Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@20:56:42 GMT

درخواست وزیر جنگ صهیونیستی از حماس برای حفظ آرامش

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۹۹۳۲

درخواست وزیر جنگ صهیونیستی از حماس برای حفظ آرامش

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، بعد از تبادل آتش بامداد چهارشنبه بین رژیم صهیونیستی و نوار غزه، «بنی گانتز» وزیر جنگ این رژیم به تهدید گروه‌های مقاومت در این منطقه روی آورد.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل»، گانتز با صدور بیانیه‌ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس» را تهدید کرد که حملات بامداد چهارشنبه به نوار غزه فقط بخش کوچکی از واکنش اصلی بود و اگر عملیات‌های راکتی مقاومت متوقف نشود، حملات اسرائیل نیز شدیدتر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی طی بازدید از جوخه نظامی مسئول نظارت بر نوار غزه، گزارشی از روند آماده‌سازی ارتش برای مقابله با عملیات‌های بیشتر توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی دریافت کرد.

بر این اساس، وزیر جنگ اسرائیل تهدید کرد: «همزمان که اسرائیل به سمت آینده‌ای بهتر و امن‌تر می‌رود، سران حماس آینده کودکان غزه را رها کرده و فاجعه بر سر آنها می‌آورند. از حماس می‌خواهم آرامش را حفظ کند. اگر آتش ادامه یابد، پاسخ دیروز فقط نوک کوه یخ خواهد بود».

همزمان وبگاه عبری‌زبان «واللا نیوز» نیز گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از بیم عملیات راکتی گسترده‌تر از نوار غزه، تعداد بیشتری سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» در شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف این منطقه مستقر کرده است. 

شامگاه سه شنبه بود که چند راکت از نوار غزه به سوی شهرک های اشدود عسقلان شلیک شد. برخی منابع خبری از مجروح شدن حداقل شش شهرک‌نشین صهیونیست در این عملیات خبر دادند.

بعد از آن شبکه‌های المیادین و الجزیره گزارش دادند که جنگنده‌ها و پهپادهای رژیم صهیونیستی به مناطقی در شرق و جنوب نوار غزه حمله کردند.

 ارتش رژیم صهیونیستی نیز صبح چهارشنبه، با بیان اینکه شب گذشته حدود ۱۵ راکت به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین در نزدیکی نوار غزه شلیک شد، مدعی شد جنبش حماس مسئول تمام اتفاقات داخل و خارج نوار غزه است. (جزئیات بیشتر).

 

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نوار غزه بنی گانتز وزیر جنگ اسرائیل رژیم صهیونیستی نوار غزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی

یکی از رهبران حماس، عملیات ضد صهیونیستی که صبح امروز در قدس اشغالی انجام شد را ستوده و تاکید کرد که این عملیات‌ها به ویژه در بازه زمانی کنونی اهمیت زیادی داشته و بیانگر عزم فرزندان فلسطین برای آزادی سرزمین خود از شر اشغالگران است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «عبدالحکیم حنینی» از رهبران جنبش حماس فلسطین در واکنش به عملیات قهرمانانه ضد صهیونیستی که صبح امروز دوشنبه در قدس اشغالی انجام شد اعلام کرد که این عملیات قهرمانانه بیانگر عزم و اراده مقاومت و تعهد آن برای محافظت از فرزندان ملت فلسطین و سرزمین و مقدسات ما از شر اشغالگران صهیونیست است.

حنینی در اظهاراتی مطبوعاتی گفت که زمان و مکان عملیات‌های ضد صهیونیستی که مبارزان قهرمان فلسطینی انجام می‌دهند اهمیت زیادی دارد. این عملیات همزمان با تحرکات متجاوزانه صهیونیست‌ها علیه مسجد الاقصی و توطئه‌های رژیم اشغالگر برای گسترش شهرک سازی در اراضی فلسطینی انجام شد که این تجاوزات رژیم اشغالگر مستلزم یک اقدام میدانی جدی برای دفاع و حمایت از اراضی و مقدسات فلسطین است.

این رهبر حماس تصریح کرد که تحولات اخیر در کرانه باختری و قدس اشغالی و عملیات های پیشرفته‌ای که شاهد آن هستیم همگی دلیلی بر میزان خشم مردم و مقاومت فلسطین به خاطر توحش و جنایات شنیعی است که رژیم اشغالگر و گله‌های شهرک نشین آن ضد مردم فلسطین انجام می‌دهند.

وی در ادامه تاکید کرد که ما به فرزندان قهرمان ملت خود و مقاومت شجاعانه آنها درود می‌فرستیم و از همه مردم خود در کرانه باختری و قدس اشغالی می‌خواهیم تا بیش از پیش برای قیام علیه اشغالگران با یکدیگر متحد شوند و با هر روش ممکن در برابر دشمن صهیونیستی بایستند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه از عملیات ضدصهیونیستی در غرب قدس اشغالی خبر دادند.

عملیات ضدصهیونیستی در قدس اشغالی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • درخواست انصارالله برای اقدام جهانی در برابر جنایات اسرائیل
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|بمباران غزه وحمله گسترده به کرانه باختری
  • حمله هوایی شدید اسرائیل به نقاط مختلف غزه / استعفای رئیس اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل/ اسرائیل به دست نتانیاهو ویران می شود
  • یو اسرائیل
  • واکنش حماس به عملیات ضد صهیونیستی در قدس اشغالی
  • حماس، جریان حاکم بر نوار غزه است/ شکست در تحقق اهداف جنگ
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: قیمت‌ها در اسرائیل هر ۵ دقیقه بالا می‌رود
  • هدف نتانیاهو از حمله به رفح چیست؟