Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری ظهر امروز در دومین نشست خبری برگزاری رویداد پیشگام در همدان اظهار کرد: این رویداد در سه گام پیش‌بینی شده که هفته گذشته گام اول در قالب مسئله‌‌شناسی پیش رفت.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر گام دوم آن یعنی ورود به فرآیند حل مسئله را برگزار می‌کنیم گفت: در گام سوم که هفته آینده خواهد بود، تحلیل و ارزیابی دو گام اول و رسیدن به راه حل‌های صحیحی که گروه‌ها به آن رسیده‌اند را خواهیم داشت که مرحله داوری آثار نیز خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه تدوین امتداد فعالیت گروه‌ها در گام آخر مورد توجه ماست عنوان کرد:  با آغاز این رویداد خوشبختانه شاهد حضور، کارشناسان، متولیان و مسوولان مختلف بوده‌ایم که خصوصا مسوولان با بازدید از غرفه‌ها و آشنایی با کار گروه‌های مختلف در فرآیند مباحثه و مسئله شناسی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه اساتید مختلفی از تهران در این رویداد حضور دارند که اذعان می‌کنند جالب است سالها رویدادهای مختلفی را برگزار کرده‌اند اما اینجا شاهد هستند که جوانان همدان فراست بالایی نسبت به آن گروه‌ها دارند گفت: می‌گویند تحلیل گروه‌های همدانی از مسائل بسیار دقیق و موشکافانه است که اگر مسوولان به دنبال حمایت و استفاده از ظرفیت‌ها آنها باشند می‌توانند مشکلات زیادی از استان را رفع کنند.

نظیری با اشاره به راه‌اندازی میز تخصصی پیوست رسانه‌ای رویداد پیشگام افزود: رسانه‌ها نیز از ظرفیت رویداد پیشگام استفاده کنند و کار گروه‌های مختلف را مورد ارزیابی قرار داده و معرفی کنند تا مردم بیشتر با آن آشنا شوند.

وی با تاکید به اینکه توان چند نفره گروه‌ها با کمک رسانه‌ها به یک ظرفیت چند برابر تبدیل خواهد شد گفت: رسانه‌ها حلقه واسط بین مردم و گروه‌ها باشند تا شاهد مشارکت در اثربخشی فکر گروه‌های مختلف باشیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه رسانه‌ها بستری فراهم کنند تا مردم در مورد مسائل مختلفی که توسط گروه‌هایی مورد تحلیل و ارزیابی قرار می‌گیرند بحث کنند و خروجی کار پخته‌تر باشد خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه فعالیت گروه‌ها را مورد تحلیل و ارزیابی قرار دهند و یا اینکه به عنوان پیوست رسانه‌ای معرفی شود.

وی با بیان اینکه نباید تصور کنیم تمام مسائل توسط مسوولان باید حل شود هرچند مطالبه‌گری و ارائه راهکارهای مختلف باید مورد توجه باشد اما مردم باید برای حل مسائل خود نیز تلاش کنند گفت: اعتقاد نداریم که مسئله را قرار است مسوول حل کند بلکه مسوول مربوطه بخشی از توان است که می‌توان به کار گرفت و بخشی دیگر به مردم و توده جامعه برمی‌گردد.

نظیری با اشاره به اینکه در این راستا گروهی موفق خواهد بود که افکار عمومی را با خود همراه سازد افزود: اینکه چگونه با توده مردم صحبت و خروجی تبدیل به فرهنگ عمومی شود، حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه جوانانی دور هم جمع شده‌اند که از توان و خلاقیت خود در راستای اعتلا و پیشرفت استفاده می‌کنند اما افسوس می خورم چرا از این ظرفیت‌ها استفاده نمی‌کنیم عنوان کرد: خروجی این رویدادها اینگونه خواهد بود که توانایی داخلی را بهتر بشناسیم و استعداد را بهتر بکار گیریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به اینکه مسوولان دستگاه‌های اجرایی اگر به معنای واقعی به دنبال پیدا کردن مشاوران جوان در دستگاه خود باشند تا به سمت پیشرفت حرکت کنند، همین رویداد پیشگام فرصتی برای این موضوع است، خواستار توجه به آن شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ضمانت اجرایی این رویداد چیست؟ افزود: این به کمک رسانه‌ها برمی‌گردد تا کار شناخته شود چراکه هنوز آغاز راه هستیم.

