Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران با اشاره به اینکه دشمن از ابزارهای مختلف برای تقویت باورهای دینی برنامه دارد، گفت: تقویت اخلاق ورزشی سبب حذف توطئه‌های استکباری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، حسن افشار ظهر امروز در نشست تخصصی کارگروه رسانه و ورزش به مناسبت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس، بیانگر نقش آفرینی و رشادت‌های رزمندگانی بوده که با کمترین امکانات و با ایمان به خدا مقابل دشمن ایستاد و بدانیم  امروز همه ما مرهون دلاور مردی‌های این بزرگواران هستیم که باید  با اخلاق و معرفت آنان تجدید پیمان و در زمینه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، افزود: نقش اهالی و مدیران رسانه که به عنوان سرباز و اکنون در دنیای بدون مرز  به عنوان فرماندهان سپاه اسلام در راه ترویج فرهنگ شهدا و معرفی آنان به نسل امروز بسیار پر اهمیت است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری در کار فرهنگی باید روح فرهنگی باشد، در جبهه فرهنگی دشمن فضای جامعه را آن گونه طراحی می‌کند  که تمییز دادن آن سخت است و در این زمینه داشتن بصیرت که قطب نما بوده باید باشد چه بسا در فضای غبارآلود دشمن راه را گم کنندکه این انحراف مقدمه سقوط است.

اصفهان| اعطای لوح زرین اخلاق ورزشی به هواداران اخلاق‌مدار بازی سپاهان ــ پرسپولیسنشست «مرام پهلوانی، الگوی اخلاق ورزشی» برگزار شدفرجی: کار باشگاه سایپا خارج از اخلاق ورزشی بود/ به‌خاطر اشتباه داوری شکست خوردیم

وی با بیان اینکه مرجعیت در دنیا به سمت ورزش است و شاهد موفقیت افراد شاخص  در این زمینه در رشته‌های مختلف هستیم، گفت: شعار شهدا، انقلاب، نظام و همه  مسولان،"ما قوی هستیم" بوده است و تمام اقدامات و هدف  ما پیگیری تشکیل جبهه رسانه ای در جامعه ورزش استان است تا در مقابله با هجمه عظیمی از حملات دشمن ایستادگی کنیم تا شعارما قوی هستیم را عملی کنیم.

افشار افزود:  باید به مشکلات و خواسته‌های به حق ورزشکاران به عنوان  سفیران فرهنگی توجه شود این نقش آفرینی آنها با کمک رسانه‌ها امکان‌پذیر است.

وی گفت: تحقق مطالبات ورزشی مردم، نظام، استان هدف ما است و باید بستری فراهم شود تا بتوانیم به شکل تخصصی تکلیف رسانه ای را انجام دهیم.

افشار اضافه کرد: جوانان، قهرمان و پهلوانان  ورزشی نگین استان نظام و کشور هستند و در نشست‌های تخصصی، کارگروه رسانه و ورزش تلاش می‌شود با تشکیل هیئت اندیشه‌ورز از ظرفیت نخبگان رسانه و ورزش در راستای رفع مشکلات فرهنگی و ورزشی جامعه استفاده شود که انتظار داریم دستگاه‌های فرهنگی و مسئولان استانی نیز پای کار باشند.

انتهای پیام/ 681/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخلاق ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید

حیدریان گفت: ۲۲ هزار و ۷۱ ورزشکار از جامعه بانوان و ۲۴ هزار و ۸۰۴ نفر ورزشکار آقا در استان سمنان سال گذشته ساماندهی شدند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان سمنان بیان کرد: شمار ورزشکاران ساماندهی شده استان سمنان سال گذشته در مقایسه با ۱۴۰۱ افزایش ۶ و ۳۹ صدم درصدی داشت.

این مسوول بر ضرورت توجه به آموزش به منظور حفظ و ارتقاء سلامت جامعه تاکید و اضافه کرد: ۲۰ دوره کارگاه‌های آموزشی با حضور ۴۱۴ شرکت کننده شامل ۲۲۲ خانم و۱۹۲ آقا در استان سمنان سال گذشته برگزار شد.

حیدریان با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی بر سلامت باشگاه از سوی ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی انجام می‌شود، اظهار کرد: ۱۲۹ باشگاه در بخش آقایان و بانوان توسط کارشناسان هیات پزشکی ورزشی استان سمنان سال گذشته مورد بازرسی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: هیات پزشکی ورزشی استان سمنان مشاوره روانشناسی و ساختار قامتی به ۲۱۸ ورزشکار شامل ۱۶۱ آقا و ۶۹ خانم سال گذشته ارایه داد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدان‎داری برای خدمت به مردم
  • نقش مهم سپاه در امنیت منطقه مهم است/ میدانداری برای خدمت به مردم
  • (ویدئو) حمله عجیب محمدحسن شانه‌ساز زاده مسئول نماوا به بازیگران؛ هیچ کسی مثل بازیگران بی اخلاق نیست؛ اگر پول باشد هر کاری می‌کنند!
  • سردار شفائی: تمرکز دشمن مقابله با انقلاب و ضربه زدن به ایران در جنوب شرق کشور است
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • تمرکز تروریست‌‌ها در جنوب شرق کشور برای ‌ضربه زدن به ایران
  • ورزشکاران نقش محوری در خنثی‌سازی برنامه‌های دشمن دارند
  • جامعه ورزشی نیازمند الگوی تربیت منش پهلوانی است
  • شمار ورزشکاران سازمان‌یافته استان سمنان به بیش از ۴۶ هزار نفر رسید