Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم پرسپولیس گفت: بازیکنان ما فوق‌العاده باغیرت، جنگی و قدر هستند و هر غیرممکنی را ممکن می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، حمید مطهری در نشست خبری پیش از بازی پرسپولیس با التعاون عربستان اظهار کرد: بچه‌های پرسپولیس ذهن برنده خواه دارند. قهرمانی در وجودشان نهادینه شده و به یک باور تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اگر به ما بگویند می توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، به حرفشان ایمان داریم زیرا فوق‌العاده باغیرت، جنگی و قدر هستند هر غیرممکنی را ممکن کنند. این موضوع برای کادرفنی پرسپولیس باعث افتخار است.

وی ادامه داد: همه فکر می‌کنند قهرمانی‌های پرسپولیس در ایران پیچیده است اما بسیار ساده است زیرا بازیکنان ما همیشه برای رسیدن به بالاترین حد موفقیت تلاش و تمرین می‌کنند و این برای ما قابل ستایش است.

مربی تیم پرسپولیس درباره پیروزی در بازی قبلی مقابل التعاون یادآور شد: فردا بازی سخت‌تری برای ماست. به دقت و ریزبینانه حریف را آنالیز کرده‌ایم، زیرا می‌دانیم التعاون تیم زیرک و باهوشی است و باید به خوبی آن را کنترل کنیم. این تیم را کاملاً می‌شناسیم.

وی افزود: نقاط قوت و ضعف حریف را می‌شناسیم اما چندان وارد جزئیات این تیم نمی‌شویم. درباره بازی قبل هم باید بگویم در بحث ضربات ایستگاهی با بچه‌هایمان خیلی کار کرده‌ایم و آن‌ها از هنرشان در این ضربات استفاده کردند. دیدید که شجاع خلیل‌زاده توانست در فضا حرکت کند و به توپ ضربه بزند.

مطهری گفت: تیم التعاون در بخش ایستگاهی و حمله قابل احترام است. این تیم در بخش انتقال توپ به حمله هم تیم خوبی است و باید این تیم را خوب کنترل کنیم. باز هم می‌گویم بازی برگشتمان سخت‌تر از بازی اول است و باید خیلی پرقدرت بازی را شروع کنیم. 

وی در مورد اینکه شرایط نامطلوب التعاون در لیگ عربستان به سود پرسپولیس شده است، عنوان کرد: التعاون تیم قابل احترامی است، هر چند در لیگ عربستان دچار یک سری مشکلات شده و در 6-5 بازی اخیرش نتوانسته خوب نتیجه بگیرد به همین دلیل سرمربی‌اش را تغییر داد. با این وجود می‌دانیم خیلی زیرکانه و باهوش بازی می‌کند. بازی سختی داریم و باید حریف را خوب کنترل کنیم، البته موافق نیستم پرسپولیس خوش‌شانس است، زیرا تیم بزرگی هستیم و باز هم تأکید می‌کنم التعاون هم تیم بسیار باهوشی است.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرسپولیس التعاون حمید مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اوسمار ویرا در برنامه تلویزیونی فوتبال برتر به یک سوال محمد حسین میثاقی که در ظاهر سوالی معمولی بود جواب داد و اسم چند بازیکن محبوب خود را در رسانه ملی اعلام کرد. شاید ویرا خیلی دقت نکرد سه بازیکنی که اسم برد در سپاهان بازی می‌کنند که حریف بعدی پرسپولیس در لیگ برتر است و هر سه سابقه حضور در پرسپولیس را هم دارند.

در فرهنگ فوتبال ایرانی اگر بازیکنی مثل دانیال اسماعیلی فر بداند که مثلاً رامین رضاییان مورد علاقه سرمربی تیمش است ناراحت می‌شود و این مسئله می‌تواند روی فوتبال او هم تاثیر بگذارد حالا بماند که دانیال اسماعیلی فر به دلیل محرومیت نمی‌تواند مقابل سپاهان بازی کند. حرف‌های اوسمار ویرا در تلویزیون نشان می‌دهد که او هنوز بر خلاف تصور خیلی‌ها چندان با فضای فوتبال ایران آشنا نیست و نمی‌داند که گاهی اوقات نباید پاسخ بعضی از سوالات را بدهد. 

اگر خودتان را جای نفراتی مثل اسماعیلی فر و آل کثیر بگذارید شاید به آنها حق بدهید که در ادامه مسابقات با استرس بیشتری فوتبال بازی کنند. ویرا قاعدتاً باید روحیه بازیکنان تیم خودش را بالا می‌برد، اما این کار را با بازیکنان سپاهان کرد که چهارشنبه آینده باید مقابل پرسپولیس قرار بگیرند و یکی از دیدار‌های فینال گونه لیگ برتر را برگزار کنند.  سرمربی برزیلی پرسپولیس البته از نظر فنی تحول مثبتی در این تیم ایجاد کرده به طوری که حتی طرفداران متعصب یحیی گل محمدی هم نمی‌توانند منکر این قضیه شوند، اما شاید بهتر بود که او پاسخ سوال خاص محمد حسین میثاقی را نمی‌داد و ناخواسته روحیه رقبا را تقویت نمی‌کرد. 

پرسپولیس در بازی رفت و در اصفهان با تک گل رضا اسدی یکی از بازیکنان مورد علاقه اوسمار ویرا مغلوب سپاهان شد و حالا باید انتقام آن شکست را در تهران بگیرد. همان طور که بازی با آلومینیوم اراک در جام حذفی هم برای پرسپولیسی‌ها حکم یک بازی انتقامی را دارد و آنها چند هفته قبل در همین اراک با یک گل مغلوب شاگردان مجتبی حسینی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده حضور اورونوف در پرسپولیس؛اوسمار حقیقت را فاش کرد
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • یوسفی: پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود