Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اتاق خبر، اسکندر فلاح وند در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: کرونا در حوزه گردشگری حدود ۱۲۲ هزار میلیارد به استان لرستان، خسارت وارد کرده است.

وی افزود: از این میزان خسارت، ۱۰۰ میلیارد آن در حوزه تاسیسات گردشگری، اقامتی و پذیرایی بوده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی لرستان عنوان کرد: ۲۰ میلیارد نیز به دفاتر گردشگری خسارت وارد شده و راهنمایان گردشگری هم یک و نیم میلیارد خسارت دیده‎اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: از زمان شروع کرونا تاکنون حدود یک میلیارد نیز به مؤسسات آموزشی که در حوزه گردشگری فعالیت می‌کردند خسارت وارد شده است.

فلاح وند گفت: کسانی که کد بیمه ندارند تا پایان شهریور ماه برای دریافت وام در سامانه کارا ثبت نام کنند کما اینکه افرادی که دارای بیمه بودند تا ۱۵ اردیبهشت ماه فرصت ثبت نام داشتند.

   

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: لرستان کرونا گردشگری خسارت وارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا از ایدرو، بابک احمدی در مراسم گرامیداشت پنجاه و سومین سالگرد تاسیس شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی (IPMI) با اشاره به اینکه IPMI یکی از شرکت‌های با سابقه در حوزه اجرای طرح صنعتی در ایران به شمار می‌رود، اظهار داشت: شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران اگرچه از اواخر دهه ۷۰ شمسی درگیر پروژه‌های نفتی بوده است، اما این وجه تنها تخصص این شرکت محسوب نمی‌شود.

رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو) خاطرنشان‌کرد: شرکت IPMI با توجه به سابقه و ظرفیت خوب مهندسی اش، باید در دوره جدید فعالیت‌های خود در کنار پروژه‌های نفتی به حوزه‌های متنوع دیگر همچون انبوه سازی مسکن، احداث خطوط راه آهن و مترو، طرح‌های تغییر اقلیم و ... ورود کند.

معاون وزیر صمت به امکان استفاده از توانمندی شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی در اجرای طرح‌های ملی اشاره و ابراز امیدواری کرد: IPMI با ورود به حوزه‌های جدید همچنان در مسیر توسعه صنعتی، ایجاد اشتغال و خلق ثروت ملی گام بردارد.

در این مراسم وحید خاوئی مدیرعامل شرکت IPMI در سخنانی کوتاه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این شرکت در سال ۱۴۰۳ ارائه کرد.

شرکت مدیریت طرح‌های صنعتی ایران (IPMI) از جمله شرکت‌های تابعه ایدرو است که در حوزه‌های اکتشاف و تولید، پروژه‌های پالایشگاهی، پتروشیمی، طرح‌های زیست محیطی، پروژه‌های صنایع معدنی و نیروگاهی فعالیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۶۸۰ میلیارد تومانی بارندگی درخراسان جنوبی
  • شرکت طرح‌های مدیریت صنعتی به حوزه‌های جدید اقتصادی وارد می شوند
  • خسارت ۸۲ میلیارد تومانی بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت بارش شدید باران و تگرگ در حاجی آباد
  • خسارت گسترده سیلاب به کشاورزیِ جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز پذیرش حوزه‌ های علمیه خواهران در لرستان
  • نرم افزار لرستان سفر مترجم چند زبانه در سفر
  • آغاز ششمین فصل آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری مازندران
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • بیشه خرم‌آباد از بین ۸ روستای گردشگری کشور برای ثبت جهانی انتخاب شد