Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، پیمان بهرامی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان در رابطه با توزیع نفت سفید در بین روستائیان استان اظهارداشت: در بحث توزیع نفت سفید، استان لرستان جز ۱۰ منطقه‌ای است که اکنون به صورت پایلوت نفت را به صورت الکترونیکی توزیع می‌کند.

او افزود: پیش از این توزیع نفت سفید در بین جامعه هدف به صورت کالا برگ انجام می‌گرفت به نحوی که افراد باید در فروشندگی‌های واقع در روستا‌ها ثبت نام و وجهی را پرداخت می‌کردند که هم اتلاف وقت و هزینه داشت و هم اینکه باید برای دریافت کالا برگ به صورت حضوری مراجعه می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان با بیان اینکه هم اکنون طرح توزیع نفت سفید و گاز مایع در لرستان در حال اجراست عنوان کرد: توزیع گاز مایع در قالب کپسول‌هایی است که قاعدتا فقط به روستائیانی که نفت سفید سوز هستند تعلق می‌گیرد.

بهرامی بیان کرد: سرپرستان خانوار جهت دریافت سهمیه گاز مایع باید به سایت تجارت آسان مراجعه و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام کنند که در نهایت پس از اینکه شرایط احراز داشته باشند گاز مایع به آن‌ها داده می‌شود.

او گفت: در طرح الکترونیکی شده نفت سفید و گاز مایع سرپرست خانوار با کشیدن کارت بانکی خود به قیمت مصوب دولتی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند که با این کار هم سهمیه واقعی خود را دریافت می‌کند و هم اینکه به قیمت مصوب دولتی مبلغی از کارت وی کسر می‌شود.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی لرستان تصریح کرد: سرپرستان خانوار با مراجعه به فروشندگی و عاملان توزیعی که در سطح استان داریم می‌توانند با کارت بانکی سهمیه واقعی خود را دریافت کنند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرید نفت فرآورده های نفتی توزیع نفت سفید گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا۲۶ اردیبهشت

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛مدیر کل امور اقتصاد و دارایی لرستان گفت:دارندگان مجوزه‌ای کسب کار کاغذی تا ۲۶ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به تبدیل این مجوز به الکترونیکی اقدام کنند. 
 علی محمدی افزود:این آخرین مهلتی است که مرکز ملی مجوز‌های کسب و کاربرای دارند گان مجوز‌های قدیمی داده است. 
وی گفت: دارندگان مجوز‌های کسب وکار قدیمی بامراجعه به درگاه مجوز دات‌.ای. ار با وارد کردن کدپستی، کد شناسه کسب و کار و شناسه کارت ملی به همراه شماره تلفن تا ۲۶ اردیبهشت نسبت به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.
 محمدی گفت:حذف امضا‌های طلایی و دیوان سالری پی چیده اداری، روی زمین اوردن کسب و کار‌های غیر رسمی و زیر زمینی کاهش هزینه‌ها و جلوگیری از اتلاف وقت از مزیت‌های طرح الکترونیکی شدن صدور مجوز‌های کسب و کار است .
 در لرستان درراستای تبصره ۷ قانون تسهیل صدور مجوز‌ها طی دو سال گذشته  ۲۱ هزار مجوزکسب وکاری کاغذی درلرستان شناسه یکتا گرفتند .
هم اکنون در لرستان ۶۶ هزار مجوز کسب و کار قدیمی وجود دارد که استان‌های لرستان با ۳۲ درصد و گیلان با ۲۴ درصد بهترین عملکرد را در بحث تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی داشتند.

دیگر خبرها

  • صدور بیش از ۱۵ هزار مجوز الکترونیکی کسب و کار در استان گلستان
  • مهاجرت معکوس در گرو رفع مشکل روستائیان
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • ۲۶ اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی
  • مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به الکترونیکی تا۲۶ اردیبهشت
  • توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز کشاورزی استان کردستان
  • تامین و توزیع بیش از ۱۲۵ میلیون لیتر نفتگاز در بخش کشاورزی استان کردستان
  • رمالی خانوادگی در فردیس
  • رشد ۳۵درصدی بارگیری کالا در راه‌آهن لرستان
  • خشم و درماندگی عمیق سران تل آویو از اقدام بی‌سابقه واشنگتن!