Web Analytics Made Easy - Statcounter



مربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید قهرمانی در بازیکنان پرسپولیس به یک باور تبدیل شده است.

به گزارش ایسنا، مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر التعاون عربستان اظهار کرد: بازیکنان پرسپولیس ذهن برنده شدن دارند و قهرمانی در آنها به یک باور تبدیل شده است. اگر بازیکنان پرسپولیس به ما بگویند که می‌توانند عرض خلیج فارس را شنا کنند، ما به حرف آنها ایمان داریم چون فوق‌لعاده با غیرت و جنگو هستند و حاضر هستند هر غیر ممکنی را ممکن کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای ما باعث افتخار است. همه فکر می‌کنند قهرمانی‌های پرسپولیس در لیگ ایران پیچیده است، اما باید بگویم بسیار ساده است چون بازیکنان برای رسیدن به موفقیت همیشه تلاش می‌کنند.

وی درباره اشتباهات التعاون در دیدار قبلی برابر پرسپولیس هم گفت: بازی دوم برابر این تیم بسیار سخت تر است و ما هم به دقت این تیم را آنالیز کرده‌ایم. آنها باهوش و زیرک هستند. باید بتوانیم آنها را کنترل کنیم. در ده دقیقه آخر بازی قبلی هم ما موفق بودیم چون در ضربات ایستگاهی تمرینات زیادی انجام می‌دهیم. ما روی ضربات ایستگاهی برنامه داریم و البته تیم حریف هم روی این صحنه‌ها بسیار خوب عمل می‌کند و باید آنها را خوب کنترل کنیم. بازی برگشت سخت تر بازی قبلی است.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا وضعیت بد التعاون در لیگ عربستان، برای پرسپولیس خوش‌شانسی محسوب می‌شود یا خیر، گفت: من فکر نمی کنم برای ما خوش‌شانسی باشد. آنها تیم قابل احترامی هستند و دچار مشکلاتی شده‌اند. آنها زیرکانه و باهوش فوتبال بازی می‌کند. ما تیم بزرگی هستیم اما التعاون هم بسیار باهوش است.

سرمربی التعاون: تنها به دنبال برد هستیم/ از نقاط ضعف پرسپولیس استفاده می‌کنیم

عبدالله العسیری، سرمربی التعاون در نشست خبری این دیدار، گفت: اکنون بازی دوم خود را مقابل پرسپولیس انجام می دهیم. هر دو تیم از هم شناخت پیدا کردیم. در بازی اول شاهد بودیم تیم ایرانی قدرت خوبی دارد و در تمام نقاطش خوب عمل کرد البته ما نیز در بازی رفت عملکرد خوبی داشتیم ولی شانس با ما یار نبود.

وی افزود: زمان کمی برای آماده کردن خود برای بازی دوم با پرسپولیس داشیم. در این زمان کوتاه تلاش کردیم تا اشتباهات خود را اصلاح کنیم. هدف ما در بازی برگشت تنها برد و با استفاده از نقاط ضعف پرسپولیس به هدفمان می رسیم.

***

سرمربی سپاهان: برای صعود نیاز داریم النصر را ببریم

مجتبی توتونی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان (به دلیل این که محرم نویدکیا مدرک لازم را برای سرمربیگری در آسیا ندارد، توتونی به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شده است) در نشست خبری پیش از دیدار با النصر اظهار کرد: ما فردا یک بازی مهم و حیاتی داریم. اهمیت این بازی را می‌دانیم. نیاز به سه امتیاز این بازی داریم و امیدواریم از بازی فردا با دست پر بیرون بیاییم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا سپاهان به دلیل شیوع بیماری کرونا و بعد از شروع مجدد مسابقات نتایجش ضعیف‌تر شده توضیح داد: مجموعه کادر فنی جدید سپاهان نزدیک دو هفته است که مشغول به کار شده است. البته موضوع کرونا روی کیفیت تیم سپاهان اثر گذاشت. لیگ مدتی تعطیل شده بود و بازیکنان در خانه بودند و بعضی از آن‌ها خوب تمرین نکردند. به خاطر همین این مشکل روی عملکرد سپاهان تاثیرگذار بوده است.

توتونی درباره محسن الغسانی، مهاجم تیمش هم گفت: او بازیکن باهوش و با کیفیتی است. در فصل گذشته مدت زمان کمی به بازی گرفته شد چون روش و نوع بازی سپاهان در بازی‌های داخلی چیز دیگری بوده است. او باهوش و قابل است و امیدوارم در سیستم جدید به ما بیشتر و بهتر کمک کند.

سرمربی سپاهان درباره سطح بازی‌ها هم توضیح داد: با ورود بازیکنان با کیفیت اروپایی و آمریکای جنوبی، سطح تیم‌های آسیایی ارتقا پیدا کرده است و تیم‌ها نسبت به سال‌های گذشته با کیفیت‌تر شده‌اند. تیم‌های آسیایی سرمایه‌گذاری خوبی می‌کنند. حضور چنین بازیکنان به ارتقای کیفی تیم‌های آسیایی کمک می‌کند و این موضوع در لیگ قهرمانان به وفور دیده می‌شود و این جای خوشحالی دارد.