نظیری با تاکید به اینکه ضمانت اجرایی کار در عزم و اراده جوانان نهفته است گفت: ما در سازمان تبلیغات این اقدام را یکی از موثرترین راهکار در مسیر پیشرفت می‌دانیم و به همین دلیل سعی می‌کنیم مسوولان را نیز درگیر کنیم تا روند کار به خوبی پیش رود.

وی خاطرنشان کرد: بالاترین و مهمترین دلیل و عامل در به ثمر رسیدن کار، عزم و اراده گروه‌هاست و در واقع این رویداد به کار گرفتن عزم و اراده است.

انتهای پیام/89026/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس همدان حجت الاسلام نظیری تبلیغات اسلامی رویداد پیشگام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۹۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ عضو هیات مدیره بنیاد نیکو کاری دست‌های مهربان اصفهان در آئین بزرگداشت ماه جهانی آگاه سازی اوتیسم که در اولین ومجهزترین مدرسه اوتیسم کشور در ناحیه ۳ آموزش وپرورش اصفهان برگزار شد، گفت: درکنار توسعه فضای آموزشی اولین درمانگاه تخصصی اوتیسم با زیربنای ۱۸۰۰ مترمربع تا مهرماه امسال به بهره برداری می‌رسد.

محمد صافی افزود: برای ساخت این مرکز درمانی بنیاد نیکوکاری دست‌های مهربان تاکنون ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است وطبق برآورد‌ها برای تکمیل ساختمان درمانگاه ۱۲۰ میلیارد ریال دیگر هم هزینه خواهد شد.

وی اضافه کرد: با راه اندازی این مرکز بچه‌های اوتیسم تمامی خدمات گفتار درمانی، شنوایی وبینایی سنجی، کار‌های توانبخشی ودندانپزشکی را دریافت خواهند کرد.

دراین مراسم رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گفت: درسطح استان ۵۲۲۰ نفردانش آموز با نیاز آموزشی ویژه دارد که بیش از ۲۵۰ نفر از آنها دانش اموزان اوتیسمی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


روح الله خزایی افزود: برای دانش آموزان اوتیسمی دو مدرسه تخصصی در استان داریم که هردو خیر ساز هستندکه از نظر امکانات وساختمان دراستان وکشور جزو برترین‌ها هستند.

مدیر آموزش وپرورش ناحیه ۳ اصفهان هم گفت: ناحیه ۳ آموزش وپرورش ۱۰۲ دانش آموز اوتیسمی دارد که درمدرسه دست‌های مهربان که باحمایت مجمع خیرین مدرسه ساز استان ساخته شده است، مشغول تحصیل هستند.

علیرضا اکبرپور افزود: باتوجه به اینکه ازسایر نقاط استان وحتی استان‌های دیگر هم درخواست پذیرش دانش آموز اوتیسمی داریم به دنبال ساخت یک مدرسه جدید با مشارکت خیران هستیم که موافقت اولیه گرفته شده است.

 



دیگر خبرها

  • دیپلماسی فرهنگی می‌تواند پیوست برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باشد
  • راه اندازی نخستین درمانگاه تخصصی بچه های اوتیسم تا مهرماه
  • برپایی دوره‌های آموزش صنایع دستی در استان همدان
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • بانک ملی ایران پیشگام در حمایت توسعه خدمات بهداشتی و درمانی
  • نقش برابر مردم و مسوولان برای ماندگاری سینما در قوچان
  • برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت در همدان
  • راه‌اندازی ۶ مرکز نوآوری تخصصی در مشهد
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  • افزایش پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان