Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر گزاری آریا -

سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از افتتاح فاز نخست مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه روز شنبه 29 شهریور ماه با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ، دکتر طیبی رییس جهاددانشگاهی کشور، استاندار کرمانشاه و جمعی از مدیران خبرداد.

دکتر سیامک آزادی با اعلام این  خبر افزود : مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با 6000 هزار متر مربع فضای کار گاهی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه  محل استقرار سوله کارگاهی  20 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه های  زیستی و گیاهان  دارویی ، صنایع شمیایی ، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قرار است در این سفر دکتر ستاری از پیشرفت فاز دوم مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی استان کرمانشاه با کاربری حوزه های زیستی و فرآوری گیاهان دارویی بازدید کند.
آزادی تصریح کرد:در ادامه معاون علمی و فناوری رییس جمهور از نمایشگاه  توانمندیهای محصولات فناورانه50 شرکت های دانش بنیان و واحد های فناور تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و مرکز گیم و انیمیشن و مرکز نوآوری کشاورزی هوشمند بازدید و با جوانان فناور و مدیران عامل شرکت های دانش بنیان استان گفت و گو خواهد کرد .
سرپرست پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در ادامه  افزود: دکتر ستاری در ادامه با حضور در محل پروژه برج فناوری پارک علم و فناوری استان از نزدیک در جریان پیشرفت ساخت این پروژه نیز قرار می گیردهمچنین بازدید از شرکت دانش بنیان زیست تولید رازی و شرکت دانش بنیان پژوهان صنعت کرمانشاه از واحد های تحت حمایت پارک علم و فناوری استان کرمانشاه و حضور در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه از دیگر برنامه های این سفر است .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پارک علم و فناوری استان کرمانشاه دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر

رضا داودی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی های به عمل آمده، بیش از ۸۰ درصد پروژه‌های محرومیت زدایی استان تا پایان تیرماه سال جاری افتتاح می‌شوند.

وی افزود: با بهره برداری از آنها تحول شگرفی در آبرسانی روستایی استان رقم خواهد خورد و رضایت حداکثری هم استانی‌های عزیز را در پی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و مساعدت همکاران طرح در اجرایی نمودن پروژه‌های جهاد آبرسانی تصریح کرد: در این پروژه‌ها تاکنون بیش از ۴۰۰ کیلومتر لوله گذاری اجرا شده، بیش از ۱۰ هزار مترمکعب مخزن ساخته شده و بیش از ۴۰ ایستگاه پمپاژ راه اندازی شده و یا در مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه شرف راه اندازی است.

وی ادامه داد: افتتاح این پروژه‌ها نمونه بارزی از اقدامات جهادی صورت گرفته در استان است و به همین خاطر استان کرمانشاه از جمله استان‌های پیشرو در حوزه جهاد آبرسانی در کشور محسوب می‌شود.

کد خبر 6087082

دیگر خبرها

  • مراکز نوآوری برای هم‌افزایی در ایجاد «مراکز هم‌آفرینی» حمایت می‌شوند
  • افتتاح بیش از ۸۰درصد پروژه‌های جهاد آبرسانی کرمانشاه تا پایان تیر
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • ابلاغ سند توسعه دانش‌بنیان به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • گردهمایی مدیران مراکز نوآوری در کارخانه نوآوری امیدینو
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • تعداد شرکت های فناوری و نوآوری کشاورزی به ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی به عدد ۱۰۰۰ خواهد رسید
  • آغاز رسمی همکاری‌های مشترک آموزش و پرورش و جهاد دانشگاهی کرمانشاه
  • آغاز طرح راهیان پیشرفت برای دانش‌آموزان کرمانشاهی