Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران در حالی که هواداران استقلال تهران خوشحال از پیروزی تیم خود در دربی بودند هیچ کس فکرش را هم نمی‌کرد که چه اتفاقاتی در پشت صحنه در حال رقم خوردن است.

از رفتن آنگونه فرهاد مجیدی در استقلال و مدیریتی که فقط به دنبال آن بود تا هواداران را سرگرم کند و در این میان این استقلال تهران بود که به حاشیه رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل باشگاه استقلال در حالی  که مشغول جذب بازیکن و تمدید قرارداد بازیکنان  می‌شود که این تیم سرمربی ندارد و مشخص نیست چه کسی در پشت صحنه در حال انتخاب بازیکن است.

این اتفاق در حالی رقم می خورد که در صورت نتیجه نگرفتن  استقلال در  فصل بعد، سرمربی آینده مدعی خواهد شد که من در انتخاب بازیکنان نقشی نداشته‌ام و تیم بسته شده ای را تحویل گرفته‌ام.

حال با پایان یافتن بحث حضور استراماچونی در استقلال و بازی با احساسات هواداران مدیریت این باشگاه که از کم و کیف عدم حضور این مربی در ایران اطلاع داشتند باید به هواداران این تیم پاسخی دهند که ماجرا چیست.

آندره آ استراماچونی با انتشار یک پیام در صفحه شخصی خود اعلام کرد که هیچ پیشنهادی برای بازگشت به وی نشده و البته در این متن اشاره کرده که به احساسات هواداران استقلال احترام می گذارد تا شایعات بازگشت مربی محبوب ایتالیایی به استقلال به پایان برسد.

در پیام استراماچونی به صراحت آمده است هیچ پیشنهادی به وی صورت نگرفته است و بهتر است که  مدیران استقلال در این زمینه توضیح بدهند که با چه کسی مذاکره کرده‌اند؟

و این در حالیست که امیرقلعه نویی و منصوریان در حال بستن قراردادهای خود هستند که به یکباره شایعه حضور الکس نوری مربی ایرانی شاغل در آلمان بر سرزبان ها می‌افتد.

 در این خصوص به سراغ یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال و بازیکن سابق تیم ملی فوتبال رفتیم که وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در این وضعیت همه ما نگران باشگاه استقلال  و هواداران این تیم هستیم.

 داریوش یزدی تصریح کرد: نگرانی ما از وضعیت موجود مدیریت ورزشی باشگاه استقلال هستیم چرا که وقتی که این گونه با یک سرمربی جوان مانند فرهاد مجیدی برخورد می شود، مدیریت باید پاسخگو باشد که چرا در شب بازی به ایتالیا می‌روند و به قول خودشان پای میز مذاکره می‌نشینند.

این مدرس فدراسیون فوتبال بیان کرد: مدیریت ورزشی بایستی پاسخگوی دلهای سوخته میلیون‌ها هوادار استقلال ایران باشد که چگونه با چنین مدیریتی یک مربی جوان اینگونه می‌رود و در حالی که استقلال می توانست قهرمان جام حذفی شود ان جام را هم از دست می دهد و در واقع باید گفت مسائل حاشیه‌ای مدیریتی حاصل تمام این رفت وآمدها بود.

بازیکن سابق استقلال تهران تصریح کرد: مدیریت باید بتواند بهترین کار و عملکرد را داشته باشد که مشاهده می شود ماحصل عملکرد آقایان وضعیت اکنون استقلال است.

وی با ابراز نگرانی از وضعیت موجودگفت: باشگاهی به این بزرگی و پرافتخار در‌ آسیا چرا باید اینگونه باشدو در نگاه اول برمی‌گردد به نفر اول ورزش کشور، مشاورین و معاونان ایشان چرا که شخص وزیر ورزش امروز باید پاسخگوی هواداران استقلال باشد.

 یزدی ادامه داد: وزیر ورزش بایستی بداند بهترین‌ها در تیم استقلال و پرسپولیس مدیریت کنند و انتخاب سالم‌ترین و کارآمدترین تیم مدیریتی در این دو تیم صورت بپذیرید.

