Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، توضیح حفاظت محیط زیست استان درمورد خبر منتشر شده در رسانه‌ها در ارتباط با صحبت‌های حجت الله غلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان مبنی بر "اخذ مجوز زیست محیطی ساخت سد تونل کوهرنگ سوم" بدین شرح است:

مجوز زیست محیطی جدیدی برای پروژه سد کوهرنگ ۳ صادر نشده و صرفاً مجوز صادرشده در سال ۱۳۹۱ با تاکید بر رعایت کامل تعهدات قبلی، توسط معاونت تخصصی مربوطه در سازمان حفاظت محیط زیست کشور، "تمدید" شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تاکید می‌شود که نه‌تنها تعهدات زیست محیطی قبلی مجری طرح تعدیل نشده، بلکه تمدید مجوز فعالیت پروژه، مشروط به اجرای کامل تعهدات قبل در زمان‌بندی مشخص صورت پذیرفته‌است.

48

کد خبر 1433581

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ مدیر کل محیط زیست استان گفت: برنامه پاکسازی زباله در گردنه دالورا شهرستان فلارد، حاشیه تالاب گندمان، حاشیه رودخانه زاینده‌رود و پل هوره انجام شد.
سعید یوسف پور افزود: دراین برنامه دوستداران محیط زیست، سازمان‌های مردم نهاد و مسئولان مشارکت داشتند.

به گفته وی، هفته زمین پاک از ۳ تا ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با شعار مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح اجتماعی پسماند در ۵ شهر و ۱۰ روستای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پسماند و زباله معضل اصلی شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • مناطق حفاظت شده در استان بوشهر افزایش می‌یابد
  • طرح پاکسازی زباله در چهارمحال و بختیاری
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • طرح‌های صنعتی باید پیوست زیست محیطی داشته باشد
  • زمین پاک فرصتی برای افزایش آگاهی درباره مسائل زیست‌محیطی
  • روز زمین پاک، نمادی برای حفاظت از محیط زیست