Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با کلید خوردت پروژه «ره باغ» حضرت زهرا(س) توسط شهرداری مشهد در بافت پیرامونی حرم رضوی، پروژه‌های عمرانی منطقه سرعت بیشتری خواهد گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، غلامعلی صادقی ظهر امروز در آغاز عملیات اجرایی «ره باغ» حضرت زهرا(س) در شارستان رضوی اظهار داشت: با توافقات میان بخش‌های مختلف در جهت افزایش فعالیت‌های عمرانی حرم مطهر سال 99 با سال‌های گذشته تفاوت داشته و دارد، امسال تمامی متولیان مصمم هستند که فعالیت‌های عمرانی گذشته با حرکت تندتر و بهتر انجام شود، امید است در بخش‌های باقی‌مانده در ارتباط با ادامه حرکت‌های عمرانی متولیان به خوبی امور خود را پیش می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: توافق‌های خوبی بین بخش‌های مختلف جهت اجرای فعالیت عمرانی اطراف حرم انجام شده که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: این همدلی باید در حرکات و فعالیت‌های عمرانی نیز وجود داشته باشد تا این مجموعه از رکود خارج شود.

زائران حرم رضوی در سوگ سالروز شهادت امام سجاد(ع)/ صحن‌های حرم سیاهپوش شدویژه برنامه‌های شهادت امام سجاد(ع) در حرم رضوی برپا می‌شوداز طرح جامع ترافیکی پیرامون حرم رضوی چه خبر؟

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی؛ نایب رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار داشت: هرکسی که مسئولیتی دارد باید آن را به نحو احسن اجرا کند تا علاوه بر کسب رضای خدا میان مردم از وی به نیکی یاد شود، برخی مسئولان تعداد زیادی طرح و پروژه را با افتخار اعلام می‌کنند و پس از مدتی آنها را از یاد می‌برند.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا اقدامات به خوبی صورت پذیرند که در راس آنها بخش توسعه بافت پیرامون حرم مطهر رضوی است، بعد از 40 سال باید گفتمانی صورت پذیرد تا برنامه‌ای بلندمدت طرح شود.

جواد کریمی قدوسی؛ نماینده مردم مشهد  در کلات نیز در این برنامه اظهار داشت: همه ما مفتخریم که مجاور حرم مطهر و خادم حضرت رضا(ع) و زائران ایشان هستیم، هست و نیست ما به این مرجع شریف و زائران ایشان برمی‌گردد، ابتدا حضرت رضا(ع) پس از آن زائران محترم و در اولویت سوم مجاوران باید از بهترین امکانات شهری برخوردار باشند.

وی تصریح کرد: امور مربوط به این منطقه (بافت پیرامونی حرم رضوی) باید بدون توقف انجام و ضمن حرکت اصلاح شود، 6 ماه توقف ما را 2 سال عقب می‌اندازد.

کریمی قدوسی عنوان کرد: مشهد باید یکی از بزرگترین کارگاه‌های عمرانی شهری را در اختیار دارد، هماهنگی ایجاد شده میان مسئولان، استانداری و قوه قضاییه بسیار بهتر از سال‌های گذشته بوده و همچنان در حال پیگیری امور مربوطه هستیم، چارچوب قوانین برای مسئولان بخش پیرامون بافت حرم مطهر رضوی (ع) بسیار اهمیت دارد.

نماینده مردم مشهد مقدس و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید برنامه‌های بهتری در سال‌های آینده طرح شده و منابع را پیش بینی کنیم.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فعالیت های عمرانی بافت پیرامون حرم رضوی حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده چهارشنبه شب در همایش معاونان عمرانی استانداری‌ها در بوشهر با بیان اینکه تکمیل طرح‌های نیمه تمام در اولویت قرار دارد اظهار داشت: طرح‌های عمرانی در استان بوشهر از لحاظ اهمیت اولویت‌بندی شده است و امسال برخی از آنها افتتاح می‌شود.

وی تکمیل جاده‌ها به ویژه محورهای بین شهرستان‌ها از جمله باغان به سرچشمه و دیر به کنگان تحت عنوان وفاق را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های آبرسانی، درمانی، ساخت مسکن، عمران شهری و روستایی در اولویت قرار دارد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه منابع اعتباری این طرح‌ها از محل استانی، مصوبه سفر رئیس جمهوری، مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و منابع ملی تأمین می‌شود ابراز داشت: دستگاه‌های بزرگی همچون بنادر و دریانوردی طرح‌های مهمی از جمله تکمیل مجتمع بندری نگین و جاده دسترسی آن در دستور کار دارد و منابع اعتباری ملی هم برای تکمیل طرح‌های همچون سد دشت پلنگ، دالکی و باهوش تأمین تخصیص داده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه امسال بخشی از این طرح‌ها افتتاح می‌شود، یادآور شد: بوشهر در عرصه معماری دارای جایگاه ممتاز است و استفاده از این ظرفیت در طرح‌های عمرانی با توجه به پیشینه تاریخی بوشهر یک ضرورت است.

محمدی‌زاده معماری ساخت سازه‌های عمرانی در بافت تاریخی بوشهر را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: شهرداری‌ها در طرح‌های عمرانی و حتی دستگاه‌های اجرایی در احداث ساختمان از این معماری استفاده می‌کنند.

وی افزود: معماری شهر آفتاب نیروی دریایی بوشهر کاملاً متناسب با نمای بومی بوشهر طراحی و اجرایی شده است.

کد خبر 6081559

دیگر خبرها

  • ۲۵ هزار واحد نوسازی شده در بافت‌های فرسوده تکمیل شدند
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • عملیات عمرانی با «مَنقاش» در اصفهان
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • عزم دولت برای تکمیل ۷۰هزار پروژه نیمه تمام عمرانی جدی است
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • فاز نخست شهربازی تکمیل می شود/ رونمایی از اتوبوس گردشگری در گرگان