Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@11:37:05 GMT

عکس ؛ معارفه لژیونر ایرانی در تیم پرتغالی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۹۶۵۸

عکس ؛ معارفه لژیونر ایرانی در تیم پرتغالی

باشگاه بنفیکا رسما بازیکن جدید خود را به هواداران این تیم معارفه کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین طیبی که بامداد روز یکشنبه هفته اخیر از تهران راهی دبی و سپس لیسبون شده بود، چهارشنبه شب توسط باشگاه بنفیکا پرتغال معارفه شد.

حسین طیبی ملی‌پوش فوتسال ایران که چهار سال در باشگاه غیرت عضویت داشت و با این تیم به چهار قهرمانی در لیگ برتر قزاقستان، سه قهرمانی در جام حذفی و سوپرکاپ و همچنین نایب قهرمانی و سومی در لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کرده بود، پس از دریافت پیشنهاد بنفیکا راهی این تیم پرتغالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین طیبی پس از ورود به لیسبون تست‌های پزشکی و کرونا را پشت سر گذاشته و بعد از آنکه آزمایش کووید۱۹ او منفی شد، چهارشنبه شب در مراسم معارفه این باشگاه که به شکل باشکوهی صورت گرفت، شرکت کرد.

این فوتسالیست ایرانی که در غیرت قزاقستان با پیراهن‌های شماره ۶ و ۱۵ به میدان رفته بود، بنابر اعلام باشگاه بنفیکا قرار است با لباس شماره ۱۵ این تیم در مسابقات حضور پیدا کند و از امروز پنج‌شنبه نیز در تمرینات باشگاه جدیدش شرکت خواهد کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بنفیکا بنفیکا حسین طیبی لژیونر ایرانی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس تراکتورسازی یوونتوس لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی سپاهان منچستریونایتد لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی

به گزارش قدس آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر از سد کویت عبور کند و به عنوان صدرنشین به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد.

در این دیدار سعید احمدعباسی لژیونر ایرانی تیم «وینیا آلبالی» اسپانیا عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و موفق ۲ گل به ثمر برساند تا در مجموع با ۶ گل آقای گل این مسابقات باشد.

تیم «وینیا آلبالی» به دنبال پیروزی تیم ملی ایران به تمجید از عملکرد سعید احمدعباسی پرداخت و با انتشار ویدئویی از گل‌های این بازیکن در دیدار برابر کویت نوشت: احمدعباسی در پیروزی ۴ بر صفر ایران برابر کویت ۲ گل دیگر به ثمر رساند. پارسی‌ها به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا صعود کردند و در مرحله بعد به مصاف قرقیزستان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • حسین طیبی و گل معروف به لیانگشان پویی که جهانی شد (فیلم)
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • واکنش باشگاه اسپانیایی به پیروزی تیم ملی فوتسال ایران/ تمجید از عملکرد لژیونر ایرانی
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد!
  • حمله به ستاره ایرانی: دیگر به اینجا برنگرد! | اگر حرف خوبی برای گفتن نداری، چیزی نگو
  • لژیونر ایرانی؛ نامزد بهترین بازیکن سال در لیگ اروپایی
  • خاطره جالب حسین طیبی از فارسی یاد دادن علیرضا بیرانوند به بازیکن پرتغالی (فیلم)
  • ببینید | ماجرای تنفر حسین طیبی از فوتسال و عاقبت ورود به این رشته