Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی انتظامی در پیامی خطاب به فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی، رزمایش ذوالفقار ۹۹ را بیانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی دانست و برگزاری موفق این رزمایش مشترک را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی با صدور پیامی خطاب به امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش، برگزاری موفق رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش را تبریک گفت و افزود:  هرچند بهترین پاداش‌ها برای انسان‌های مخلص، خشنودی و رضای پروردگار است، لیکن به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» لازم می‌دانم مراتب قدردانی و سپاس خود را از برگزاری رزمایش ذوالفقار ۹۹ که بیانگر عزت و اقتدار جمهوری اسلامی، به رغم همه توطئه‌ها و تحریم‌ها بوده است، تشکر و قدردانی نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: از درگاه خداوند متعال سعادت، سلامت و دوام توفیق خدمتگزاری جنابعالی را در ظل عنایات حضرت حق و توجهات خاص حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت می‌نمایم.

همچنین امیر سرتیپ ناصر آراسته رییس هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی در پیامی خطاب به امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: انجام موفقیت‌آمیز رزمایش ذوالفقار ۹۹ را  برگ زرین دیگری از اقدامات افتخارآمیز ارتش دانست و تصریح کرد: تلاش‌های عالمانه و مخلصانه فرماندهان معزز آجا به ویژه جنابعالی و هیات رئیسه ارجمند ارتش جمهوری اسلامی ایران سبب اقدام عزت آفرین شده است.

در ادامه این پیام آمده است: پیشکسوتان و اساتید هیات معارف جنگ، رزمایش ذوالقفار ۹۹ را که از پیچیدگی‌های ویژه‌ای برخوردار بود، اقدامی غرورانگیز، امیدبخش، عزت آفرین و نشانه صلابت و اقتدار ارتش انقلابی جمهوری اسلامی ایران در دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی و نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی می‌دانند.

در ادامه، رییس هیات معارف جنگ شهید سپهبد صیاد شیرازی، سربلندی بیش از پیش و موفقیت روز افزون برای همه همرزمان ارتشی و دیگر نیروهای مسلح را از خداوند مسئلت کرد و یادآور شد: آرزومندم همواره تلاش‌های ارتش ولایی جمهوری اسلامی ایران که مایه روشنی دیده و سرور قلبی رهبر و فرمانده بزرگوارمان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بوده، رضایت الهی را برای سربازان جان برکف این نظام به همراه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، مرحله اصلی رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش، از ۲۰ تا ۲۲ شهریورماه با شعار «امنیت پایدار در سایه اقتدار دفاعی» آغاز شده بود. در این رزمایش مهم یگان‌های شناور سطحی و زیر سطحی، یگان‌های پروازی نیروی هوایی و دریایی ارتش به مدت سه روز در دریای عمان به تمرینات تازه ترین تاکتیک‌های نظامی و تسلیحاتی ارتش پرداختند.

گستره رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش دو میلیون کیلومتر مربع از شرق تنگه هرمز، دریای عمان و شمال اقیانوس هند تا مدار ۱۰درجه شمالی بود. تست و آزمایش سامانه‌های رزمی مانند موشک‌های کروز سطح به سطح و ساحل به دریا، اژدر، موشک‌های هوا به ‌سطح و سطح به هوا و سامانه‌های راکت انداز از روی شناورهای سطحی، زیر سطحی، یگان‌های پروازی و پهپاد و نیز مرور طرح‌های تاکتیکی آفندی و پدافندی از مهمترین اهداف اعلام شده در این رزمایش بود که با موفقیت انجام شد. رصد و پایش حریم هوایی کشور و منطقه عمومی رزمایش، حضور گسترده نیروی پدافند هوایی ارتش و همچنین اجرای آتش توسط سامانه‌های پدافندی برای مقابله با اهداف متخاصم هم از اهداف استراتژیک این رزمایش اعلام شده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش مشترک ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی رزمایش ذوالفقار ۹۹ ذوالفقار ۹۹ ارتش رزمایش مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • وعده صادق خنجر امت اسلام بود/ هر اقدامی علیه ایران پاسخی شدید در پی دارد
  • پیام فرمانده ارتش؛ به هر کجای اسرائیل لازم باشد موشک می‌زنیم | پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • فرمانده ارتش: پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهیم داد
  • فرمانده کل ارتش میهمان کهگیلویه و بویراحمدی‌ها
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری | رئیسی وارد لاهور شد