Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت زندگی در شهر ووهان چین زادگاه ویروس جدید کرونا - بی بی سی وضعیت زندگی در شهر ووهان چین زادگاه ویروس جدید کرونا - بی بی سی وضعیت زندگی در شهر ووهان چین زادگاه ویروس جدید کرونا - بی بی سی کامیون یخچال دار به دلیل حمل غیرقانونی پناهجویان در آلمان بازداشت شد. یک گروه موسیقی متشکل از زنان در بندرعباس- خبرگزاری فرانسه حضور گردشگران در تونل های مورد استفاده در دوره کمونیستی - آلبانی - خبرگزاری فرانسه حضور گردشگران در تونل های مورد استفاده در دوره کمونیستی - آلبانی - خبرگزاری فرانسه حضور گردشگران در تونل های مورد استفاده در دوره کمونیستی - آلبانی - خبرگزاری فرانسه ماهیگیری در منطقه Tela دریای کارائیب .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فرانسه بخشی از مسابقه دوچرخه سواری تور دو فرانسه ، 170 کیلومتری بین گرنوبل و مریبل در زیر تله کابین های گرنوبل باستیل (فرانسه) آویزان شده اند - خبرگزاری فرانسه اعتراض پناهجویان بعد از آتش گرفتن و نابودی کمپ آنها در جزیره لوسپوس یونان - بی بی سی وضعیت زندگی پناهجویان بعد از آتش گرفتن کمپ آنها در جزیره لوسپوس یونان - بی بی سی یک گروه موسیقی متشکل از زنان در بندرعباس- خبرگزاری فرانسه وضعیت زندگی در شهر ووهان چین زادگاه ویروس جدید کرونا - بی بی سی وضعیت زندگی در شهر ووهان چین زادگاه ویروس جدید کرونا - بی بی سی یک گروه موسیقی متشکل از زنان در بندرعباس- خبرگزاری فرانسه

منبع: پارسینه

کلیدواژه: عکس روز عکس عکس خارجی پارسی خبر خبرگزاری فرانسه بی بی سی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری افراد آلبانیایی و پلیس‌های فاسد آلبانی مرتبط با مجاهدین

به گزارش خبرنگار مهر، شنیده شده که تعدادی از افراد آلبانیایی و پلیس‌های فاسدی که با منافقین در ارتباط بوده‌اند، توسط پلیس این کشور بازداشت شده‌اند.

بر همین اساس گفته می‌شود که مقامات این گروهک دستور پاکسازی گسترده و سوزاندن اسناد جعلی که توسط این نفرات تهیه شده بود را به نیروهای خود داده‌اند.

طبق شنیده‌های خبرنگار مهر بعد از بازداشت افراد مذکور نشستی با حضور مسئولین سیاسی و حفاظت اطلاعات گروهک تروریستی منافقین برگزار شده است و تصمیماتی در خصوص این بحران اتخاذ گردیده که می‌توان از جمله به این موارد که توسط مسئولین مذکور در جلسه مطرح شده اشاره کرد:

-نباید اجازه بدهیم که نیروها در اشرف متوجه خبر دستگیری‌ها در آلبانی بشوند. چون تهدید به نگرانی و ترس از حمله به اشرف می‌شود.

-تمام نفرات گشت اشرف و نگهبانی‌ها کاملاً باید هوشیار باشند

به عناصر حفاظت بگویید که کاملاً اطراف اشرف ۳ را زیر نظر داشته باشند و در صورت وقوع هر خبر و حادثه‌ای سریعاً با اتاق فرماندهی در میان بگذارند.

تمام سایت‌های که مربوط به آلبانی می‌شود مسدود گردد.

تمامی دوربین‌های مداربسته جهت اطمینان از سالم بودن و ضبط درست تصاویر چک گردد.

خواهر مژده (از عناصر منافقین) و خواهران و برادران بخش سیاسی باید تمامی اسناد و پاسپورت‌هایی که بتازگی توسط دوستان آلبانیایی آماده شده بود را از بین ببرند و ردی از آنها باقی نماند.

مسئولین حفاظت اشرف ۳ باید مراقب باشند که در آسمان اشرف ۳ پهپادهای پلیس آلبانی پرواز نکنند. از دوستان آلبانیایی که در دولت و پلیس آلبانی هستد آخرین وضعیت را پرس و جو کرده و بررسی کنید که ایا این اتفاق منجر به حمله مجدد پلیس به مقر اشرف ۳ خواهد شد یا خیر؟

تمامی کامپیوترها توسط مسئولین ارتباطات و امنیت چک گردد و راه‌های ارسال پیام از خارج از مقر به نیروها بسته شود.

از زمان حمله پلیس البانی به مقر اشرف تاکنون این گروهک با مشکلات بزرگی رو به رو شده است و نه تنها اوضاع بهتر نشده که، سال جدید را هم همراه با چالش و بحران آغاز کرده‌اند.

کد خبر 6077248 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • تصاویری دیدنی از وضعیت امروز برج میلاد
  • قاسم‌پور در چه شرایطی حضور در آلبانی را از دست می‌دهد؟
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • ظرفیت گردشگری برای بهبود وضعیت اقتصادی روستانشینان مورد استفاده قرار گیرد
  • نام و جای ضارب شهید صیاد شیرازی افشا شد
  • جلسه نماینده اسرائیل با منافقین در آلبانی درپی حمله ایران
  • دروازه‌بان برزیلی نساجی: قائمشهر مثل زادگاه من است
  • دستگیری افراد آلبانیایی و پلیس‌های فاسد آلبانی مرتبط با مجاهدین
  • وضعیت ناگوار یک خانواده آواره در رفح
  • وضعیت یک خانواده آواره درفضای عید