Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، پلاسخارت در دیدار با «ایرج مسجدی»، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد برای سفر به تهران اعلام آمادگی کرد و اظهار داشت که به زودی این سفر انجام خواهد شد.

همچنین در این دیدار که در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد انجام شد، دو طرف در باره تحولات مهم عراق و موضع جمهوری اسلامی ایران در این باره بحث و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر جمهوری اسلامی ایران و نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد بر اهمیت ثبات، امنیت و پیشرفت این کشور به دور از هر گونه تنش و نیز نقش مهم عراق در ترتیبات سیاسی، امنیتی و اقتصادی منطقه تاکید کردند.

بحث و تبادل نظر در مورد انتخابات زودهنگام پارلمانی، اوضاع اقلیم کردستان عراق، نتایج دیدار ماه گذشته «مصطفی الکاظمی»، نخست وزیر عراق از تهران و دیدار اخیر نماینده سازمان ملل متحد با آیت الله سیستانی از محورهای مهم گفت و گوی مسجدی و پلاسخارت بود.

برچسب‌ها سازمان ملل متحد عراق ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان ملل متحد عراق ایران سازمان ملل متحد عراق ایران اخبار کنکور جمهوری اسلامی ایران سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند

به گزارش همشهری آنلاین، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر دو روزه به همسایه جنوب شرقی با آصف علی زرداری رئیس جمهوری اسلامی پاکستان در کاخ ریاست جمهوری این کشور در اسلام آباد دیدار و گفت وگو کرد.

پیشتر نیز دیدارهایی میان رئیس جمهور و نخست وزیر پاکستان و همچنین اعضای هیأت علی رتبه دو کشور برگزار شده بود.

همچنین در این سفر ۸ سند همکاری هم بین وزرای دولت های ایران و پاکستان در موضوعات تجاری، اقتصادی، امنیتی، حمل و نقل، قضایی، فرهنگی و ... به امضا رسیده است.

کد خبر 846444 منبع: ایرنا برچسب‌ها ایران و پاکستان خبر ویژه پاکستان

دیگر خبرها

  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • روسای جمهور ایران و پاکستان دیدار کردند
  • قدردانی وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین
  • وزیر امور خارجه پاکستان از مواضع تهران در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • عکسی ویژه از دیدار امروز فرماندهان نظامی با رهبر انقلاب
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • ملاقات سران عشایر مختلف عراق با سفیر جمهوری اسلامی ایران
  • تمجید سران عشایر مختلف عراق از عملیات وعده صادق