Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل باشگاه شهروند اراک و رئیس هیئت والیبال استان مرکزی از وضعیت نامشخص حضور شهروند اراک در لیگ برتر خبر داد و گفت: برای حضور در لیگ نیاز به نامه کتبی رئیس فدراسیون والیبال که در خارج کشور است نیاز داریم. - اخبار استانها -

محمدرضا سمیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، بااشاره به مشکلات تیم والیبال شهروند اراک در لیگ برتر اظهار داشت: فدراسیون لازمه حضور تیم والیبال شهروند اراک  در مسابقات لیگ برتر را تسویه بدهکاری این تیم به فدراسیون اعلام کرد و باید این تسویه حساب انجام می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان استانی  تعهد حمایت از تیم و قول پرداخت بدهی شهروند اراک را به فدراسیون دادند ولی ظاهرا اکنون فدارسیون است که با تیم شهروند اراک به عنوان نماینده استان مرکزی در لیگ برتر والیبال همکاری نمی‌کند.

سمیعی تصریح کرد: این مسئله باعث شد تیم ما در مسابقه دیروز اجازه بازی نداشته باشد که بنابراین وضعیت تیم در حال حاضر مشخص نیست.

مدیرعامل باشگاه شهروند اراک خاطرنشان کرد: هفته گذشته پیگیر صدور کارت برای شرکت در بازی  بودیم ولی متاسفانه کارتی  صادر نشد چراکه باید  اول وضعیت بدهکاری تیم مشخص شود و حسابداری باید نامه به سازمان لیگ‌بدهد.

شهرداری قزوین از لیگ برتر والیبال حذف شد/ بازگشت شهروند اراک به لیگ برتربدهی 500میلیون تومانی شهروند اراک به فدراسیون والیبال پرداخت می‌شود/ تیم با نفرات فصل گذشته به میدان می‌روددیدار تیم شهروند اراک با خاتم اردکان از سری مسابقات لیگ برتر والیبال لغو شد

وی ادامه داد: درباره بازی روز قبل هم اعلام شد حسابداری و فدراسیون نامه بدهد تا امروز بازی داشته باشید که در حال حاضز نامه ای به سازمان لیگ داده نشده است که در نهایت بازی برگزار نشد و نتوانستیم مسابقه خود را برگزار کنیم.

ریس هیات والبیال استان مرکزی تصریح کرد: یک ناهماهنگی بین اعضای فدراسیون وجود داشته که برای حضور ما در مسابقات باید رئیس فدارسیون دستور کتبی می داد و در حال حاضر رئیس فدراسیون در خارج از کشور است بنابراین اعلام شد اجازه حضور در مسابقات در حال حاضر را نخواهید داشت.

انتهای پیام/711/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهروند اراک لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال با صدور اطلاعیه ای، از ورود سیستم هدست های جدید به داخل کشور خبر داد تا مسابقات باقیمانده از لیگ برتر، با این دستگاه ها برگزار شود.

در اطلاعیه فدراسیون آمده است: پنج سیستم جدید هدست داوری فوتبال با برند وکرو که بهترین نوع هدست های داوری در جهان فوتبال است امروز وارد کشور شد تا در اختیار کمیته داوران فدراسیون فوتبال قرار گیرد.

آذر ماه سال گذشته اولین سری از این هدست ها خریداری شد و در اختیار کمیته داوران قرار گرفته بود و طبق اعلام قبلی سری جدید هدست ها امروز به کشور وارد شد و از هفته بیست و چهارم تمامی داوران در مسابقات لیگ برتر از این سیستم های رادیویی استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی اراک در مسابقات والیبال دانشجویان منطقه پنج دانشگاه آزاد
  • جلسه آنلاین رئیس فدراسیون والیبال با کوبایی‌ها
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال
  • هشدار فدراسیون بسکتبال به متخلفان احتمالی در لیگ برتر
  • آخرین مهلت اعلام آمادگی تیم‌ها برای حضور در لیگ برتر والیبال
  • ارتباط رادیویی داوران در تمام بازی‌های لیگ برتر
  • ۱۶ اردیبهشت آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در لیگ برتر
  • تجمع شطرنجی‌ها مقابل وزارت ورزش
  • حضور حمایتی اعضای مجمع شطرنج در وزارت ورزش