Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت.الاسلام سید نورالله جنتی‌پور گفت: همایش بزرگداشت عالم واقف مرحوم حضرت آیت‌الله میر احمد تقوی(ره)  پنجشنبه سوم مهرماه در بقعه متبرکه امامزاده سید محمید علیه السلام با حضور مسئولین مختلف استانی و شهرستانی و دوستداران این عالم واقف برگزار می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از کارهای خیر و ماندگار این عالم واقف گرانقدر طی زمان حیاتش در بحث فعالیت‌های مختلف عمرانی و فرهنگی در بقعه متبرکه امامزاده سید محمید علیه السلام در شهرستان کهگیلویه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بقعه متبرکه امامزاده سید محمود مشهور به سید محمید علیه السلام در بخش چاروسا شهرستان کهگیلویه واقع شده است.این امامزاده عظیم الشان از اولاد و احفاد امام جواد علیه السلام می باشد.

جنتی پور افزود: یکی از برنامه های هر ساله اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری همایش تجلیل از عالم واقف می باشد که امسال به همین منظور همایشی جهت تجلیل از خدمات بیشمار مرحوم حضرت آیت الله میر احمد تقوی (ره) برگزار می شود و همزمان با برگزاری این همایش حجت الاسلام سید مرتضی تقوی به عنوان رئیس هیات امنا بقعه متبرکه امام زاده سید محمید علیه السلام معارفه می‌شود.وی به همراه سایر اعضای هیات امنا حرم مطهر با نظارت سازمان اوقاف و امور خیریه شروع به فعالیت می‌پردازند.

این مسوول گفت: از جمله برنامه‌های مختلف اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در بقاع متبرکه شاخص استان می‌توان به راه اندازی مرکز افق، برگزاری طرح نوروزی آرامش بهاری ،برگزاری طرح تابستانی نشاط معنوی ،برگزاری سوگواره یاس نبوی در ایام شهادت حضرت زهرا (س)،برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در محرم و صفر، برگزاری برنامه‌های دهه کرامت، دهه ولایت و دهه وقف ،برگزاری طرح پیوند آسمانی، طرح مهر تحصیلی و طرح شمیم حسینی در بقاع متبرکه، اشاره کرد.

وی تصریح کرد: برگزاری طرح ضیافت الهی در ماه رمضان در بقاع متبرکه شاخص استان و دیگر برنامه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، قرآنی، اجتماعی و عمرانی در بقاع متبرکه دیگر برنامه‌های بقاع متبرکه است.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد همایش شهرستان کهگیلویه تقوی اوقاف و امور خیریه بقاع متبرکه برگزاری طرح بقعه متبرکه عالم واقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان درسالجاری، با تأکید برآگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی گفت: باتوجه به تأثیر مستقیم نمرات امتحانات نهایی در کنکور، لازم است آزمون در فضایی آرام و مناسب برگزار شود.

حسن عباسی، با اشاره به اینکه با همکاری دستگاههای اجرایی باید شرایط مناسب و فضایی آرام برای برگزاری امتحانات نهایی در سطح شهرستان مهیا شود، افزود: تجهیزات و امکانات لازم ازجمله تهیه کاغذ از طرف فرمانداری تأمین شده و از این بابت جای نگرانی نیست.

عباسی، با اشاره به برنامه ریزی برای بزرگداشت هفته معلم هم گفت: آموزش و پرورش زمینه ساز رشد و توسعه اجتماعی در جامعه بوده که این امر در سایه تلاش معلمان امکانپذیر است.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مهاباد هم در این جلسه گفت: بیش از پنج هزار دانش آموز این شهرستان در سه مقطع دهم، یازدهم و دوازدهم در امتحانات نهایی شرکت می کنند.

اسعد رسولی افزود: تاکنون نسبت به تهیه ۱۰۰ کارتن برگه امتحانی اقدام شده و به ۱۰۰ کارتن دیگرهم برای برگزاری امتحانات نیاز است و از دستگاههای مختلف انتظار داریم در این زمینه کمک کنند.

رسولی، در ادامه از اداره های خدمات رسان خواست در هنگام برگزاری امتحانات از قطعی آب و برق جلوگیری کنند.

مهراب پوراکبر، دادستان شهرستان مهاباد هم گفت: در عصر کنونی که دانش آموزان با انواع تهدیدهای فضای مجازی مواجه هستند، باید مهارتهای زندگی به دانش آموزان ارائه شود تا آسیب نبینند.

در این جلسه همچنین از برگزاری همایش استانی هوش مصنوعی با هدف بررسی فرصتها و چالشها و جهت گیریهای آینده در آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی تهران خبر داده و اعلام شد 13 خرداد، آخرین مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش و 15 تیر، زمان برگزاری همایش خواهد بود.

امتحانات نهایی از 27 اردیبهشت آغاز می شود و تا سی ام خرداد ماذه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • بیت مرحوم آیت الله کاشانی بیانیه صادر کرد +جزئیات
  • پیام تشکر بیت آیت‌الله امامی کاشانی از رهبر انقلاب و آحاد مردم
  • پیام تشکر بیت آیت الله امامی کاشانی ازرهبر معظم انقلاب وآحاد مردم
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • سالانه ۵۰ موقوفه جدید به موقوفات استان سمنان اضافه می‌شود
  • قدردانی خانواده مرحوم آیت الله امامی کاشانی از مردم و مسئولان
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است