Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@05:45:53 GMT

شهر موشها ۳ جدی‌تر شد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۳۰۳۹۸

شهر موشها ۳ جدی‌تر شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پروژه «سرزمین بود و نبود» همچنان در مرحله تحقیق و نگارش متوقف است و گویا ساخت شهرموشها ۳ در اولویت قرار گرفته است.

روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی امروز اعلام کرد که با انعقاد قرارداد نگارش فیلمنامه «شهرموش‌ها ۳» بین مرضیه برومند و بنیاد سینمایی فارابی، این کارگردان و فیلمنامه‌نویس سینمای کودک و نوجوان، کار نگارش سومین قسمت از این فیلم عروسکیِ موفق را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این خبر، قسمت اول «شهر موش‌ها» به تهیه‌کنندگی بنیاد سینمایی فارابی در سال ۱۳۶۴ و در پی موفقیت برنامه تلویزیونی «مدرسه موش‌ها»، به‌کارگردانی مرضیه برومند با همکاری محمدعلی طالبی ساخته شد و جزو پرمخاطب‌ترین آثار سینمای ایران در آن دهه محسوب می‌شود.

قسمت دوم «شهر موش‌ها»، با استفاده از کاراکترهایی از نسل بعدی موش‌های نسخه قدیمی، در سال ۹۳ به کارگردانی مرضیه برومند و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی ساخته شد و در آن مقطع هم فروش خوبی داشت.

مرضیه برومند در سال ۹۱ در مقطعی که می خواست «شهر موش‌ها ۲» را بسازد گفت که خیلی سخت است و برای ساخت این فیلم آسوده‌خاطر نیست.

او گفته بود: من «شهر موش‌ها» را از آن خودم نمی‌دانم بلکه از آن نسلی می دانم که با آن خاطره دارد و بر شخصیتش تاثیر گذاشته است پس باید مواظب باشم تا در «شهر موش‌ها ۲» خاطرات کودکی‌ آن نسل خدشه‌دار نشود.

حال امروز خبر می رسد «شهر موشها ۳» ساخته می شود اما جز خبر اعلام نگارش فیلم نامه، جزییات بیشتری از آن اعلام نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شهر موشها مرضیه برومند بنیاد سینمایی فارابی مرضیه برومند شهر موش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۳۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد

 فیلم سینمایی مست عشق به کارگردانی حسن فتحی که محصول مشترک ایران و ترکیه است قرار بود از فردا، به‌صورت همزمان در ایران و ترکیه اکران شود اما نمایش این فیلم سینمایی حداقل به مدت یک هفته به تعویق افتاد.

اگرچه دلیل خاصی برای این تعویق عنوان نشده اما شنیده می‌شود، هماهنگی‌ها برای اکران همزمان ایران و ترکیه، دلیل اصلی این رخداد باشد. فیلم قرار بود از چهارشنبه هفته گذشته و در قالب اکران عیدفطر به روی پرده برود اما هماهنگی‌ها برای اکران همزمان، سبب تاخیر یک هفته‌ای اکران این فیلم شد. به همین دلیل اکنون نیز احتمال می‌رود که طولانی شدن پروسه هماهنگی، اکران این فیلم را دست‌کم یک هفته دیگر به تعویق انداخته باشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داده که مست عشق، ماه‌هاست که به شکلی کامل آماده شده و هیچ مشکل و عقب‌ماندگی فنی در مراحل پس‌تولید نداشته است.

مست عشق به دلیل حالت مشارکتی خود با طرف ترک، بارها در حین تولید، مشمول حاشیه‌هایی شد که روند تولید این اثر و البته اکران آن را متوقف کرده بود.

در فیلم سینمایی مست عشق که به کارگردانی حسن فتحی، نویسندگی فرهاد توحیدی و تهیه‌کنندگی مهران برومند ساخته شده، شهاب حسینی، پارسا پیروزفر، حسام منظور، هانده ارچل، ابراهیم چلیک‌کول، سلما ارگچ، بنسو سورال، بوراک توزکوپاران و بوران کوزوم بازی کرده‌اند.

داستان این فیلم، همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد. در مست عشق، شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیاخاتون حضور داشته‌اند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون، جمعه ۳۱ فروردین
  • پرویز برومند: به خطیر اعتقاد دارم!
  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • پرویز برومند: تلاش کردند تیم‌های تهرانی را تضعیف کنند؛ زمان ما اداهایی مثل کلین‌شیت نبود!
  • فیلم‌های سینمایی تلویزیون در آخرین روز‌های فروردین
  • اخذ موافقت نامه اصولی احداث واحد اتانول سنتزی در پتروشیمی فارابی
  • اکران فیلم سینمایی مست عشق به تعویق افتاد
  • محکومیت یک میلیارد ریالی جریمه عرضه خارج از شبکه کود شیمیایی در نهاوند
  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • بهترین موسسه انجام پایان نامه در تهران