Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید صفری گفت: عوامل پلیس ساختمانی برای نجات همکارشان، یکی از کارگران محمد شهر کرج را مورد ضرب و شتم قرار دادند که در نهایت ضاربان فرد کارگر اخراج شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، شهردار محمد شهر کرج امروز پنج شنبه در واکنش به ضرب و شتم یک کارگر ساختمانی توسط عوامل یک شرکت پیمانکاری، در جمع خبرنگاران گفت: پس از ارائه گزارش این موضوع، عوامل پلیس ساختمان وابسته به شهرداری محمد شهر به منطقه مذکور اعزام و در نهایت ضاربان اخراج شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید صفری با اشاره به اینکه مالک ساختمان در محل حضور نداشت، افزود: عوامل شرکت پلیس ساختمان از کارگران درخواست کردند تا کار متوقف شود اما کارگران به اخطارها توجه نکرده و در نهایت شهربانان ابزار کار کارگران را جمع کردند که با هجوم کارگران به سوی یکی از عوامل پلیس ساختمان همراه شد.   وی اظهار داشت: به دنبال این ماجرا دیگر عوامل پلیس ساختمانی برای نجات همکارشان، یکی از کارگران را مورد ضرب و شتم قرار دادند که البته اقدام صحیحی نبود و متاسفانه  برخی با فیلمبرداری صحنه و حذف بخش هایی از آن، اقدام به انتشار این فیلم در فضای مجازی کردند.   صفری با اشاره به اینکه فیلم کامل حادثه مذکور در اختیار شهرداری محمدشهر کرج است، تصریح کرد:  ساختمان در دست ساخت دارای  پروانه ساخت بود اما در طبقات آن تخلف صورت گرفته و از سوی کمیسیون ماده صد جریمه شده است، همچنین وضعیت عمومی این کارگر خوب است و موضوع به صورت ویژه با حضور مقام قضایی بررسی می شود.   وی واگذاری نظارت ساخت و سازها به بخش خصوصی را روش موفقی برای نظارت بر ساخت و ساز دانست و با تاکید بر اینکه نحوه فعالیت شرکت بخش خصوصی برای جلوگیری از ساخت وسازهای غیر مجاز بهتر از گذشته بوده است، گفت: میزان تخلفات ساخت و سازها از ۱۱ طبقه به حدود چهار طبقه در محمدشهر کاهش پیدا کرده است.          انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: عوامل پلیس ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه عواملی سبب شکست رژیم غذایی می‌شوند؟

اگرچه دلایل مختلف سبب شکست رژیم غذایی می‌شود؛ اما شاید بتوان گفت، یکی از مهم‌ترین علت شکست رژیم غذایی، کم‌خونی و فقر آهن باشد. کم خونی و فقر آهن منجر به میل شدید به شیرینی و احساس ضعف شدید می‌شود و میل به خوردن شیرینی در شکست رژیم غذایی به ویژه در زنان نقش چشمگیری دارد.

رژیم‌های غذایی مختلف و رها کردن رژیم‌های غذایی گذشته از دیگر عوامل شکست رژیم‌های غذایی به حساب می‌آید. هنگامی که رژیم‌های غذایی به طور ناگهانی رها می‌شوند کاهش وزن در رژیم‌های غذایی بعدی سخت‌تر می‌شود.

رژیم‌های غذایی خاص که فرد را به خوردن یک ماده غذایی خاص محدود می‌کنند نیز با شکست مواجه می‌شوند. به عبارت دیگر، رژیم‌های غذایی که در روز‌های هفته فرد را مجبور به استفاده از غذا‌های خاص می‌کنند یا محدودیت‌های بیش از حد را در رژیم اعمال می‌کنند نیز منجر به شکست می‌شوند.

همچنین رژیم‌های غذایی خودسرانه جزو عوامل دیگر شکست رژیم‌های غذایی هستند؛ به منظور جلوگیری از این مولفه می‌توان رژیم‌های غذایی را از متخصصان تغذیه دریافت کرد.

