن‌ها توجهی کرد.

رضایی در پایان اظهار کرد: این توافق ماهیت خائنان به ملت‌های مسلمان را مشخص کرد و مسلمانان فهمیدند که این افراد بیشتر از یک مشت خائن مزدور نیستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی امارات و بحرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند

منابع مصری مطلع از روند مذاکرات غیرمستقیم میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی در قاهره از وقت کشی و تعلل رژیم صهیونیستی در این مذاکرات پرده برداشتند.

به گزارش مشرق، منابع مطلع مصری در این باره اعلام کردند: حماس در مذاکرات قاهره برای آتش‌بس و تبادل اسرا انعطاف نشان داده است و این در حالی است که اسرائیل تعلل می‌کند و طفره می‌رود.

این منابع به العربی الجدید اعلام کردند که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد ازادی اسرای صهیونیست را رد و حماس را به ناکام گذاشتن مذاکرات متهم کرده است.

یکی از این منابع در ادامه گفت که رژیم صهیونیستی در مذاکرات برای دستیابی به توافق آتش‌بس پایدار نرمش نشان نمی‌دهد و کارشکنی می‌کند.

این منبع درباره اتهامات مطرح شده توسط نتانیاهو علیه حماس نیز تاکید کرد: مذاکرات زمانی متوقف شد که اسرائیل حاضر به پذیرفتن بندی درباره آتش‌بس پایدار در پیش‌نویس توافق پیشنهادی نشد.

وی تصریح کرد: صحبت‌ها درباره اینکه حماس مسئول مانع تراشی در مذاکرات یا دستیابی به توافق است، صحت ندارد.

در همین راستا، «جهاد طه» سخنگوی رسمی حماس به العربی الجدید گفت که این جنبش از هر گونه ابتکارعملی که از سوی میانجی‌ها ارائه می‌شود و در راستای مسئله فلسطین باشد، استقبال می‌کند.

وی افزود: جنبش حماس نظرات خود را درباره پیشنهاد آتش‌بس بیان کرد و آن را به برادران میانجی تحویل داد، بر این اساس، ما ایجاد محدودیت برای مطالبات و مقاومت ملی مردم خود، از جمله بازگشت آوارگان، عقب‌نشینی دشمن از غزه، آتش‌بس و ورود کمک‌ها را نخواهیم پذیرفت.

طه تاکید کرد: این طرف اسرائیلی است که طفره می‌رود و تعلل می‌کند و با رد همه درخواست‌ها و مواضع بین‌المللی، به دنبال ادامه تجاوز است.

حماس بارها تعهد خود را مبنی بر پایان دادن به جنگ، خروج کامل نیروهای اسرائیلی از نوار غزه، بازگشت آوارگان به مناطق خود و آزادی رساندن کمک‌های بشردوستانه و امدادی، در چارچوب توافق تبادل اسرا اعلام کرده است.

مصر، قطر و آمریکا ماه‌ها است که مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم صهیونیستی و جنبش حماس را با هدف دستیابی به توافق آتش‌بس در نوار غزه و تبادل اسرا و بازداشت‌شدگان بین دو طرف رهبری می‌کنند.

پیشتر شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داده بود بر اساس اطلاعات فاش شده از هیئت مذاکره کننده این رژیم بنیامین نتانیاهو در حال مانع تراشی در معامله تبادل اسرا است و این مذاکرات به شکل فعلی ممکن است یک سال طول بکشد.

این شبکه به نقل از یکی از اعضای تیم مذاکره‌کننده صهیونیست اعلام کرد: نتانیاهو روسای هیئت مذاکره‌کننده و شورای جنگ را نیز دور می‌زند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • حماس: آمریکا مذاکرات را به بن‌بست کشانده است
  • اساتید دانشگاههای جهان صهیونیست‌ها را تحریم کنند
  • مقام حماس: آمریکا مذاکرات آتش‌بس را به بن‌بست می‌کشاند
  • عملیات «وعده صادق» روحیه ملت‌های مسلمان را تقویت کرد
  • درخواست مقام ارشد اسرائیل برای عادی سازی روابط با عربستان
  • گفت‌وگوی تلفنی وزیر دفاع آمریکا با ولیعهد بحرین
  • منابع مصری: حماس نرمش نشان می‌دهد، اما اسرائیل وقت‌کشی می‌کند
  • واکنش تجمع علمای مسلمان به عملیات "وعده صادق"
  • رژیم صهیونیستی در آتش خشم ملت‌های مسلمان از بین می‌رود
  • علمای مطرح در کشورهای اسلامی عملیات "وعده صادق" را تبریک گفتند