Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:08:18 GMT

سرمایه گذاران حوزه گردشگری نیاز به حمایت‌های ویژه دارند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۹۰۷۱

سرمایه گذاران حوزه گردشگری نیاز به حمایت‌های ویژه دارند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رمضانی ظهر پنج شنبه در جلسه هم اندیشی با فعالان صنعت گردشگری خراسان‌جنوبی اظهار کرد: با توجه به بیمه شدن سه هزار صنعتگر صنایع دستی با همت استانداری در حال حاضر در خراسان‌جنوبی ۱۲ هزار هنرمند صنایع دستی فعالیت دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه بیشتر صنایع دستی خراسان‌جنوبی دست بافته‌های داری است، بیان‌کرد: از آنجایی که خراسان‌جنوبی سومین استان در حوزه پنبه کاری است توبافی و مله‌بافی در این منطقه رونق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی ادامه‌داد: هر چند مردم ما به گردشگران بیشتر به عنوان مهمان نگاه کرده و با این نگاه با آنان تعامل دارند ولی نباید درآمدزایی از این صنعت را فراموش کنیم.

وی با اشاره از اینکه چرا بین سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در خراسان‌جنوبی و دیگر استان‌ها تفاوتی وجود ندارد گفت: از نظر مالیات، نرخ تسهیلات و تأمین اجتماعی بین کسی که در خیابان امام رضا (ع) مشهد هتل می‌سازد با آن کسی در نقاط محروم خراسان‌جنوبی هتلی بنا می‌کند هیچ تفاوتی وجود ندارد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: این در حالی است که در راستای رونق گردشگری و افزایش زیر ساخت‌های این صنعت در خراسان‌جنوبی به هیچ وجه نباید آن را با استان‌هایی چون خراسان رضوی و اصفهان یکسان در وضع قوانین بدانیم.

 وی بیان داشت: سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری خراسان‌جنوبی نیاز به حمایت‌های ویژه در حوزه نرخ تسهیلات، مالیات و قوانین تأمین اجتماعی دارند.

رمضانی با اشاره به اینکه باید سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری خراسان‌جنوبی را برای سرمایه‌گذاران جذاب کنیم، بیان‌کرد: در سال‌های اخیر به همت استاندار خراسان‌جنوبی اقدامات بسیار ارزشمندی در حوزه گردشگری خراسان‌جنوبی رخ داده است.

وی یادآور شد: به عنوان نمونه می‌توان به منطقه گردشگری بند دره اشاره کرد که با نگاه ویژه استاندار زیر ساخت‌های خوبی در آنجا فراهم شده است.

کد خبر 5026319

منبع: مهر

کلیدواژه: حسن رمضانی گردشگری بیرجند میراث فرهنگی خراسان جنوبی ویروس کرونا شیراز شهرکرد آمار کرونا بوشهر بازگشایی مدارس هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر گرگان کرمانشاه انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99 گردشگری خراسان جنوبی حوزه گردشگری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با شامگاه چهارشنبه نشست عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان اقتصادی و تولیدکنندگان و کارآفرینان استان سمنان به میزبانی سالن جلسات اتاق بازرگانی سمنان آغاز به کار کرد.

در این برنامه معاون صنایع عمومی وزارت صمت، معاون وزیر و رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، گلی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و یادگار احمدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز حضور دارند.

قرار است در این نشست درباره مشکلات سرمایه گذاری در استان سمنان به خصوص تأمین آب اظهار نظر شود.

این خبر کامل می‌شود.

کد خبر 6081503

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • بهره مندی هزار و ۳۰۰ نفر از آموزش‌های صنایع دستی
  • سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و زیارت اهمیت زیادی دارد
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • خروج ایران از شورای بین‌المللی موزه‌ها تکذیب شد