انتظار بیش از حد از خود از عوامل شکست رژیم‌های غذایی به حساب می‌آید. کاهش وزن اصولی به این معنا است که فرد حدود ۲ تا ۴ کیلوگرم در ماه وزن کم کند؛ چرا که کاهش وزن بیش از این مقدار، سبب عوارض متعدد مانند کبد چرب می‌شود. 

برخی متخصصان توصیه می‌کنند به منظور کاهش وزن، روزانه ۶ تا ۸ لیوان آب نوشیده شود. نوشیدن آب به میزان کافی، سبب دفع سموم می‌شود و بر روند کاهش وزن اثر دارد.

زندگی پراسترس می‌تواند به طور مستقیم با مشکلات تناسب اندام همراه باشد. استرس سبب افزایش سطح هورمون کورتیزول می‌شود که علاوه‌بر بروز حالات هیجانی ناآرام، تمایل به مصرف کالری بیشتر را افزایش می‌دهد.

اختلالات هورمونی مانند کم‌کاری تیروئید، سندرم تخمدان پلی‌کیستیک و مقاومت به انسولین از جمله عوامل بازدارنده لاغری هستند. بی‌خوابی و اختلالات خواب بر ریتم متابولیسم و عملکرد هورمون‌های گرسنگی مانند لپتین و گرلین تاثیر می‌گذارد. لپتین مسئول فرستادن پیام‌های دست کشیدن از غذا خوردن به مغز است، در حالی که گرلین گرسنگی را تحریک می‌کند. افرادی که از بی‌خوابی رنج می‌برند یا ساعات کمی در شبانه‌روز می‌خوابند دچار سطح پایین لپتین و افزایش گرلین هستند. پس بی خوابی منجر به چاقی می‌شود.

همچنین «سندرم شب‌خوری» از دیگر عواملی است که منجر به شکست رژیم غذایی می‌شود. افرادی که به سندرم شب‌خوری مبتلا هستند؛ بخش اعظم غذا را در طول شب و به دنبال بیداری‌های مکرر دریافت می‌کنند.

احساس گرسنگی نیز از دیگر عوامل شکست رژیم غذایی به حساب می‌آید. رژیم غذایی باید به صورتی باشد که احساس گرسنگی به حداقل‌ترین حالت ممکن برسد.

بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، ترکیب بدن نیز می‌تواند سبب شکست رژیم غذایی شود. یافته‌های برخی از تحقیقات بیانگر این است اگرچه زنان نسبت به رژیم‌های غذایی پایبندتر هستند؛ اما به دلیل میزان سطح چربی بدن آنها احتمال شکست رژیم غذایی در میان آنها بیشتر است.

برخی تصور می‌کنند که گرسنه بودن به معنای وزن کم‌کردن است؛ اما گرسنگی به معنای وزن کم‌کردن نیست. بسیاری از افراد با این تصور که گرسنه بودن و دست کشیدن از وعده‌های غذایی به آنها در لاغر شدن کمک می‌کند، زمان‌های زیادی را بدون خوردن غذا طی می‌کنند؛ اما افراد با این کار بیشتر در معرض افزایش وزن قرار می‌گیرند. 

همچنین کمبود ویتامین D سبب مختل شدن پروسه سوختن چربی‌های بدن می‌شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • هرگونه مماشات با ساخت‌وسازهای غیرمجاز مورد پیگیری قانونی قرار می‌گیرد
  • انواع مرخصی در قانون کار: از مرخصی استحقاقی تا مرخصیِ ازدواج و…
  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • استقرار ۵ شعبه رسیدگی به تخلفات در ماه رمضان/ ۳۰ واحد صنفی متخلف در ایام نوروز پلمب شد
  • چه عواملی سبب شکست رژیم غذایی می‌شوند؟
  • (ویدیو) وزیر کار: کارگرِ کارگران هستیم
  • اگر مزد واقعی به کارگر داده شود...
  • کاهش ۳۷ درصدی جرایم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • کاهش ۳۷ درصدی جرائم نسبت به نوروز سال گذشته در شهرقدس
  • ساخت نمونه اولیه تایر‌های تقویت‌شده با فناوری نانو برای کامیون