وی اذعان کرد: امروز وزیر ورزش به عنوان کسی که عوامل باشگاه استقلال را انتخاب کرده است  باید پاسخگوی احساسات میلیون‌ها هوادار استقلال تهران باشد.

 یزدی خاطرنشان کرد: همه ما به عنوان یک پیشکسوت استقلال امروز نگران وضعیت پیش آمده هستیم و امیدواریم که بتوانم به استقلال کمک کنیم.

 در ادامه این گفت‌وگو مهدی پاشازاده مدافع سابق استقلال و تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: متاسفانه وضعیت امروز شاهد وضعیت خوبی در استقلال نیستیم و هواداران نگران هستند.

 وی ادامه داد: مردم و هواداران استقلال قانع نمی شوند و مشاهده می‌کنیم هیچ برنامه‌ای برای آینده استقلال وجود ندارد.

 پاشازاده در خصوص آمدن مربی ایتالیایی به استقلال گفت: به زور که نمی‌شود یک مربی را آورد باید ابتدا سوال کرد آیا استراماچونی تمایل آمدن به ایران را دارد یا که خیر.

مدافع سابق استقلال افزود: مشاهده می‌کنیم از روز گذشته نام الکس نوری را مطرح کرده‌اند.

 پاشازاده در پاسخ به این سوال در صورتی که به شما پیشنهاد سرمربی‌گری استقلال تهران شود  آیا این پیشنهاد را قبول می‌کنید، اذعان کرد: موضوع کمک کردن به استقلال است و من نیز کار خودم را بلد هستم و اعتماد کامل دارم که می‌توانم به باشگاه کمک کنم.

انتهای پیام/82031

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی فدراسیون فوتبال احساسات هواداران استقلال باشگاه استقلال استقلال تهران وزیر ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فوتبال در دو سال گذشته شرایط مساعدی نداشته است. افزایش ناکامی تیم‌های ملی فوتبال کشور در رقابت‌های مختلف، مخصوصاً ناکامی‌های بزرگ تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، افزایش تنش‌ها در سطوح مختلف فوتبال و تاثیرگذاری آن بر جامعه و برخی تخلفات صورت گرفته وزارت ورزش را به عنوان متولی اصلی ورزش نسبت به شکل مدیریت کلان فوتبال حساس کرده است.

به گزارش اعتماد آنلاین؛ برخی منابع در این زمینه به خبرنگار اطلاع دادند که کیومرث هاشمی به عنوان وزیر ورزش در همین زمینه و برای نشان دادن حساسیت و نگرانی خود جلسه‌ای فوق برنامه با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برگزار کرده و نکاتی را به آنها گوشزد کرده است. یک منبع آگاه دیگر در این زمینه مدعی شد کیومرث هاشمی در این جلسه از لزوم تغییراتی در سطح مدیریت فدراسیون فوتبال گفته است. طبق شنیده‌های غیررسمی مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که در چند روز گذشته بابت برگزاری رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا در تایلند به سر برده است برای این جلسه سفری به تهران داشته است.

حال باید دید موضع وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال خبر برگزاری این جلسه چیست و آیا آنها این جلسه و بازگشت تاج از تایلند به تهران را تایید می‌کنند یا خیر. همین‌طور باید منتظر ماند و دید تغییرات مد نظر وزیر ورزش در فدراسیون فوتبال شامل چه مواردی می‌شود.

مهدی تاج رئیس فعلی فدراسیون فوتبال در سال 1401 بعد از یک پروسه عجیب که منجر به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال شده بود به ساختمان سئول بازگشت. این در حالی است که تا زمان انتخابات بعدی فدراسیون فوتبال زمان زیادی باقی نمانده است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898864

دیگر خبرها

  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • درخواست فوری استقلالی ها؛ اخراج یک نفر از باشگاه + عکس
  • عکس‌| خواسته مشترک هواداران استقلال از هلدینگ خلیج فارس/اخراج علی خطیر
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال