Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، نشست شهرداری‌ها و دهیاری‌های کهگیلویه و بویراحمد با معاون عمرانی وزیر کشور برگزار شد.

نستهن مقدم در این نشست با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی که یاسوج دارد گفت: این موارد هم مورد تاکید معاون عمرانی وزارت کشور بود و از سفر گذشته که به استان داشتند تاکنون اقدام به مطالعه طرح جامع آبشار و پارک جنگلی کردیم که فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار یاسوج با بیان اینکه مدیریت کلان استان نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها است، افزود: یاسوج فاقد سیستم حمل و نقل است، جمعیت این شهر ۱۳۴ هزار نفر است اما به دلیل رشد حاشیه‌نشینی به بیش از ۲۰۰ هزار نفر خدمات می‌دهد.

وی با اشاره به نبود خودروی آتش‌نشانی

وی با اشاره اهمیت رودخانه بشار گفت: رودخانه بشار می‌تواند فرصت سرمایه‌گذاری در ۲۰ کیلومتر را فراهم کند،ضمن اینکه معابر یاسوج ۲۵ درصد خاکی است لذا نیازمند قیررایگان هستیم.

در ادامه شهردار مادوان گفت: مادوان در ۵ کیلومتر یاسوج محور تردد به سمت شهر توریستی سی‌سخت و استان اصفهان است و نیازمند ساماندهی است که از عهده ما خارج است و نیازمند اعتبار هستیم.

داریوش جهانبخش خاطرنشان کرد: مدیریتی یک شهر ۲۴ هزار نفری سخت و محال است و حال و روز خوشی نداریم در شهری که یک متر فضای سبز و سرانه ورزشی ندارد نداریم
انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت کشور یاسوج وزیر کشور سرمایه گذاری سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، احمد عطارزاده مسئول اجرایی رویداد «معرکه»اینوتکس 2024 گفت: معرکه برای اولین‌بار در رویداد اینوتکس روی استیج قرار گرفت و این فرصت را برای تیم‌های استارت‌آپی ایجاد کرده تا همه ایده یا کسب‌وکار خود را ارائه کنند.

وی ادامه داد: پس از تجربه نخست برگزاری این رویداد، ما مشغول برنامه‌ریزی برای توسعه معرکه بعنوان یک کسب و کار مستقل بودیم و حالا در آستانه برگزاری دومین دوره از رویداد‌های معرکه در اینوتکس ۲۰۲۴. معرکه این ظرفیت را دارد که فرصت حضور استارت‌آپ‌های بیشتری را در رویداد اینوتکس فراهم کند.

عطارزاده گفت: با تلاش تیم برگزاری و حمایت‌های پارک فناوری پردیس، معرکه دور اول اتفاق پرشور و جذابی را رقم زد، آنقدر که تصمیم گرفتیم در پاییز سال گذشته، دبیرخانه دائمی معرکه را راه‌اندازی کنیم و طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، قرار شد که بخش آموزش و جذب سرمایه نیز به معرکه اضافه شود.

وی تاکید کرد: با توجه به ارتباط تیم اجرایی معرکه با استیج رویداد‌های بزرگ، این فرصت را برای تیم‌ها و استارت‌آپ‌ها ایجاد خواهیم کرد تا بتوانند در رویداد‌های مختلف حضور پیدا کرده و ایده و فعالیت‌های خود را به مخاطبین اعلام کنند.

عطارزاده گفت: به همین منظور، تیم محتوایی معرکه اقدام به تولید محتوای تخصصی برای استارت‌آپ کرده است و طی قراردادی با پلتفرم‌های شتابدهی، این قصد را دارد که آموزش پیش شتابدهی را بصورت ویژه در معرکه اضافه کنیم. از سوی دیگر طی جلساتی که با صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلف داشتیم مقرر شد محتوای معرفی استارت‌آپ‌های حاضر در معرکه به این صندوق‌ها ارائه شود و معرکه پلی بین استارت‌آپ و سرمایه‌گذاران باشد.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین نمایشگاه فناوری و نوآوری «اینوتکس ۲۰۲۴» از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۵۰ شــرکت نوآور و فناور در قالب غرفه دار و بیش از ۱۰ رویداد جانبی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مطالبات شهرداران کلانشهرها پیگیری می‌شود
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • نشست ادواری شهرداران کلان شهرها و مراکز استان ها در مشهد+ عکس
  • نشست ادواری شهرداران کلان‌شهرها و مراکز استان‌ها در مشهد+ عکس
  • همایش بزرگ سرمایه گذاران استان سمنان آغاز به‌کار کرد
  • دسترسی آسان سرمایه‌گذاران خارجی به خدمات فراجایی در قم
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • معرفی کسب‌وکارها در رویداد «معرکه» نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • «معرکه» محلی برای معرفی کسب و کار‌ها در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است