Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: یک وجه اهمیت دوران دفاع مقدس این است که وقتی یک ملت اراده می‌کند مستقل و آقا و مقتدر باقی بماند، حتی اگر همه دنیا در مقابل او بایستند، موفق خواهد شد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین اختتامیه هجدهمین دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز در مرکز آموزش جوادالائمه نیروی زمینی برگزار شد گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم به ارواح طیبه همه شهدای این دوران درود می فرستیم و برای جانبازان آرزوی شفای عاجل داریم و قدردان همه آزادگان و ایثارگران هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: یک وجه اهمیت دوران دفاع مقدس این است که وقتی یک ملت اراده می‌کند مستقل و آقا و مقتدر باقی بماند، حتی اگر همه دنیا در مقابل او بایستند، موفق خواهد شد و ملت بزرگ ایران در دوران دفاع مقدس برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع از استقلال و آقایی خود در مقابل همه دنیای استکبار ایستاد و مقاومت کرد و به پیروزی رسید.

امیر سرلشکر موسوی خطاب به دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش گفت: به همه شما همرزمان عزیزم، دانشجویان جدید دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران پوشیدن لباس مقدس سربازی ارتش حزب‌الله را تبریک عرض می کنم. نعمت بزرگی است که از بین میلیون‌ها جوان شما انتخاب شده‌اید که لباس جهاد و لباس دفاع از آرمان‌های شکوهمند انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و دفاع از ایران سربلند اسلامی را بر تن کنید.

وی ادامه داد: قدردان خانواده های محترم شما هستیم که با لقمه حلال و دامان پاک چنین جوانان برومندی را تربیت کرده اند که ایران به آنها می‌بالد.

ببینید:

عکس/ اختتامیه رزم مقدماتی با حضور سرلشکر موسوی

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: همچنین تبریک عرض می کنم به شما به عنوان جوان‌ترین پرچمداران فداکاری. لازم است مجددا از عنایات ویژه و بزرگوارانه فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) به خاطر اعطای پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی علیه السلام به دلیل تقدیم ۱۱۸۴ شهید به انقلاب اسلامی استقلال و ایران عزیز تشکر و قدردانی نمایم.

امیر سرلشکر موسوی افزود: اینکه در کشوری که خود مجموعه‌ای از جلوه‌های فداکاری است و در بین ملتی که نمونه و الگوی فداکاری در عالم است، ارتش به عنوان پرچمدار فداکاری انتخاب می‌شود بسیار افتخار آمیز است و همه ما به خاطر این جایگاه بی نظیر که در سایه اسلام و جمهوری اسلامی به دست آمده است خداوند بزرگ را شاکر و سپاسگزاریم.

وی گفت: از همه همرزمان عزیزم بخاطر برگزاری موفق این دوره رزم مقدماتی تشکر و قدردانی می کنم. از همه فرماندهان، مربیان استادان روحانیون بزرگوار سازمانهای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات و همه عزیزانی که تلاش کردند این دوره هم مانند دوره‌های قبل و بلکه بهتر از آن به خوبی در این شرایط ویژه برگزار شود تشکر می‌کنم مخصوصاً از امیر سرتیپ محمودی که علمدار این دوره‌ها هستند و امیر فرماندهی محترم نیروی زمینی که محور اصلی برگزاری این دوره‌ها هستند و نیروهای دیگری که حمایت و پشتیبانی کردند قدردانی می کنم.

فرمانده کل ارتش در پایان اظهار داشت: درود می‌فرستیم به ارواح مطهر همه شهدا به ویژه سپهبدهای اخلاص؛ شهیدان قرنی، صیاد شیرازی و حاج قاسم سلیمانی و از خداوند بزرگ می‌خواهیم ما را لایق ادامه راه شهیدان قرار دهد و پیمان خود با شهدا را تکرار می‌کنیم با کلام حضرت امیر صلوات الله و سلامه علیه خطاب به مالک اشتر که فرمودند؛ «ای مالک من و تو هر دو سربازیم و چه نیکوست که عمرمان در خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد و فردای قیامت در پیشگاه خداوند بزرگ، سپید روی و گلگون کفن محشور شویم».

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران دانشجویان امیر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمود حسینی پور صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش با گرامیداشت روز ارتش آن را روز تجلیل از ارتشیان دانست که در طول تاریخ انقلاب اسلامی، روزهای بزرگی و به یادماندنی برای ایرانیان رقم زده است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی مردمی‌ترین ارتش دنیا است و ولایتپذیری و مردم پایه بودن در صحنه‌های مختلف را به اثبات رسانده است.

وی نقش ارتش را در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده ندانست و افزود: حضرت امام راحل مدال افتخار رضایت را بر سینه ارتش جمهوری اسلامی ایران نقش بستند و ارتش در پیروزی انقلاب اسلامی، همانند برق و صاعقه بر سر توطئه گران وارد آمد.

وی ادامه داد: ارتش در حماسه هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروهای مسلح و مردم برابر همه جهانخواران ایستادند و اتحاد روز افزون نیروهای مسلح سبب عصبانیت دشمنان شده است.

استاندار مازندران با عنوان اینکه نیروهای مسلح از عناصر قدرت جمهوری اسلامی در منطقه به شمار می‌روند، افزود: نیروهای مسلح به برکت جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مکتبی و اسلامی هستند و قدرت آنان برگرفته از ایمان، فرماندهی هوشمندانه و مردمی بودن است.

حسینی پور گفت: ارتش با رویکرد معنوی و ارزشی دچار دگرگونی اساسی شده و به انواع تجهیزات مدرن و هوشمند مجهز شده است و در کنار سایر نیروهای مسلح دارای استقلال تصمیم گیری و اراده در انجام کار است.

وی گفت: اقتدار نیروهای مسلح هیمنه دشمنان را که برای ملت ایران شاخ و شانه می کشند، درهم می شکن د و امنیت و اقتدار ایران اسلامی بر پایه نیروهای مؤمن و مقتدر هرگز قابل خدشه و شکست نخواهد بود و چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی در روزهای اخیر بوده است.

وی از اقدام مقتدرانه سپاه پاسداران با همکاری نیروهای مسلح در حمله به رژیم کودک کش صهیونیستی اثبات حفظ حریم کشور دانست و گفت: این عملیات چندلایه در جهان بی نظیر بوده است و مناطق نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی را در هم کوبید.

کد خبر 6080574

دیگر خبرها

  • ارتش جمهوری اسلامی یک ارتش صلح دوست است
  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • رئیسی: دنیا به حقایت ایران ‌در دفاع از فلسطین پی برد‌
  • ۲۹ فروردین؛ روز ارتش مقتدر و مردمی جمهوری اسلامی ایران
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • ارتش مقتدر ایران معادلات جهانی را در منطقه برهم زده است
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار جمهوری اسلامی است