Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@10:18:19 GMT

مسکن مهر شهر هشتگرد تعیین تکلیف شود

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۹۷۸۷

مسکن مهر شهر هشتگرد تعیین تکلیف شود

گروه استان‌ها- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مسکن مهر با پیشرفت ۳۰ درصد و بالاتر در شهر جدید هشتگرد به بهره برداری برسد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه سرپرست جدید فرمانداری ساوجبلاغ با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس موجب عزتمندی ایران اسلامی شد، اظهار داشت: باید با فعالیت‌های مناسب و اتحاد این عزتمندی را تداوم دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم در تمامی طول انتقلاب در برهه‌های مختلف و حساس در کنار نظام و انقلاب بودند، افزود: مردم صبور و همراه ما لیاقت بهترین‌ها را دارند و باید در این راستا مدیران برای ارائه خدمات مطلوب تلاش مضاعف داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی  در خصوص مشکلات موجود در حوزه انتخابیه خود به ویژه در شهر جدید هشتگرد، بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه کاره مانند بیمارستان و پروژه مسکن مهر همچنین رفع نیاز بهداشتی و درمانی در حوزه تامین پزشک عمومی و متخصص در دستور کار ما برای پیگیری است.

280 واحد مسکن مهر در استان بوشهر به‌زودی تحویل متقاضیان می‌شودتکمیل پروژه‌های مسکن مهر در استان بوشهر باید تسریع شودپرداخت 133 میلیارد تومان وام به واحدهای باقیمانده مسکن مهر

حدادی با اشاره به تصویب، مصوبه خرید تضمینی کالای اساسی و گندم در مجلس، تصریح کرد:جهت قیمت گزاری این کالاها وزیر جهاد و کشاورزان شاخص کشور در شورای قیمت گزاری حضور پیدا کرده و پس از کارشناسی مبالغ اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه اصلاح قانون مالیات یکی از مواردی است که در مجلس با جدیت انجام می‌شود، خاطرنشان‌کرد: مصوبه تعیین تکلیف خانه‌های خالی، خروج واردات از انحصار افراد ، تولید انبوه مسکن مواردی است که در مجلس مطرح شده و به بهبود وضعیت کنونی در حوزه مسکن و اقتصاد کمک میکند.

نورمحمد فردی بیرانوند نیز در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب، اظهار داشت: شهدا با خون خود این انقلاب را بارور کردند و موجب تثبیت نظام اسلامی ایران شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون از هجمه‌های خود دست برنداشتند بلکه در هر برهه برنامه‌ریزی برای وارد کردن ضربه‌های سنگین‌تر به انقلاب اسلامی کردند، افزود: نظام مقدس اسلامی با پشتیبانه مردم و راهبری رهبر معظم انقلاب توانسته در هر برهه پاسخی خوبی به هجمه‌ها دهد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز  با اشاره به اینکه هزارو 200 واحد تولیدی در شهرستان ساوجبلاغ در حال فعالیت هستند، بیان کرد: مسئولین باید حمایت از تولید را در اولویت کاری خود قرار دهند و مانع تعطیلی کارگاه و کارخانه‌ها شوند.

 در این آیین از زحمات حمیدرضا ورزشی تقدیر و مهدی مهرور بعنوان سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ معرفی شد.

انتهای پیام/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسکن مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر مرادی پویانی ظهر دوشنبه در دیدار با منتخب مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این نهاد و حمایت کمیته امداد از ۲۷ هزار خانواده‌ی مددجو در استان گفت: پیشتاز بودن کمیته امداد استان نیز در حوزه‌ی مسکن با ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی در سال گذشته، اختصاص ۷۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای اشتغال نیازمندان، پرداخت ۱۹ و نیم میلیارد تومان ودیعه‌ی مسکن و پرداخت جهیزیه به ۲ هزار و ۵۰۰ زوج در استان در سال گذشته بخشی از عملکرد این نهاد در خدمت به مردم استان بوده است.

وی گفت: قطعاً حمایت مجلس شورای اسلامی از برنامه‌های کمیته امداد منجر به تحولات عظیم در این نهاد به خصوص در حوزه خودکفایی می‌شود.

کد خبر 6085628

دیگر خبرها

  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • لزوم تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه اتاق، تعیین تکلیف می شود
  • تعیین تکلیف تعطیلات پایان هفته
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق، تعیین‌تکلیف می‌شود
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • تعطیلات پایان هفته پس از پاسخ نامه‌ اتاق تعیین‌تکلیف می‌شود