Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به برگزاری نماز جمعه در ایام بحرانی کرونا گفت: طی هفته‌های گذشته نماز جمعه در مرکز این استان با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری در گفت‌وگو با میزان، ضمن اشاره به برگزاری نماز جمعه در بحران کرونا در استان یزد بیان کرد: طی هفته‌های گذشته نماز جمعه در مرکز این استان با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه یزد گفت: نماز جماعت نیز در برخی شهرستان‌ها با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی اعم از فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی کننده برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مراسم عزاداری حسینی در ماه محرم اظهار کرد: در استان یزد مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) تعطیل نشد و مردم در خانه و فضای باز در سوگ امام خود به عزا نشستند.

آیت‌الله ناصری در پایان تاکید کرد: بسیاری از حسینیه‌ها، حوزه‌ها، مدارس با رعایت نکات بهداشتی پذیرای عزاداران حسینی (ع) بودند چرا که حفظ سلامتی و استفاده از ماسک از واجبات به شمار می‌رود.

بر اساس اطلاعیه شماره ۱۵ شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در خصوص اقامه مجدد مراسم عبادی - سیاسی نمازجمعه در سراسر کشور، مقرر شده بود با هماهنگی کامل ستاد ملی مقابله با کرونا، علاوه بر مناطق سفید، در مناطق زردی که مسئولان ذی‌ربط و دستگاه‌های تخصصی بر آمادگی پایگاه‌های نمازجمعه برای اجرای پروتکل اجماع داشتند، در مجموع، ۵۸۷ نمازجمعه در هفته گذشته اقامه شود و در عین حال، بنا بر گزارش ارائه شده در آخرین جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، نهاد نماز جمعه، از نظر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، در رتبه اول کشور قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: امام جمعه بجنورد: تغییرات در اقامه نماز جمعه با کارشناسی بیشتر بررسی شود

انتهای پیام/

برچسب ها: نماز جمعه امام جمعه یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا ناصری نماز جمعه امام جمعه یزد نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ پایان مسابقات منطقه‌ای قران عترت ونماز مدارس ابتدایی دلیجان

آخرین مرحله مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در ۴رشته حفظ، قرائت تقلیدی ومداحی و احکام نماز با رقابت ۶۵نفر از منتخبین مدارس ابتدایی دخترانه دوره دوم، در مسجدالنبی (مسجد مسر) برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری امام جمعه دلیجان باحضور در مسجد مسر و بازدیداز این مسابقات اجرای این برنامه‌ها را در گسترش فرهنگ قرآنی درجامعه بویژه نسل جدید موثر دانست. امام جمعه دلیجان درپایان از برگزارکنندگان این مسابقات قدردانی کرد.

درمرحله اول مسابقات منطقه‌ای قران، عترت ونماز در سه رشته حفظ، قرائت تقلیدی و اذان حدود ۷۰نفر از منتخبین مدارس ابتدایی پسرانه دوره اول به رقابت پرداختند.

منتخبین این مسابقات‌ها به مرحله استانی راه یافتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • رقابت‌های منطقه‌ای قرآن، عترت و نماز مدارس دلیجان
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • نماز جمعه فلسطینی‌ها در مسجد ویران شده شهر رفح