Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@07:54:41 GMT

ساخت بیمارستان های ساری و قائمشهر شتاب گرفته است

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۸۷۴۵

ساخت بیمارستان های ساری و قائمشهر شتاب گرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حسین زادگان ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید پس از افتتاح بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر با اشاره به ساخت هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در فعالیت دولت تدبیر و امید در استان اظهار داشت: تا پایان دولت دو بیمارستان جدید نیز در استان افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه‌های بخش درمانی و سلامت از اولویت‌های دولت است، درباره تکمیل بیمارستان‌های ماهفروجک و قائمشهر گفت: بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر و ماهفروجک ساری با شتاب در دست ساخت و احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مازندران توسعه زیرساخت‌های سلامت سبب کمک به بخش سلامت برای مقابله با کرونا ذکر کرد و گفت: امروز شاهد افتتاح بزرگترین بیمارستان شرق استان در بهشهر بودیم که روند خدمات رسانی به مردم را تسهیل می‌کند.

بیمارستان خاتم الانبیا بهشهر به ۸۵۴ میلیارد ریال اعتبار در فضایی به وسعت ۱۸ هزار مترمربع با دستور رئیس جمهوری افتتاح شد.

کد خبر 5026359

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد حسین زادگان استانداری مازندران بیمارستان ویروس کرونا شیراز شهرکرد آمار کرونا بوشهر بازگشایی مدارس هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد

کامران قدس در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه با حضور وزیر بهداشت پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی سمنان افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از این اقدام سامان دهی به شرکت‌های موجود برای رشد حوزه سلامت کشور است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۰ شرکت فناور در این پارک مستقر شدند، افزود: از این تعداد سه شرکت در حوزه دانش بنیان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ضمن بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور در حوزه تحت پوشش رو به افزایش است، ابراز داشت: از این رو نیاز بود تا فضایی مناسب برای استقرار آنها در نظر گرفته شود.

قدس ضمن بیان اینکه تعداد اختراعات حوزه پزشکی و دارو نیز در استان وضعیت خوبی دارد، تصریح کرد: امیدواریم این اختراعات و همراهی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور بتواند به تأمین نیازهای داخلی هر چه بیشتر کمک کرده و در نهایت خدمتی به مردم انجام شود.

کد خبر 6081740

دیگر خبرها

  • پارک علم و فناوری سلامت سمنان افتتاح شد
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • توده ۱۸ کیلویی از بدن یک بانوی بهشهری خارج شد
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • بهره برداری از بیمارستان اسلامشهر ۵۰۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد
  • ساخت کارخانه زباله‌سوز ساری مهم‌ترین دغدغه برای رفع معضل زباله است
  • مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در خوزستان
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود