Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-20@04:13:06 GMT

توقف عملیات بصره به دلیل پیاده روی اربعین

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۰۱۷۸

خرداد: «ژنرال اکرم صدام» فرمانده عملیات بصره روز پنج شنبه دستور توقف عملیات «الوعد الصادق» در استان بصره را صادر کرد.
به گزارش خرداد، شفقنا به نقل از خبرگزاری عراقی نینا، دستور توقف عملیات بصره که هدف از آن تعقیب عناصر تحت پیگرد قوه قضائیه عراق و جمع آوری سلاح غیرقانونی است، به دلیل پیاده روی مردم استان بصره به سمت حرم مطهر امام حسین(ع) صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیانیه فرمانده عملیات بصره آمده است: نیروهای امنیتی دستور عملیات ویژه محافظت از زائرانی که به منظور ادای مراسم زیارت اربعین امام حسین(ع)  با پای پیاده به سمت کربلا در حرکت هستند را صادر کرده است. برچسب ها: بصره ، اربعین ، پیاده روی اربعین

منبع: خرداد

کلیدواژه: بصره اربعین پیاده روی اربعین عملیات بصره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه روز پنج‌شنبه در اظهاراتی گفت که رژیم صهیونیستی نباید توانایی مخفی کردن جنایاتی که در نوار غزه انجام داده را داشته باشد.

به گزارش مشرق، اردوغان گفت: ما باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم. رژیم صهیونیستی نباید توانایی مخفی کردن وحشی‌گری‌های خود را داشته باشد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، در پاسخ به چند دهه جنایت رژیم اسرائیل علیه فلسطینیان، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع این رژیم اشغالگر آغاز کردند.

رژیم صهیونیستی نیز به تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

این عملیات موجب آغاز تجاوزات ارتش رژیم اشغالگر به مناطق مسکونی در نوار غزه شد و این تجاوزات از هفتم اکتبر تا ۲۴ نوامبر (سوم آذر) ادامه داشت و پس از وقفه یک هفته‌ای جمعه اول دسامبر بار دیگر از سر گرفته شد.

اردوغان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما شاهد این بودیم که کشورهای غربی به تلافی‌جویی ایران پاسخ دادند. همین بازیگران باید جمع شوند و به اسرائیل بگویند که دیگر «کافی» است.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • دستور ویژه فرمانده کل سپاه به یگان‌های امدادی این نیرو + جزئیات
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • اردوغان: باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • باید در راستای توقف نسل‌کشی در غزه تلاش کنیم
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران
  • ۲۱ عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران /چرا حمله سپاه «مشروع» بود؟
  • چرا عملیات تنبیهی وعده صادق مشروع است؟
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • خط‌کشی محوری معابر منطقه۸ تهران
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود