Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد این تیم از شانس مناسبی برای راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برخودار است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهدی کیانی بازیکن  تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل النصر در هفته چهارم از مرحله گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت:  درست است در بازی قبل باختیم، اما چیزی از شایستگی‌های تیم و بازیکنان کم نشد و نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. بچه‌های ما می‌دانند بازی فردا برای ما حیاتی است.

وی در ادامه افزود: این سه امتیاز می‌تواند خیلی به ما کمک کند. ان‌شاءالله بتوانیم از دقیقه یک تا 90 تمرکز کامل داشته باشیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم تا برنده بازی باشیم.

کاپیتان تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه آیا این تیم شانسی برای صعود به مرحله بعد دارد، عنوان کرد: بله، صد درصد شانس داریم. تیم بزرگی هستیم و بازیکنان باکیفیتی داریم. در این چند بازی بدشانس بودیم و از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم، اما شانس برای ما هست. این سه امتیاز می‌تواند برای صعود خیلی به ما کمک کند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و تمرکز خوبی داشته باشیم تا از گروه‌مان صعود کنیم.

آمارهایی از هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا؛ رکوردهای الهلال و عامل شکست سپاهان

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا سپاهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۱۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس

محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار حساس مقابل پرسپولیس را از دست داده است.

به گزارش مشرق،از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس و سپاهان در حالی باید به مصاف یکدیگر بروند که محمدجواد حسین نژاد به علت مصدومیت دیدار مقابل پرسپولیس را از دست داد.

حسین نژاد که از ناحیه کشاله ران با مصدومیت مواجه شده و دو دیدار اخیر تیم خود برابر ذوب آهن و ملوان را به دلیل مصدومیت از دست داده بود؛ نمی‌تواند سپاهان را در بازی با پرسپولیس هم همراهی کند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • فرشاد احمدزاده به پرسپولیس رسید
  • شمسایی: باید مراقب سلامت بازیکنانمان باشیم/پله به پله جلو می‌رویم
  • شوک به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • تکلیف محرومیت رامین رضاییان مشخص شد +سند
  • رضاییان مقابل پرسپولیس بازی می‌کند (+سند)
  • تن‌هاخ: شانس داریم که سیتی را در فینال ببریم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • ذهنیت برنده؛ لب‌خوانی رونالدو پیش از زدن ضربه ایستگاهی: تو بهترین بازیکن تاریخ هستی!
  • تیم‌ها باید به مسائل فنی بپردازند/ سعی می‌کنیم مقابل آلومینیوم بهترین خود باشیم
  • صعود یوز‌های ایرانی فوتسال با برتری مقابل بحرین