او درباره احتمال صعود سپاهان از گروه هم اظهار کرد: ما برای صعود، فردا نیاز به سه امتیاز بازی داریم. هر چند با تیم با کیفیتی مثل النصر بازی داریم که یک مربی با دانش و فهمیده دارد. ولی ما هم تیم با کیفیتی هستیم و این را در بازی گذشته نشان دادیم. ما روی اتفاق، حادثه و بدشانسی مشکل پیدا کردیم و امیدوارم در بازی فردا این بدشانسی‌ها سراغ ما نیایند. مطمئنا برای بازی فردا تغییراتی در تیم خواهیم داشت، چون هر سه روز یک بار بازی خواهیم کرد و نمی‌شود فقط از ۱۴، ۱۳ بازیکن استفاده کرد. این تغییرات مبتنی بر نوع بازی حریف و عملکرد خودمان است.

سرمربی النصر: دیدار دوم با سپاهان متفاوت خواهد بود

روی ویتوریا سرمربی پرتغالی النصر در نشست خبری قبل از بازی گفت: دیدار برگشت با سپاهان کاملا متفاوت با دیدار رفت خواهد بود.نماینده ایران با نهایت توان به دنبال پیروزی خواهد بود. آنها برای صعود نیاز به پیروزی دارند و از طرف دیگر هم می خواهند شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

او ادامه داد: باید به خوبی آماده این دیدار شویم. بدون شک دیدار با سپاهان اسان نخواهد بود. هدف النصر در دیدار برگشت تنها پیروزی و کسب سه امتیاز است.

ویتوریا در پایان گفت: ما روی هر بازی تمرکز خاصی داریم و گام به گام پیش می رویم. تنها به سه امتیاز فکر می کنیم. انگیزه ما بعد از هر بازی افزایش می یابد. فعلا که به دیدار برابر قهرمان ایران( به تعبیر سرمربی النصر) فکر می کنیم.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تا روز یازدهم فروردین مشخص می‌شود که پرسپولیس و استقلال جواز حضور در آسیا را کسب می‌کنند یا نه؟ البته هر دو باشگاه تا 11 فروردین فرصت دارند مدارک مربوط به اسناد مالی و سایر مسائل دیگر برای صدور مجوز حرفه ای را در سامانه ای اف سی بارگذاری کنند و سپس بعد از راستی آزمایی تکلیف این مرحله از بارگذاری مدارک مشخص می شود. البته که دو باشگاه باید تا 20 فروردین هم وضعیت مالکیت های خود را مشخص کنند. 

شاگردان ویرا در مستطیل سبز هم بازی‌های مهمی را مقابل گل گهر سیرجان، ملوان بندر انزلی و صنعت نفت آبادان در پیش خواهند داشت که از این سه بازی دو دیدار در خارج از خانه برگزار می‌شود و پس از آن پرسپولیس کم کم خود را برای بازی فینال گونه مقابل سپاهان آماده می‌کند.

در این فاصله بازی‌های معوقه سپاهان هم برگزار خواهد شد و این تیم باید در دیدار‌های عقب افتاده به مصاف رقبایی، چون تراکتور و ذوب آهن برود تا تکلیفش برای ماندن یا نماندن در کورس قهرمانی مشخص شود.

ناگفته پیداست که بازی‌های استقلال هم برای پرسپولیس بسیار تعیین کننده خواهد بود. نگاهی به بازی‌های باقیمانده شاگردان جواد نکونام نشان می‌دهد که این تیم اصلاً کار راحتی در پیش ندارد. استقلال ۱۸ فروردین باید به مصاف مس رفسنجان برود. تیمی که در جام حذفی توانسته بود با دو گل آبی پوشان را شکست داده و حذف کند. طبعاً اگر استقلال در بازی‌های باقیمانده امتیاز بدهد شرایط برای صدرنشینی پرسپولیس فراهم می‌شود، اما کار شاگردان ویرا هم روی کاغذ چندان ساده به نظر نمی‌رسد.


پرسپولیس پارسال وقتی قهرمان شد که ۷ بازی پایانی را با پیروزی پشت سر گذاشت و سپاهان در خانه امتیاز بسیار مهمی را مقابل ملوان بندر انزلی از دست داد. همین مسئله نشان می‌دهد که حتی یک مساوی می‌تواند سرنوشت قهرمانی لیگ را عوض کند و به طور طبیعی مدعیان قهرمانی یاد گرفته‌اند که هیچ حریفی را نباید دست کم گرفت.


در فاصله ۹ هفته مانده تا پایان مسابقات سرنوشت قهرمانی در دست استقلال است. این تیم درگیر جام حذفی هم نیست و این مسئله می‌تواند با توجه به فشردگی مسابقات به سود آبی پوشان تمام شود، اما ویرا و شاگردانش مثل پارسال عزم قهرمانی دارند و اصلاً از توقف استقلال مقابل رقبای لیگ برتری ناامید نیستند. آنها باید اکثر بازی‌های باقیمانده خود را با پیروزی تمام کنند و سپس منتظر توقف استقلال و سایر مدعیان باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فروردین سرنوشت‌ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می‌شوند؟
  • فروردین سرنوشت ساز برای اوسمار ویرا/ استقلال و سپاهان متوقف می شوند؟
  • چه می‌شد اگر پرسپولیس الدحیل را شکست می‌داد؟ | چی می‌شد اگه ...
  • استقلال از پرسپولیس و سپاهان جلو زد!
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • رتبه جهانی استقلال، بالاتر از پرسپولیس و سپاهان
  • سپاهان 1-0 پرسپولیس؛ رضا اسدی با سوپرگل، یحیی گل محمدی را بدرقه کرد | ماندگارترین‌ها
  • چگونه استقلال و سپاهان در هفته ۲۱ بهترین شدند؟
  • صید تاریخی ملوانان؛ سپاهان جام قهرمانی را به پرسپولیس داد! | بازی های ماندگار
  • پرسپولیس-سپاهان چند روز بعد از جنگ حذفی!