Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید حسن حسینی  معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر خراسان رضوی در مراسم آغاز بهره‌برداری از ۱۷ خانه هلال نیشابور افزود: امروز در استان خراسان رضوی ۴۲ خانه و در هفته دفاع مقدس ۵۲ خانه هلال با هدف افزایش تاب‌آوری جوامع محلی به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: پارسال هم ۶۴ خانه هلال احمر در استان خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید که اقلام ۱۶ گانه مورد نیاز در ساعات نخست بروز حوادث در این خانه‌ها نگهداری می‌گردد.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: خانه‌های هلال با استفاده از امکانات موجود در محلات و روستا‌ها به کار گرفته می‌شود و جمعیت هلال احمر در جهت توانمندسازی جوامع محلی با ارائه آموزش‌های رایگان تلاش کرده است زمان ارایه خدمات به مصدومان را در حوادث مختلف کاهش دهد.
حسینی  با بیان اینکه شعار اصلی ما تاب آوری شهروندان در شرایط سخت است بیان کرد: به دلیل قرار گرفتن شهر "بار" در منطقه حادثه خیز خانه هلال این شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که در آن اقلام امدادی نگهداری شده و در صورت وقوع شرایط اضطراری ظرفیت گنجایش تا ۴۰ خانوار را دارد.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر خراسان رضوی خانه هلال داوطلبین هلال احمر منابع انسانی هلال احمر خراسان رضوی هلال احمر خانه هلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ داراب بیرنوندی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در تشریح عملکرد سال ۱۴۰۲ حوزه فاضلاب از ۱۱۰۰ کیلومتر شسشوی شبکه فاضلاب شهرها و نیز ویدئو متری ۳۷ کیلومتری شبکه و خطوط انتقال فاضلاب در سطح استان قزوین خبر داد.

وی تکمیل و افتتاح اولین تصفیه خانه مدرن فاضلاب روستایی در نیکویه، تکمیل فاز اول تصفیه خانه شریفیه، پیشرفت ۸۵ درصدی تصفیه خانه فاضلاب آبگرم و استفاده از سامانه نانو کلر در سیستم گندزدایی تصفیه خانه فاضلاب تاکستان را از دیگر خدماتی برشمرد که با هزینه ای بالغ بر ۷۸۵ میلیارد ریال صورت گرفته است.

بیرنوندی، در بخش دیگری از توضیحات خود از اتمام ۸ قرارداد مربوط به پروژه های فاضلاب، انعقاد ۶ قرارداد جدید و ۱۰ قرارداد در حال انجام خبر داد و برگزاری مناقصات احداث مدول اول تصفیه خانه شهرستان البرز، تجهیز تصفیه خانه نیکویه، احداث لاگون های جدید در تصفیه خانه فاضلاب قزوین با مجموع هزینه ۲۷۶۰ میلیارد ریال را از عملکردهای سال گذشته برشمرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان عقد قرارداد مطالعات پژوهشی بومی سازی دانش تصفیه فاضلاب در اجتماعات کوچک استان و انجام مطالعات مرحله دوم فاضلاب در شهرهای قزوین و تاکستان و نیز مطالعات فاضلاب اقبالیه،اسفرورین و چوبیندر، ضیاء آباد و روستاهای آتان و آکوجان منطقه الموت را از جمله فعالیت های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ عنوان کرد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899495

دیگر خبرها

  • بهره برداری از خانه بهداشت کارگری در دماوند
  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • ویدیو/ امدادرسانی نیروهای هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به مناطق متأثر ‌از سیل و آب‌گرفتگی
  • امدادرسانی ۱۶ تیم سیلاب هلال‌احمر خراسان‌جنوبی در سیل زیرکوه
  • امدادرسانی هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک
  • بهره برداری از خانه بهداشت خوزنان آبیک + فیلم
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت