Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@05:55:09 GMT

ارائه مشاوره ازدواج توسط روانپزشک قلابی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۹۱۰۸

ارائه مشاوره ازدواج توسط روانپزشک قلابی

رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری مردی خبر داد که خود را در شبکه‌های اجتماعی روانپزشک متخصص معرفی می‌کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ هجدهم تیرماه خانمی 38 ساله ساکن غرب تهران با مراجعه به پلیس فتا عنوان کرد که در شبکه‌های اجتماعی با گروه و کانال تلگرامی و اینستاگرامی روبه‌رو شده است که که مدیر کانال خود را روانپزشک و مشاور ازدواج معرفی کرده و تعدادی زیادی دنبال‌کننده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از پیوستن به این گروه و بعد از کمی گفت‌وگو و پیام گذاشتن برای مدیر، با وی صحبت و تقاضای ارائه مشاوره ازدواج کرده و به درخواست مدیر گروه مبالغی را به حساب وی واریز کردم اما مدیر گروه خدمات مشاوره‌ای ارائه نکرد و متوجه کلاهبرداری شدم.

بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت و هویت و مخفگیاه متهم شناسایی شد.

بررسی‌های پلیسی نشان داد متهم با راه‌اندازی ربات، کانال و گروه تلگرامی و یک صفحه اینستاگرامی تعداد زیادی دنبال‌کننده دارد و با فریب افرادی که قصد ازدواج دارند با دریافت مبالغی از آنها کلاهبرداری می‌کند.

با هماهنگی قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

سرهنگ داود معظمی گودرزی؛ رئیس پلیس فتا تهران بزرگ با اعلام این خبر، گفت: هویتها در شبکه‌های اجتماعی مجازی است لذا هموطنان از واریز هرگونه وجه به افراد یا مؤسسات ناشناس بدون اطمینان کامل از صحت اطلاعات، مجوزها و هویت آنها خودداری کنند.

وی یادآور شد: هموطنان در صورت مشاهده چنین مواردی حتماً مراتب را از طریق مرکز فوریتهای سایبری به نشانی www.cyberpolice.ir به اطلاع همکاران بنده رسانده تا برخورد لازم صورت پذیرد.

پلیس فتا: تبلیغات ثبت‌نام و فروش واکسن آنفلوانزا جرم است

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ازدواج شبکه های اجتماعی تلگرام اینستاگرام پلیس فتا فضای مجازی پلیس 110 پلیس ازدواج شبکه های اجتماعی تلگرام اینستاگرام پلیس فتا فضای مجازی پلیس 110 پلیس پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ جواد خواجه پور، صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی مجهز به تلفنی خاص و پس از تماس با تعدادی از ادارات و شرکت‌های صنعتی این شهرستان و معرفی خود به عنوان مأمور، همراه با تهدید اقدام به کلاهبرداری و پیشبرد اهداف خود می‌کنند رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی و اشراف اطلاعاتی در نهایت ۲ فرد مدنظر شناسایی و طی دو عملیات غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد یکی از متهمان که کارمند یک اداره است با سوءاستفاده از موقعیت شغلی خود با همدستی فردی دیگر اقدام به کلاهبرداری از ادارات می‌کند که پس از اعتراف به جرم ارتکابی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ خواجه پور، گفت: شهروندان سیرجانی در مواجهه با اینگونه تماس‌های خاص، اشخاص فرصت طلب و درخواست‌های غیرقانونی و مشکوک آنها، سریعاً موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6064135

دیگر خبرها

  • مامور قلابی و همدستش در سیرجان، دستگیر شدند
  • اجرای طرح تئاتر درمانی با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی توسط مرکز مشاوره پلیس اصفهان
  • ۱۳ مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده در کردستان فعالیت دارند
  • تا کی بدون بیمه از مشاوره ازدواج استفاده کنیم؟
  • مامور قلابی پلیس و همدستش در سیرجان دستگیر شدند
  • دستگیری هتاک انتقام جو در سمنان
  • اهمیت مشاوره و آزمایش‌های پیش از ازدواج در پیشگیری از تالاسمی
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • دستگیری گروگانگیر با اقدام آنی پلیس
  • شاهزاده قلابی در کرج دستگیر شد